Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Murat TAKDİM (Satmalına Birim Sorumlusu ) |
Telefon |
|
02242944264 |
Faks |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
|
Sayın............................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
MARKA / UBS / SUT KODU YAZILACAKTIR...
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
BİLGİSAYAR |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
rFaturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarmda ödeme süresi ortalama 300 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarmda ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 25/01/2021 tarihi, saat 10:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHÎ |
|
NOT |
: |
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
|
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kase) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
||||||
Murat T Satınalma Bir |
Al m |
CDİ Sp |
M umlı 'TTı |
I5' |
|
|
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Sap |
nal |
|
|
|
|
^nd^n doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
|
NOT: Teklifi verilen ürün "Ürün Takip Sistemi (ÜTS)" kaydı bulunması zorunludur.
F.23.002.0I
SAĞLIK BAKANLIĞI
BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
Bu şartname formu “BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ“ nin ihtiyacı olan “BİLGİSAYAR’' nın teknik özelliklerini, alimim, kontrol ve muayenesi ile diğer hususları kapsar.
2- İSTEK VE TEKNİK ÖZELLİKLER:
a. Teklif edilen BİLGİSAYARIN donanım birimleri (Kasa,Klavye,Mouse) yeni, kullanılmamış ve orijinal ambalajında olacaktır.
b. Teklif edilen BİLGİSAYARIN donanım birimlerinde (Kasa,KIavye,Mouse)'nda kırık, çatlak veya herhangi bir imalat kusuru olmayacaktır.
c. Teklif edilen BİLGİSAYARIN kullanım kitapçıkları, driver CD/DVD’si tam olarak verilecektir.
d. Teklif edilen bilgisayar markası uluslararası platformlarda tescil edilmiş olmalıdır.
e. Teklif edilen bilgisayarın donanım birimleri (Kasa,Klavye,Mouse) aynı marka olmalıdır.
a. İşlemci türü en az Core İ7, hızı en az, 3.2 GHz (En Az lO.Nesil) olmalıdır.
b. Anakart en az Core İ7 işlemci destekli olmalı, en az 2666 mhz ram desteği bulunmalıdır.
c. İşlemci Enaz 12M önbellek 8 core olmalıdır.
d. Standart bellek en az 2x32 GB 2666 MHz DDR4 olmalıdır.
e. Bellek yuvaları en az 2 adet DIMM slotu olmalıdır.
f. Sabit Disk en az 2 TB M.2 SSD Hardisk (3500-3000MB/s) olmalıdır.
g. Optik sürücü SATA SuperMulti DVD 16x yazıcı olmalıdır.
h. En az 2 Adet USB 2.0 girişi, en az 2 adet USB 3.1 bağlantı birimi olmalıdır.
i. Tümleşik HD ekran kartı bulunmalıdır. En az 1 adet VGA 1 adet DİSPLAY PORT çıkışı
olmalıdır.
j. Her kasa ile birlikte 1 adet DİSPLAY PORT TO VGA DÖNÜŞTÜRÜCÜ verilecektir.
k. En az 1 adet Ses girişi, 1 Adet Ses çıkışı olmalıdır.
l. Tümleşik Gigabit Ethernet Bulunmalıdır. PXE uyumlu olmalıdır.
m. Güç ünitesi en az 750W PFC özelliği olmalıdır. Yüksek verimlilik değerlerinde çalışmalıdır.
n. Anakartta en az 1 adet PCI express boş slot olmalıdır.
o. Klavye USB Girişli Olmalıdır.
p. Mouse USB Girişli Optik , Scroll Özellikli Olmalıdır.
q. Klavye ve Mouse aynı marka olmalıdır.
r. Kasa TOWER türünde olacaktır.
s. Harici En Az 16 Gb GDDR6 256 Bit Ekran Kartı Üzerinde takılı olacaktır.
t. Harici Sd/MMc Kart Okuyucu Olmalıdır.
a. BİLGİSAYAR (Kasa,Klavye,Mouse) göz muayenesi ile istenen özelliklerde olup olmadığı kontrol edilecektir.
b.
4-
a. Arızalı ürün firmaya bildirilmesinin üzerinden en geç 3 gün içerisinde alınacaktır. Onarım süresi maksimum teslim alınan tarihten itibaren 1 aydır. 1 aydan fazla süren onarmalarda arızalı ürün yenisi ile değiştirilecektir
b. Firma taahhüt ettiği ürüne ait 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkmdaki Kanuna ve bu kanuna göre çıkartılan yönetmelik ve tebliğlerde belirtilen diğer hükümlere uymayı kabul ve taahhüt edecektir.
T.C.S.B. Burca MseÜhtitts Adnan MURAT1
Destek Hizmeti
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|