• İhale No
    1463186
  • İhale Adı
    DENIZ HAVA K.LIGI ISI MERKEZLERININ POMPA/MOTOR ARIZA ONARIMI IÇIN HIZMET ALIMI, HIZMET ALIM
  • Sektör
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    03 Kasım 2017 15:30
  • İdare
    Kocaeli Deniz Hava Üs Komutanlığı
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    02 Kasım 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İhale Dosya Nu. : 2017-107
İşin Konusu / Malzeme Cinsi : DENIZ HAVA K.LIGI ISI MERKEZLERININ POMPA/MOTOR ARIZA ONARIMI IÇIN HIZMET ALIMI, HIZMET ALIM
İlan Kategorisi : HIZMET ALIMI
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı : 4 kalem malzeme
İhtiyaç Sahibi Birlik :  
Ödemeyi Yapacak Saymanlık :  
Satın Alma Komisyonu Tel. : Tel:262 3713880 Fax:262 3713888DZ.HAVA K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM KOMISYONU BSK.LIGI
Muayene Komisyonu :  
İşin Yapılacağı Şehir : KOCAELIKOCAELI
İhale Tarihi * : 03.11.2017
İhale Saati * : 15:30
İlan Edilme Tarihi * : 01.11.2017
İhale Türü : Hizmet Alımı
İhale Yöntemi : 4734 - Dogrudan Temin (Madde 22)
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler :  
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli : 0
İhale Bitti mi ? : Hayır Bitmedi
İhale Kararı :  
SATES İh Kayıt Nu. : 120659
Teklif Mektubu : TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ

 

DENIZ KUVVETLERI KOMUTANLIGI
DENIZ HAVA KOMUTANLIGI

1. DENIZ HAVA KOMUTANLIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayili Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsaminda DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.

 2.  Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.

 3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede DENIZ HAVA KOMUTANLIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile DENIZ FILOLARI saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden %0,948 damga vergisi kesilecektir.

 4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.

 5.  Yüklenici, teslim ettiği malın - süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.

 6. Malzemeler, DENIZ HAVA KOMUTANLIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 15 (ON BES) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde DENIZ HAVA KOMUTANLIGI`NA teslim edilecektir.

 7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.

 8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 03/11/2017 saat 15:30 ’a kadar, faks yada kapalı zarf içinde DENIZ HAVA KOMUTANLIGI teslim etmenizi rica ederim.

 9. Malzemelerde aranacak özellikler :
      a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
      b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
      c) 1000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (10 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
   
1. KONU:
Deniz Hava Üs Komutanligi Isi Merkezleri envanterinde mevcut isitma ve pis su tahliyesi maksatli kullanilan sirkülasyon pompa / motorlari ile pis su tahliye pompa / motorlarinin ariza onarimlarinin, hizmet alimi isinin, genel hususlarini, teknik özelliklerini, denetim ve muayene metotlari ile ilgili diger hususlari konu alir.
 
2. Genel Hususlar

2.2.1 Is bu istek ve özellikler de belirtilen isler teklif edilecek fiyata dahildir. Ayrica bir bedel ödenmez.

2.2.2 Imalatlar, istek ve özellikler de verilen hususlar ile onarim mahaline bagli olarak yürütülecektir. Onarimlar yapilirken belirtilen notlara mutlaka uyulacaktir.

2.2.3 Istek ve özellikler de, belirtilmeyen teknik hususlar/onarimlar, eksiklikler ve yapilmasi teknik zorunluluk gerektiren isler; Idare?nin onayini alacak sekilde Yüklenici tarafindan bildirilecek ve isin teknigine uygun bir çözüm üretilerek giderilecektir. Çelisen teknik hususlarin ortaya çikmasi halinde Idare?nin verecegi karar esas alinacaktir.

2.2.4 Yüklenicinin bu isle ilgili kullanacagi her türlü malzeme, Türk Standartlari Enstitüsü standartlarina ve Türk standardi bulunmayan durumlarda ise Avrupa Birligi standartlarina (EN) uygun olacaktir.

2.2.5 Onarimda kullanilacak malzemeler yeni ve daha önce kullanilmamis olacak, hiçbir bölümünde kirik, çatlak, ezik, egilme, pas, kir, delik, gözenek, katmer veya isçilik hatasi, deformasyon ve ambalaj hatalari olmayacaktir. Malzemelerde imalat veya sonradan meydana gelen hatalar olmayacaktir.

2.2.6 Üretici firma geçerli bir kalite güvence sistem belgelerinde (TS, ISO9001-9002, AQAP110-120 vb) herhangi birine sahip olacak veya ürün için TS, EN belgesi ibraz edecektir.

