• İhale No
    2024/1004348
  • İhale Adı
    7 Grup Temizlik Malzemesi Alımı
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Eylül 2024 10:00
  • İdare
    ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
  • İhale İli
    Adıyaman
  • İşin İli
    Adıyaman
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    05 Eylül 2024
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK MALZEMESİ VE ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR

EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

7 Grup Temizlik Malzemesi Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/1004348
1-İdarenin
a) Adı : EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ-ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : YUNUS EMRE MAHALLESİ 1164 SOK NO:13 ADIYAMAN/MERKEZ 02200 MERKEZ ADIYAMAN MERKEZ/ADIYAMAN
c) Telefon ve faks numarası : 4162161015 - 4162145599
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 7 Grup Temizlik Malzemesi Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı : 7 Grup Temizlik Malzemesi Alımının listesi idari şartname ekinde yer almaktadır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşmeyi müteakip işe başlanacak olup, malzemeler 3 ay peyder pey teslim edeceklerdir. Sözleşme imzalandıktan sonra işin bitim tarihine kadar malzemeler ihtiyaca binaen sipariş edilecektir. Sipariş edildikten sonra 10 gün içerisinde sipariş veren ilgili sağlık tesisinin belirttiği yere raf teslimi yapılacaktır. Fakat İdare isterse teslim süreleri ve miktarları üzerinde değişiklik yapabilir. Özel durumlarda (acil bir malzeme gerektiği anda ) yüklenici firma hiçbir mazeret beyan etmeksizin istenilen temizlik malzemelerini 5 (beş) gün içerisinde teslim etmek zorundadır. Her parti malın teslimine ait fatura o mal tesliminden sonra kesilecektir. Teslimat aşamasında doğabilecek her türlü zarar, nakliye ve taşıma giderleri firma tarafından karşılanacaktır. Malzeme sipariş formları hangi hastanene tarafından gönderilirse (faks), sarf malzemeler o hastanenin deposuna teslim edilecek, teslim edilen malzemeye ait fatura, malzemeyi alan sorumlu kişiye verilecektir. Mal teslimi mesai saatleri içerisinde yapılacak, mesai saatleri dışında ve hafta sonları mal teslimi yapılmayacaktır. Mal tesliminden sonra kesilen faturaya; temizlik malzemelerinin (her biri için) son kullanma tarihi, yazılması zorunludur. Yüklenici firma, her kurumun belirlediği sayılar dışındaki temizlik malzemelerini teslim etmeyecektir. Yani kurumların belirlediği ihtiyaç miktarları, iş artışı v.b. resmi yazılar olmadan aşılmayacaktır. Kurumların belirlediği ihtiyacın fazlasının teslim edilmesi ve bir kurumun ihtiyacından diğer kuruma malzeme verilmesi gibi durumlarda yüklenici firma sorumludur.
d) İşe başlama tarihi : sözleşme tarihine mütakip işe başlanacaktır


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 30.09.2024 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Adıyaman Eğitim ve Araştırma Hastanesi Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.
4.3.2. Numune sunulması istenmektedir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektöre yapılan her türlü temizlik malzemesi veya  ayniyat tüketim malzemesi veya biyomedikal tüketim malzemesi alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir. 


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DUŞAKABİN 59 adet
İÇTEN ÇEKMELİ TUVALET KAĞIDI APARATI 100 adet
FOTOSELLİ KAĞIT HAVLU DİSPENSERİ 13 adet
KÖPÜK SABUN APARATI 818 adet
HAVLU KAĞIT DİSPENSERİ(Z KATLI APARATI) 418 adet
EL DEZENFEKTAN APARATI 111 adet
ÜÇLÜ ÇÖP KOVASI(50LT TIBBİ ATIK-EVSEL ATIK VE GERİ DÖNÜŞÜM) 105 adet
ÇÖP KUTUSU(12LT) 274 adet
ÇÖP KUTUSU (DUVARA MONTE) 259 adet