• İhale No
    2010/500171
  • İhale Adı
    2010 YILI 1 KALEM ORTOPEDİK İYİLEŞTİRCİ SARF MAZLEMELERİ ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Eylül 2010 10:00
  • İdare
    Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
2010 YILI 1 KALEM ORTOPEDİK İYİLEŞTİRCİ SARF MAZLEMELERİ ALIMI

SAĞLIK BAKANLIĞI Bornova Acil Yardım Hastanesi

2010 YILI 1 KALEM ORTOPEDİK İYİLEŞTİRCİ SARF MAZLEMELERİ ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2010/500171
1-İdarenin
a) Adresi : ANKARA ASFALTI ÜZERI 4. SANAYI SITESI GIRISI 305/A
b) Telefon ve faks numarası : 2323755858 - 2323755560
c) Elektronik Posta Adresi : bornovaacilyardim@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : www.bayth.gov.tr


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İzmir Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmeyi müteakip 24 8yirmi dört) saat içinde başlar (hasta akışına bağlı, peyderpey olarak) 31.12.2010 da biter. İhale kararının ita amirince onaylanıp, sözleşme yapıldıktan sonra hastane ambarının siparişi üzerine ( siparişlerin yazılı olma şartı aranmaz, telefon veya faks ile de sipariş verilebilir) malzemeler en geç 24 (yirmi dört) saat içerisinde Hastane Ambarına teslim edilecektir. Acil ameliyatlar için verilecek siparişler hemen hastaneye teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İzmir Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi
b) Tarihi ve saati : 17.09.2010 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:


İsteklilerin T.C .İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB)  kayıtlı olması ve teklif verdikleri her kalem mazlemenin de ( kalem içerikleride dahil olmak üzere) TİTUBB de Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şarttır. İstekliler tarafından kayıtlı olduklarına dair belgeleri ile teklif verdikleri her kalem malzemeninde ( kalem içerikleride dahil olmak üzere) TİTUBB kodunun ( Barkod) belirtilmesi zorunludur.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Firmalar teklifleri ile birlikte teknik şartnameye madde sıra numarası belirterek cevap vereceklerdir. Cevaplarda cevaplarda hiçbir şekilde " okunmuş, kabul edilmiştir" ibaresi yer almayacak, firmaların kendi teklif ettiği ürünün teknik özellikleri belirtilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

96 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

İzmir Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
99 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Halk Bankası Basmane Şubesi İZMİR TR25 0001 2009 7330 0005 0000 28 İBAN NO yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
İzmir Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 70 (yetmiş) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.





 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim