• İhale No
    2021/51138
  • İhale Adı
    Açıköğretim Sistemi Sınavlarına Ait Sınav Evrakının Sınav Merkezlerine Taşınması, Sınav Evrakının ve Görevlilerinin Ankara ve İzmir İli İçinde Taşınması
  • Sektör
    Nakliye, Lojistik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Mart 2021 14:30
  • İdare
    Anadolu Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi
  • İhale İli
    Eskişehir
  • İşin İli
    Eskişehir
  • Şikayet Bedeli
    78.855,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254 ile 26.293.115 TL arası
  • Yayın Tarihi
    04 Şubat 2021
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ

Açıköğretim Sistemi Sınavlarına Ait Sınav Evrakının Sınav Merkezlerine Taşınması, Sınav Evrakının ve Görevlilerinin Ankara ve İzmir İli İçinde Taşınması hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/51138

1-İdarenin

a) Adresi : Yunusemre Kampüsü 26470 TEPEBAŞI/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 2223304303 - 2223307163
c) Elektronik Posta Adresi : dosim@anadolu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1. Kısım Türkiye Geneli Sınav Evrakı Taşıma: 100.492 Km 2. Kısım Ankara İli : 600 Adet Minibüs, 340 Adet Otomobil 3. Kısım İzmir İli : 470 Adet Minibüs, 128 Adet Otomobil
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Türkiye genelinde Açıköğretim Sistemi sınavları yapılan şehirler; Ankara ve İzmir İlinde sınavların yapılacağı binalara götürülmesi ve geri getirilmesi
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 120(YüzYirmi) gündür


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Anadolu Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Rektörlük Binası 3.Kat 408 Nolu İhale Odası Yunusemre Kampusü 26470 Tepebaşı Eskişehir
b) Tarihi ve saati : 02.03.2021 - 14:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

1. Kısım Türkiye Geneli Sınav Evrakı Taşıma : Kamu veya özel sektörde çelik kapalı kasa ile yapılan sınav evrakı, değerli evrak, kitap kırtasiye, kağıt, kağıt ürünleri, basılı neşriyat, tekstil ürünleri, cam ürünleri gibi nakliye hizmetlerinden biri, birkaçı veya tamamı benzer iş olarak kabul edilecektir.

2.Kısım Ankara ve 3. Kısım İzmir İli Sınav Evrakı Taşıma: Kamu veya özel sektörde yapılan; sınav evrakı, değerli evrak, kitap, kırtasiye, kağıt, kağıt ürünleri, basılı neşriyat, nakliye hizmeti, personel taşımacılığı ve bu hizmetlerden biri, birkaçı veya tamamı benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Anadolu Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Rektörlük Binası 3.Kat 408 Nolu İhale Odası Yunusemre Kampusü 26470 Tepebaşı Eskişehir adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Bahar Dönemi Ara Sınavı-Bahar Dönemi Dönem Sonu Sınavı (Sınav evraklarının sınav merkezlerine götürülmesi ve geri getirilmesi) 25.123 km.x2=50246 km.Toplam 50246x2=100.492 km 100.492,000 kilometre
Bahar Dönemi Ara Sınavı-Bahar Dönemi Dönem Sonu Sınavı (Sınav evraklarının götürülüp getirilmesi) 300 adet Minibüs Toplam 300x2=600 600,000 adet
Bahar Dönemi Ara Sınavı-Bahar Dönemi Dönem Sonu Sınavı (Sınav evraklarının götürülüp getirilmesi) 170 adet binek otomobil Toplam 170x2=340 340,000 adet
Bahar Dönemi Ara Sınavı-Bahar Dönemi Dönem Sonu Sınavı (Sınav evraklarının götürülüp getirilmesi) 235 adet Minibüs Toplam 235x2=470 470,000 adet
Bahar Dönemi Ara Sınavı-Bahar Dönemi Dönem Sonu Sınavı (Sınav evraklarının götürülüp getirilmesi) 64 adet binek otomobil Toplam 64x2=128 128,000 adet
22 Mart 2021

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2021/51138
İptal Nedeni : Diğer - 10-11 Nisan 2021 tarihinde yapılması planlanan Bahar Dönemi Ara Sınavının, Üniversitemiz Yönetim Kurulu kararı gereği online (sanal) ortamda yapılması kararlaştırılmış olup, 29-30 Mayıs 2021 tarihinde yapılması planlanan Bahar Dönemi Dönem Sonu Sınavının da pandemi sürecinin seyrine göre ileri tarihte karar verileceğinden, İdari Şartnamenin 34. Maddesi ve Kamu İhale Kanununun 39. maddesi uyarınca tüm isteklilerin tekliflerinin reddedilerek ihalenin iptal edilmesine karar verilmiştir.
İptal Tarihi : 19 Mart 2021