• İhale No
    2015/64941
  • İhale Adı
    23 KALEM KIRTASİYE MALZEMESİ
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Haziran 2015 11:00
  • İdare
    Şanlıurfa 20. Zırhlı Tugay Komutanlığı
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    02 Haziran 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

23 KALEM KIRTASİYE MALZEMESİ

20 ZH.TUG.K. MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK

23 KALEM KIRTASİYE MALZEMESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/64941
1-İdarenin
a) Adresi : 20'NCİ ZIRHLI TUGAY KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI ŞANLIURFA MERKEZ/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası : 4143151265 - 4143143392
c) Elektronik Posta Adresi : yirmizhtug_ihkom63@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 23 KALEM KIRTASİYE MALZEMESİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Satın alınacak mallar 20'nci Zh.Tug.K.lığı Taşınır (Tük.)-200 Mal Saymanlığı depolarına DEFATEN teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Satın alınacak mallar 20'nci Zh.Tug.K.lığı Taşınır (Tük.)-200 Mal Saymanlığı depolarına 15 (ONBEŞ) takvim günü içinde DEFATEN teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : 20'nci Zh.Tug.K.lığı İhl. Koms. Bşk.lığı ŞANLIURFA
b) Tarihi ve saati : 12.06.2015 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 10 TRY (Türk Lirası) karşılığı 20'nci Zh.Tug.K.lığı İhl. Koms. Bşk.lığı ŞANLIURFA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 20'nci Zh.Tug.K.lığı İhl. Koms. Bşk.lığı ŞANLIURFA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
FOTOKOPİ KAĞIDI A-4 8.000 top
YAPIŞKAN NOT KAĞIDI 51x76 mm. (AÇIK SARI) 2.000 adet
KURŞUN KALEM (KIRMIZI) 500 adet
KURŞUN KALEM (SİYAH) 1.000 adet
TÜKENMEZ KALEM (KIRMIZI-1 MM) 1.000 adet
TÜKENMEZ KALEM (MAVİ-1 MM) 3.000 adet
KALEM ROLLER MAVİ 5.000 adet
KALEM,ROLLER,KIRMIZI 1.000 adet
STİCK YAPIŞTIRICI 1.000 adet
İŞARETLEME KALEMİ (SARI) 500 adet
İŞARETLEME KALEMİ (TURUNCU) 500 adet
MUKAVVA, GRİ (70X100 CM) 200 adet
İMZA KLASÖRÜ (KAPAK SİYAH-20 YAPRAK) 200 adet
DAR KLASÖR (MAVİ) 1.000 adet
GENİŞ KLASÖR (3.350 ADET MAVİ, 150 ADET KIRMIZI) 3.500 adet
ASETAT FİLMİ (PVC) 500 metre
BANT,YAPIŞKAN,ŞEFFAF (12MMX33M) 1.000 rulo
TAM KAPAK KARTON DOSYA (SARI) 3.000 adet
ASETAT YAPIŞKANLI ŞEFFAF (45 CM X 2 MT) 100 adet
KOLİ BANDI ŞEFFAF 1.000 adet
DOSYA AYRACI A-Z (GRİ- 22,5 X 29,7 (± 0,5 CM) 200 adet
DOSYA AYRACI 1-20 RAKAMLI (GRİ- 22,5 X 29,7 (± 0,5 CM) 200 adet
DOSYA AYRACI 1-31 RAKAMLI (GRİ- 22,5 X 29,7 (± 0,5 CM) 200 adet