2.2.7 Yüklenici, birlik içerisindeki onarimlarda is emniyeti ile ilgili hususlarda; `? Dz.Hv.K?ligi Emniyet Kaza Önleme Protokolü/Is Sagligi ve Is Güvenligi Protokolü ile yürürlükteki Kanun/Yönetmelik ?? içerigine göre hareket edecektir.

2.2.8 Yüklenici, birlige giris çikislari ile ilgili; `?Dz.Hv.K?ligi Güvenlik Protokolü?? içerigine göre hareket edecektir.

2.2.9 Yüklenici, onarim mahalinde gerekli emniyet tedbirini alacak, is güvenligi için uygun uyari levhalarini asacak, ayrica mahalde çalistirdigi personelin bulunmasi halinde, isçi sagligi ve is güvenligi tüzügüne uygun hareket edecek ve tedbir alacaktir.

3 ONARIMLAR ILE ILGILI ÖZEL HUSUSLAR

3.1 Motor / Pompa Ariza Onarimi
3.1.1 Ariza onarim listesindeki, madde 1,2,3,4.cü kalemlerini kapsamaktadir. Arizali pompalarin, elektrik baglantilarinin ve boru baglantilarinin yüklenici tarafindan sökümü yapilacak, motor/pompalarin rulmanlari, keçeleri, rotor milleri, kam ve kam yataklari, salmastralari, fan, fan kapaklarinin onarimi ve degisimi yapilacak, paslari temizlenip boyanacaktir.

3.1.2 Elektrik/elektronik aksam baglantisi ve kablolari kontrol edilip arizali olanlarin onarimi/degisimi yapilacak. Onarimi tamamlandiktan sonra yerine montaji yapilarak çalisir durumda idareye teslim edilecektir.

4. DENETIM VE MUAYENE METODLARI

4.1 Genel Hususlar
4.1.1 Yapilan onarimlar sonucu motor/pompalar devreye alinarak tam yükte basinç testleri yapilacaktir.

4.1.2 Onarimlarda kullanilan malzemelerin islerlikleri ve islevsellikleri kontrolleri sirasinda gerekli her türlü alet, makina vb. kontrol yapilmasi için Idare?nin gerekli gördügü cihazlar yüklenici tarafindan temin edilecektir.

4.1.3 Muayene masraflari, muayene ve testler esnasinda dogabilecek kaza ve hasarlardan yüklenici firma sorumlu olacaktir.

4.1.4 Test ve muayenelerde ihtiyaç duyulacak her türlü malzeme yüklenici firma tarafindan karsilanacaktir.

4.1.5 Hizmet teslim süresi talep tarihinden itibaren 15 (Onbes) gündür.

5. GARANTI SARTLARI

5.1 Is kapsaminda yapilan tüm montaj ve onarimlarin garanti sartlari, onarimlar 1 (bir) yil süreyi kapsayacaktir.

 

 

    İMZA

 

 

   
   
   

NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
    NOT 2 : DENIZ HAVA KOMUTANLIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
    NOT 3 : E-posta adresimiz dzhv@dzkk.tsk.mil.tr ,
Telefon numaramiz 0262  3713880 - Dahili: 2155 (Uzman Personel: Kzn.Asb.Kd.Bçvs. Ali BALI)
Faks numaramiz 262  3713888
   

 

TEKLİF MEKTUBUDUR

DENIZ HAVA KOMUTANLIGI SATINALMA KOMISYON BASKANLIGI’NA

 

 

İlgili harcama talimatı no: 107

1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.

2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz  toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
  S.No   Stok No  Malzemenin/Hizmetin
Cinsi ve Özellikleri
 Dağıtım Birimi Miktarı Teklif Edilen
Birim Fiyat (TL)

(K.D.V. hariç)
KDV
(%)
ÖTV
(%)
Tutar (TL)
(K.D.V. hariç)
 -   PIS SU TAHLIYE POMPASI / MOTR (380V 3,0 Kw) ONARIMI  Ad.         
 -   PIS SU TAHLIYE POMPASI / MOTR (220V 2,2 Kw) ONARIMI  Ad.         
 -   KALORIFER SIRKÜLASYON POMPASI / MOTORU (380 V 1,5 Kw) ONARIMI.  Ad.         
 -   KALORIFER SIRKÜLASYON POMPASI / MOTORU (380 V 2,2 Kw) ONARIMI.  Ad.         

TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç)     

 

 

TEKLİF
TARİHİ
 TEKLİFİN
GEÇERLİLİK
SÜRESİ
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ
         








 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim