• İhale No
    2012/10958
  • İhale Adı
    BAKIM, ONARIM, TEKNİK DESTEK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
    İnşaat, Taahhüt ve Peyzaj Yapım İşleri
    Mühendislik, İnşaat, Mimarlık, Çevre Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Şubat 2012 10:00
  • İdare
    Arnavutköy Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    06 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


BAKIM, ONARIM, TEKNİK DESTEK HİZMETİ ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Ar na v ut kö y Dev let H a st a nesi
19 Kişi ile 1 Yıllık (365 gün) Bakım, Onarım, Teknik Destek ve Parça Dahil ve Parça Hariç Olmak Üzere 3
Grup Hizmet Alımı işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/10958
1-İda re nin
a) Adresi : Merkez Mh. Fatih Cd. No: 3 Arnavutköy / İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124531212 - 2125972042
c) Elektronik Posta Adresi : istanbuldhs33@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Arnavutköy Devlet Hastanesi ve Bağlı Birimleri (semt poliklinikleri,
vb.)
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.04.2012, işin bitiş tarihi 31.03.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Arnavutköy Devlet Hastanesi Merkez Mh. Fatih Cd. No:3 Arnavutköy / İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 27.02.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek
odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil
memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
35 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
2.Grup (Parça Hariç 7 Kalem Cihaz ve Sistemlerin Yılık Periyodik Bakım İşi için:
ilgili cihazın marka ve modeline göre temsilcilik veya yetkili servis olduklarını gösterir belge, ve periyodik bakım ve onarım esnasında değiştirilmesi gerekebilecek döviz bazında yedek parça fiyatlarını her cihaz/sistem için ayrı ayrı listeleyecek ve teklif dosyalarında sunacaklardır. Teklif dosyasında belirtilmeyen parçaların değişimini yüklenici firma ücretsiz gerçekleştirecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1. Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen her türlü bakım, onarım ve teknik destek hizmetleri kabul
edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 75 TRY (Türk Lirası) karşılığı Arnavutköy Devlet
Hastanesi Satınalma Birimi Merkez Mh. Fatih Cd. No:3 Arnavutköy/İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Arnavutköy Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
ELEKTRİKÇİ:Mesleki deneyimini gösterir ilgili belge veya sertifika sahibi olmalıdır (Asgari Ücretin % 50 fazlası) 3,00 12,000 kişi
ELEKTRİKÇİ:En az ilgili meslek lisesi mezunu (Asgari Ücretin %55 fazlası) 1,00 12,000 kişi
İKLİMLENDİRMECİ:En az 2 yıllık ilgili meslek yüksek okulu mezunu olmalıdır. (Asgari Ücretin %65 fazlası) 1,00 12,000 kişi
İKLİMLENDİRMECİ: Mesleki deneyimini gösterir ilgili belge veya sertifika sahibi olmalıdır (Asgari Ücretin % 50 fazlası) 1,00 12,000 kişi
KALİBRASYON(Biyomedikal): En az meslek lisesi mezunu ve mesleki deneyimini gösterir ilgili belge veya sertifika veyahut konusunda diploma sahibi olmalıdır (Asgari Ücretin % 65fazlası) 1,00 12,000 kişi
KALİBRASYON(Biyomedikal): Mesleki deneyimini gösterir ilgili belge veya sertifika sahibi olmalıdır (Asgari Ücretin%50 fazlası) 2,00 12,000 kişi
MARANGOZ: Mesleki deneyimini gösterir ilgili belge veya sertifika sahibi olmalıdır. (Asgari Ücretin %55 Fazlası) 1,00 12,000 kişi
KAZANCI:En az ilkokul mezunu, Resmi kurum veya kuruluşlardan veya makine mühendisleri odasından buhar ve sıcak su kazanlarının çalıştırılması üzerine alınmış yakıcı belgesine (A veya B tipi) sahip, Kazancı-Kaloriferci sürekli hastane ve semt polikliniği k 4,00 12,000 kişi
SIHHİ TESİSATÇI: Mesleki deneyimini gösterir ilgili belge veya sertifika sahibi olmalıdır (Asgari Ücretin %50 fazlası) 3,00 12,000 kişi
BOYACI-SIVACI: Mesleki deneyimini gösterir ilgili belge veya sertifika sahibi olmalıdır. (Asgari ücretten % 50 fazla olacaktır.) 1,00 12,000 kişi
İNŞAATÇI: Mesleki deneyimini gösterir ilgili belge veya sertifika sahibi olmalıdır. (Asgari ücretten % 50 fazla olacaktır.) 1,00 12,000 kişi
Personel yol ücreti (aylık 44 tam bilet) 19,00 12,000 kişi
Aylık Fazla çalışma: (Asgari ücretten % 50 fazla olacaktır.) 5016,000 saat
Bayram ve Resmi Tatil Çalışması: (Asgari ücretten % 50 fazla olacaktır.) 84,000 gün
Personel kıyafet ücreti: Personele 2 takım yazlık + 2 takım kışlık olmak üzere toplam 4’ er takım kıyafet ve ayakkabı verilecektir. 19,000 takım