• İhale No
    2173512
  • İhale Adı
    BEYAZ KOD ÇAĞRI SİSTEMİ TAMİRİ İŞİ
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim Ürünleri ve Bilgisayar Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    26 Ocak 2021 14:00
  • İdare
    Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    22 Ocak 2021
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

 

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Erdinç ADIYAMAN (Satınalma Memuru )

Telefon

: 224 294 42 71

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 


 

Sayın...........................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

_         Marka

Sıra .. . . Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1 |

BEYAZ KOD ÇAĞRI SİSTEMİ TAMİRİ İŞİ

1

ADET

 

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 


 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLÎ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarmda ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarmda ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir,

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK .ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 26/01/2021 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE

ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!                                                  !

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 


 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (Îsîm,İmza,Kaşe)

Erdinç ADIYAMAN

 

Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından

Uygun

doldurulacaktır)

Uygun Değil

 


 

Siparişin Teyidi için lütfen bu formu onaylayıp 294 44 76 -366 63 93Te fakslayınız.

Mal tesliminde aşağıdaki evrakları mal kabule teslim etmeniz gerekmektedir.

*      Fatura (Üzerinde UBB kodu ve ÜTS numarası olmayan ürünler kabul edilmeyecektir.)

*      Vergi borcu sorgusu

*      Vergi borcu varsa vergi borcunun alacağından kesileceğine dair dilekçe (Tutar belirtilmeyecek) XE Faturalar kaşe ve ıslak imzalı bir şekilde sipariş formu ile elden yada kargo ile gönderilmesi zorunludur.

*IBAN numarası belirtilmesi zorunludur Hastanemizin tanımlayıcı kodu: 2667269174846

F.23.002.01

Metin Kutusu: 		Doküman Kodu:	F.23.028.00
s*{ff		ilk Yayın Tarihi:	03.11.2011
	İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI	Revizyon Tarihi:	-
* I. •*		Revizyon No:	0
		Sayfa No:	1
Tarih: 15.01.202l/?'2
o

TUTANAK

Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetvelinde yazılı ilaç/malzemeye aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ihtiyacı vardır.

Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.

GEREKÇE: Hastanemize bağlı Dörtçelik Psikiyatri Ek Binasında bulunan beyaz kod çağrı sistemi arızalıdır. Hizmet aksaması ve olası beyaz kod vakalarının yaşanmaması için uzman bir fîrm^tarafından onarımının yapılması ihtiyacı vardır.

Gereğini arz ederim.

Yapılacak İş:

Metin Kutusu: 1 Adet1- Beyaz Kod Çağrı Sistemi Tamiri İşi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       
   
 

T.C.S.B. Yüksek

Mustafa tsBAİRCAN

Elektrik'Elektrik »indisi

 
 

 

 

 

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI
BURSA VaNliği
Sağlık Bilimleri Üniversitesi
Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
TEKNİK ŞARTNAMESİ

BEYAZ KOD ÇAĞRI SİSTEMİ TAMİRİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.      Hastanemize bağlı Dörtçelik Ruh Hastalıkları Ek Binasında bulunan TELEMEDİC marka beyaz kod çağrı sisteminin eksiklerinin giderilmesi, sistemin sorunsuz çalışır duruma getirilmesi işidir.

2.      Sistemde bulunan kablosuz beyaz kod ve engelli beyaz kod butonlarının pilleri değiştirilerek çalışır hale getirilmelidir.

3.      Sistemde bulunan alıcı, verici ve aktarıcı cihazların Ethernetlerinin değişimi yapılarak çalışır

hale.getirilmelidir.                                                          •

4.      Sistemde bulunan bilekliklerin sorunları giderilmelidir.

5.      Butonların ve bilekliklerin adres bilgileri tekrar kontrol edilmeli, çağrıların doğru adresten geldiği teyit edilmelidir.

6.      Sistem bilgisayarında işleme süresi kısaltılarak çağrıların sağlık düşmesi sağlanmalıdır.

7.      Asılsız alarmların önüne geçilmelidir.

8.      Tüm bu problemlerin dışında işin yapılacağı zamana kadar oluşabilecek arızaların ve hastane teknik servisi tarafından belirtilebilecek arızalar çözülerek sistem kusursuz halde, çalışır durumda teslim edilmelidir.

9.      Tüm kullanılan malzemeler sıfır ve kullanılmamış; yapılan işçilik 1.sınıf olmalıdır.

10.    Herhangi bir sebeple hastane yapısına ve hastane demirbaşlarına verilebilecek zararlardan yüklenici sorumludur, eski haline getirmekle yükümlüdür.

11.    Yüklenici İş sağlığı ve güvenliği konusunda tam sorumludur.

12.    İşi yapacak firma Telemedic marka çağrı sisteminin yetkilisi olmalı ve bu belgeyi vereceği teklif ile hastane idaresine sunmalıdır.

13.    Onarım için kullanılacak parçalar CE belgeli olmalıdır.

14.    Tüm kullanılan malzemeler ve yapılan işçilik en az 1 yıl garantili olmalıdır.

EK: Yetkili Servis Arıza Tutanağı

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

F.23.006.03

 
 

 

 

 

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim