• İhale No
    2010/501057
  • İhale Adı
    Diğer Belediyeler-2 AG-OG elektrik tesis
  • Sektör
    Elektrik Malzemeleri ve Yapım İşleri
  • İhale Tipi
    Yapım İşleri
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Eylül 2010 14:00
  • İdare
    Türkiye Elektrik Dağıtım A.Ş. Mersin Merkez Mal Yön. Ve İkmal Md.
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
AG-OG elektrik tesisi Yaptırılacaktır
Türkiye Elektrik Dağıtım A.Ş. Mersin Merkez Mal Yön. Ve İkmal Md.

Diğer Belediyeler-2 AG-OG elektrik tesis yapım işi
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.

İhale Kayıt Numarası:2010/501057
1-İdarenin
a) Adresi:Bahçelievler Mah. 1. Cad. No:1 Yenişehir/MERSİN
b) Telefon ve faks numarası:3243277800 - 3243278185
c) Elektronik Posta Adresi:mersin-1@toroslaredas.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):-

2-İhale konusu yapım işinin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:Mersin İli Silifke İlçesi
c) İşe başlama tarihi:
Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 30
gün içinde
yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
ç) İşin süresi:
Yer tesliminden itibaren 100 (Yüz) takvim günüdür.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Bahçelievler Mah. 1. Cad. No:1 Yenişehir/MERSİN
b) Tarihi ve saati:28.09.2010 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi.

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sânatkar odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İstekliler, ihale konusu yapım işinde, alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi teklifleri ekinde vereceklerdir.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin
% 50
oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler:
a) Anahtar Teknik Personel istenilmemektedir.
b) Teknik Personel:
















Adet

Pozisyon

Mesleki Unvan

Mesleki Özellikleri

1

A Tipi Şantiye Şefi

Elektrik veya Elk.-Elkt.Müh.

En az 2 yıl benzer işlerde deneyimli olmalıdır.


4.4.Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler ve benzer işlere denk sayılacak mühendislik ve mimarlık bölümleri:
4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:


(D)  Elektrik İşleri



I-GRUP : Enerji İletim ve Dağıtım Havai Hatları (1-Enerji İletim Havai Hatları, 2-Enerji Dağıtım Havai hatları ),



II-GRUP : Yer Altı Kablolama İşleri (1-AG Kablolama, 2-OG Kablolama),



III-GRUP : Şebeke ve Tesis İşleri (1-Şalt Tesisleri, 2-Trafo Merkezleri ve OG Kompanzasyon Tesisleri, 3-OG Dağıtım Şebeke İşleri, 4- (a) AG Dağıtım Şebeke İşleri, (b) -Dağıtım Merkezleri ve Kompanzasyon İşleri, (c) -AG-Sokak Aydınlatma Tesisleri),


4.4.2. Benzer işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri:
İş deneyim belgesi yerine mezuniyet belgelerini/diplomalarını sunmak suretiyle ihaleye girecek olan mühendisler için, Yapım İşleri İhaleleri Uygulama Yönetmeliği’ndeki esas ve usullere uygun ve aynı Yönetmelikte belirtilen kriterleri sağlamak üzere Elektrik veya Elektrik-Elektronik mühendisliği bölümleri ihale konusu iş veya benzer işlere denk sayılacaktır.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

200 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Toroslar EDAŞ Seyhan Barajı İçi Özel Büro ve Mersin İl Müdürlüğü Malz.Yön.ve İkm.Müd. adresinden satın alınabilir.

İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
210 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini
Vakıfbank Mersin Şubesi 7293307310 nolu hesap yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Toroslar EDAŞ Mersin İl Müdürlüğü Evrak Kayıt Servisi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif


verilemez.










Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim