• İhale No
    2015/111026
  • İhale Adı
    ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Eylül 2015 09:00
  • İdare
    KIZILTEPE BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Mardin
  • İşin İli
    Mardin
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    26 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ÇÖP TOPLAMA VE NAKİL HİZMETİ ALINACAKTIR

KIZILTEPE BELEDİYESİ TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

İlçemiz Sınırları Dahilinde Bulunan Kent Temizliği Mahalle, Cadde ve sokakların süpürge ile süpürme, çöp Toplama, Taşıma, park bahçelerin temizliği ve peyzaj işleri işi için Toplam: 210 işçi ile çalıştırılması hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/111026

1-İdarenin

a) Adresi : TEPEBASI MAHALLESI ADNAN MENDERES CAD. 15 47400 KIZILTEPE/MARDİN
b) Telefon ve faks numarası : 4823121194 - 4823122054
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : İlçemiz Sınırları Dahilinde Bulunan Kent Temizliği Mahalle, Cadde ve sokakların süpürge ile süpürme, çöp Toplama, Taşıma, molozların toplanması ve park bahçelerin temizliği ve peyzaj işleri işi için Toplam: 210 işçi ile çalıştırılması
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Kızıltepe Belediyesi İlçe Sınırları
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Tepebaşı Mah.Adnan Menderes Cad.No:15 Kızıltepe/MARDİN
b) Tarihi ve saati : 28.09.2015 - 09:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

K1 Yetki Belgesi


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15’inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9’undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

12 adet en az 7 m3 hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu

5 adet en az 13+1,5 m3 hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu
2 adet damperli kamyon

1 adet 20+1,5 m3 hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu

1 adet 14 ton su arasözü
1 adet kazıcı ve yükleyici özeliğine sahip iş makinesi
1 adet en az 4m3 vakumlu yol süpürme aracı
2 adet  7 m3 vakumlu yol süpürme aracı
2 adet römorklu traktör
1 adet kontrol aracı
2 adet pick-up
1 adet  kaldırım süpürme aracı

  

Yukarıda belirtilen araçların ihale konusu hizmetin gerçekleştirilebilmesindeki önem derecesi, teknik özelik arz etmesi, piyasadan temininin kolay olması gibi kriterler göz önünde bulundurularak İdaremizce Hizmet Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinin 41 nci maddesi hükmü doğrultusunda ihale konusu işin yapılabilmesi için araçlardan 2 adet en az 2013 model en az 18 ton kapasiteli damperli kamyon, 2 adet en az 2014 model 7 m3 basınçlı yol yıkamalı önden 3 Fırça  özeliğine sahip vakumlu yol süpürme aracı, 1adet en az 2014 model 20+1,5 m3 hidrolik sıkıştırmalı çöp kamyonu ve 1 adet en az 2014 model 14 ton kapasiteli buharlı özeliğe sahip su arasözü İsteklinin kendi malı olacaktır. Teknik şartnamede belirtilen kendi malı olması gereken araç ve ekipmanların teknik özeliğini gösterecek belgeler teklif dosyasında sunulması gerekmektedir.

 Adayın veya isteklinin kendi malı olan makine, teçhizat ve diğer ekipman; ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı yada yeminli mali müşavir, serbest muhasebeci mali müşavir veya serbest muhasebeci raporu ile tevsik edilir.

 Geçici ithalle getirilmiş veya finansal kiralama yoluyla edinilmiş makine ve ekipman, kira sözleşmesinin sunulması ve ihalenin ilk ilan veya davet tarihine kadar olan kiralarının ödendiğinin belgelenmesi şartı ile adayın veya isteklinin kendi malı sayılır. 

 

 

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:

1) TS 13111 (İş Yerleri - Kent Temizliği Hizmet Yeterlilik Belgesi)

2) TSE 12993 İşyerleri- İnsan Kaynakları Hizmetleri.
3) ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistem Belgesi
4) ISO 14001: 2004 Çevre Yönetim Sistem Belgesi teklifi ile birlikte vereceklerdir.


     Yukarıda yazılı bulunan belgelerden, İstekliler Türk Standartları Enstitüsünün vermiş olduğu TSE 13111 İş yerleri-Kent Temizliği için Yeterlik Belgesi,  ile TSE 12993 İşyerleri-İnsan Kaynakları Hizmetleri Veren belgelerin bittim tarihi sona ermemiş Standart Belgelerini sunmaları gerekmektedir.     


Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve/veya Özel Kurumlarda, Cadde sokakların Süpürülmesi, temizlenmesi, çöplerin toplanması, kent temizliği hizmet Alımı İşi. benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kızıltepe Belediyesi İhale Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kızıltepe Belediyesi İhale Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Genel Sorumlu Şef (Süt, Yemek, Ulaşım dahil)(Brüt asgari ücretin %170 fazlası) 1 36 Ay
Personel Sorumlu Şef (Süt, Yemek, Ulaşım dahil)(Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 2 36 Ay
Vardiya Şefleri (Süt, Yemek, Ulaşım dahil)(Brüt asgari ücretin %60 fazlası) 6 36 Ay
Vasıflı Şoför (Süt, Yemek, Ulaşım dahil)(Brüt asgari ücretin %35 fazlası) 37 36 Ay
Vasıflı işçi (Süt, Yemek, Ulaşım dahil)(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 3 36 Ay
Vasıfsız işçi (Süt, Yemek, Ulaşım dahil)(Brüt asgari ücret) 154 36 Ay
engelli Vasıfsız işçi (Süt, Yemek, Ulaşım dahil)(Brüt asgari ücret) 7 36 Ay
1(Bir) Kişi Genel Sorumlu Şef Asgari ücretin %170 fazlası resmi tatil günleri 43,5 gün
2(iki) Kişi Personel Sorumlu Şef Asgari ücretin %100 fazlası resmi tatil günleri 87 gün
6(altı) Kişi Vardiya Şefleri Asgari ücretin % 60 fazlası resmi tatil günleri 261 gün
3 (üç) Kişi Vasıflı Asgari ücretin %30 fazlası resmi tatil günleri 130,5 gün
37 (Otuz yedi) Kişi Vasıflı Şoför Asgari ücretin %35 fazlası resmi tatil günleri 1.609,5 gün
154 (Yüz Elli Dört) Kişi Vasıfsız Asgari ücret Üzerinden resmi tatil günleri 6.999 gün
7 (Yedi) Kişi engelli Vasıfsız Asgari ücret Üzerinden resmi tatil günleri 304,5 gün
Malzeme giderleri 36 ay
Yüklenici firmanın temin edeceği 2 adet damperli kamyon her türlü bakım onarım kira ve akaryakıt giderleri dâhil 36 ay
Yüklenici firmanın temin edeceği 2 adet 7M³` lük yol süpürme aracı her türlü bakım onarım kira ve akaryakıt giderleri dâhil 36 ay
Yüklenici firmanın temin edeceği 9 adet en az 7 M³` lük çöp sıkıştırma aracı her türlü bakım onarım kira ve akaryakıt giderleri dâhil 36 ay
Yüklenici firmanın temin edeceği 4 adet 13 +1,5 M³` lük çöp sıkıştırma aracı her türlü bakım onarım kira ve akaryakıt giderleri dâhil 36 ay
Yüklenici firmanın temin edeceği 1 adet 20 +1,5 M³` lük çöp sıkıştırma aracı her türlü bakım onarım kira ve akaryakıt giderleri dâhil 36 ay
Yüklenici firmanın temin edeceği 1 adet 14 tonluk su arasözü her türlü bakım onarım kira ve akaryakıt giderleri dâhil 36 ay
Yüklenici firmanın temin edeceği 1 adet iş makinesi Beko Loder her türlü bakım onarım kira ve akaryakıt giderleri dâhil 36 ay
Yüklenici firmanın temin edeceği 1 adet binek kontrol aracı her türlü bakım onarım kira ve akaryakıt giderleri dâhil 36 ay
Yüklenici firmanın temin edeceği 2 adet pick-up kontrol aracı her türlü bakım onarım kira ve akaryakıt giderleri dâhil 36 ay
İdare tarafından temin edilecek 8 adet araca ait her türlü bakım onarım ve akaryakıt giderleri dahil 36 ay