• İhale No
    2010/506259
  • İhale Adı
    Bandırma Vergi Dairesi Hizmet Binası onarım inşaat
  • Sektör
    İnşaat, Peyzaj, Taahhüt
  • İhale Tipi
    Yapım İşleri
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Ekim 2010 10:00
  • İdare
    Balıkesir Vergi Dairesi Başkanlığı İdari ve Mali İşler Müdürlüğü
  • İhale İli
    Balıkesir
  • İşin İli
    Balıkesir
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BİNA ONARIMI YAPTIRILACAKTIR
MALİYE BAKANLIĞI GELİR İDARESİ BAŞKANLIĞI Balıkesir Vergi Dairesi Başkanlığı İdari ve Mali İşler Müdürlüğü

Bandırma Vergi Dairesi Hizmet Binası onarım inşaat yapım işi
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.

İhale Kayıt Numarası:2010/506259
1-İdarenin
a) Adresi:Gümüşçeşme mah.Atatürk cad.Vergi Dairesi Hizmet Binası kat 3 Balıkesir
b) Telefon ve faks numarası:2662439505 - 2662431442
c) Elektronik Posta Adresi:imim@bvdb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu yapım işinin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:inşaat işileri,sıhhi tesisat işleri,elektrik tesisat işleri
b) Yapılacağı yer:Bandıma Vergi Dairesi Hizmet Binası
c) İşe başlama tarihi:
Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 3
gün içinde
yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
ç) İşin süresi:
Yer tesliminden itibaren 45 (kırkbeş) takvim günüdür.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Gümüşçeşme mah.Atatürk cad.Vergi Dairesi Başkanlığı Hizmet Binası İdari ve Mali İşler Müd. kat 3 BALIKESİR
b) Tarihi ve saati:13.10.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi.

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sânatkar odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin
% 75
oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler:
a) Anahtar Teknik Personel istenilmemektedir.
b) Teknik Personel:


Adet              Pozisyonu               Mesleki Unvanı                             Mesleki Özellikleri



1                  Şantiye şefi               Mühendis                                     İnşaat Mühendisi

4.3.3. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ilişkin belgeler


En az 12,50 m iş iskelesi



4.4.Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler ve benzer işlere denk sayılacak mühendislik ve mimarlık bölümleri:
4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:


Yapım İşlerinde Değerlrndirilecek Benzer İşlere Dair Tebliğde yer alan B IV Grubu işlerdir.


4.4.2. Benzer işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri:
İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ VEYA MİMARLIK

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

250 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Gümüşçeşme mah.Atatürk cad.Vergi Dairesi Başkanlığı İdari ve Mali İşler Müdürlüğü kat 3 BALIKESİR adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Gümüşçeşme mah.Atatürk cad.Vergi Dairesi Başkanlığı Hizmet Binası İdari ve Mali İşler Müd. kat 3 BALIKESİR
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

anahtar teslimi götürü bedel üzerinden verecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle anahtar teslimi götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN ) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif


verilemez.










Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim