• İhale No
    2010/528581
  • İhale Adı
    2 Kalem Tıbbı Amaçlı Cihaz Alımı
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Aralık 2010 10:00
  • İdare
    SİVAS NUMUNE HASTANESİ
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBI AMAÇLI CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Devlet Hastanesi -Sivas Numune Hastanesi

2 Kalem Tıbbı Amaçlı Cihaz Alımı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/528581
1-İdarenin
a) Adresi:RAHMI GÜNAY CADDESI - 58040 SİVAS MERKEZ SİVAS
b) Telefon ve faks numarası:3464444458 - 3462218512
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@sivasnumune.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.sivasnumune.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:SİVAS NUMUNE HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren işe başlanır. Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 90 gün içerisinde yüklenici mal teslimini gerçekleştirecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:SİVAS NUMUNE HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ E BLOK SATINALMA BİRİMİ İHALE KOMİSYON ODASI
b) Tarihi ve saati:02.12.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


İsteklilerce teklif edilen cihazlar T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi cihazların (TİTUBB)`da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır; İstekliler Sağlık Bakanlığına (TİTUBB) kayıtlı olduğuna dair onaylı belgelerini teklifleri ile birlikte sunmalıdır.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


1- Cihazlar için İhale tarihi itibariyle geçerlilik süresi dolmamış, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, satış sonrası hizmetleri yeterlilik belgesi (kendisi veya bayisi olduğu firma adına düzenlenmiş)



2-İstekliler söz konusu sistemin montajı sırasında cihaza müdahale edebilecek teknik servis ve ekipmanı, teknik altyapı durumunu, sistemin kullanımı, bakımı ve olası arızaların giderilmesi ile kalibrasyonuna ilişkin eğitim verecek personelinin eğitimin durumunu belgeleyeceklerdir. (Teknik personel sayısı, bakım-onarım imkânları, eğitim belgeleri (vb.) İstekliler tarafından teklif edilecek malın/malların hiçbiri kullanılmamış olmalıdır; kurumumuzca belirlenen personele cihazın kullanım, bakımı ve kalibrasyonuna ilişkin kendi eğitilmiş personeli tarafından ücretsiz eğitim vereceklerdir.



3-İsteklilerce teklif edilen sistem ve cihazlar için teknik şartnamede öngörülen zaman kadar  garanti  vereceklerdir.



4-Garanti süresinin bitiminden sonra teknik şartnamede öngörülen süreler kadar ücreti karşılığında yedek parça temini ve servis garantisi sağlayacaktır.



5-Kalibrasyonu gerektiren cihazlar için garanti süresi boyunca ücretsiz  olarak kalibrasyon yapacağını belirtecektir.


4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


1-İstekliler teklif edilen cihazın teknik şartnamesinde belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı orijinal kataloglar, fotoğraflar ve tanıtım materyallerini teklifleriyle birlikte vereceklerdir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
Birinci kalem de bulunan Polisomnografi Sistemi Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre alınacaktır.Ancak ikinci kalemde bulunan Aspiratör Cihazı(Mobil) için; A-Cihaz kullanıcı ve hasta güvenliği açısından AP (Anaestetik Proof)onaylı sertifikasına sahip AP (Anaestetik Proof) tip olan ve bu özelliği teklifle birlikte belgelendiren firmalara %20 avantaj sağlanacaktır. B-Cihazda isteğe göre disposable aspiratör torbaları kullanılabilenler,gerektiğinde disposable torba kapasitesi 6lt ye kadar çıkarılabilenler ve sadece kavanoz kapağı değiştirilerek disposable torba kullanıma imkan verebilenlere %20avantaj sağlanacaktır. C- 'A ve B' maddelerindeki hesaplama şu şekilde yapılacaktır:Firmaların önerdiği cihazların avantaja konu olan özelliklerinden hangilerinin mevcut olduğu tesbit edilecektir.Avantajı olan firmanın önerdiği fiyat x(100-özelliklerin% avantajları toplamı/100) şeklinde hesaplanacaktır.Bu hesap neticesinde çıkan rakam sadece en ekonomik teklifin belirlenmesinde kullanılacaktır.Örnek:A firması 100-TL önermiş ve fiyat avantajı yoktur. B firması 150-TL önermiş ve her iki maddede de avantaj uygulanacak özelliği vardır. B firması için fiyat hesaplaması :150x(100-20+20)/100=90 olacaktır.Bu hal ile B firmasının teklifi daha ekonomik olarak kabul edilecektir. 150x(100-20+20)/100=90

6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

SİVAS NUMUNE HASTANESİ E BLOK SATIN ALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
60 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C.ZİRAAT BANKASI SİVAS MERKEZ ŞUBESİ TR310001000230369504245009 IBAN NOLU HESABA yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
SİVAS NUMUNE HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ E BLOK SATINALMA BİRİMİ İHALE KOMİSYON ODASI
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Polisomnografi sistemi 1,00 Adet
Aspiratör cihazı(Mobil) 3,00 Adet