|
Satınalan Birim |
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı |
||
Talep Eden Birim |
Genel Sekreterlik |
|||
Talep Eden Birim Sorumlusu |
İhsan DEMİR |
0224 2942360 |
||
Dosya Numarası |
|
|||
Satınalma Usulü |
Doğrudan Temin |
|||
Satınalma Memuru |
Uğur ÖNDER |
Tel : 0224 294 02 70 |
||
Faks: 0224 294 02 53 |
||||
E-mail:satinalma@uludag.edu.tr |
||||
Sıra No |
Mal/Hizmet Cinsi |
Mal/Hizmet Özellikleri |
Miktarı |
1 |
Drone |
Teknik Şartnamede Belirtilmiştir. |
1 adet |
Drone Alımı için teklifler 06/12/2021 tarih ve saat 10:00 ‘e kadar U.Ü. Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Müdürlüğüne elden teslim edileceği gibi posta/e-posta yoluyla da gönderilebilir. (Not: Faks ile gönderilen teklifler geçerli sayılmayacaktır.)
1- Teklif mektubu imzalı ve kaşeli olmalıdır.
2- Teklifin hangi tarihe kadar geçerli olduğu belirtilmelidir.
3- Sipariş sonrasında mal/hizmetin kaç günde teslim edileceği belirtilmelidir.
4- Mal/Hizmetle ilgili her türlü giderler (Montaj, nakliye, sigorta, vergi, vb.) tedarikçiye aittir.
5- Teklifler KDV hariç olarak TL cinsinden verilmelidir. (TL cinsinden verilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.)
6- Mal/Hizmet ile ilgili Garanti verilmelidir. (4077 sayılı Tüketici Korunması hakkında kanun ve ilgili mevzuat gereği)
7- Kısmi teklife kapalıdır.
8- Söz konusu mal/hizmet sipariş verilmesi halinde …./.../2021 tarihine kadar teslim edilmelidir.
9- Teklif mektubunda teklif edilen ürüne ait marka model yazılmalıdır.
Aşağıda idare tarafından standart hale getirilen teklif mektubu eksiksiz doldurulup gönderilmesi halinde geçerli sayılacaktır.
10-TEKLİF EDİLEN ÜRÜNE AİT MARKA MODEL YAZILMALIDIR.
Adres: Uludağ Üniversitesi Rektörlüğü - İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
Görükle Kampusü 16059 Nilüfer / BURSA
Tel : (0224) 294 02 97
Faks : (0224) 294 02 53
Eposta: satinalma@uludag.edu.tr
TEKLİF MEKTUBU
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI
(Satınalma Müdürlüğüne)
Tarih:…./…/2021
Teklif Vermeye Yetkili Kişinin; |
|
Adı ve Soyadı |
|
Firma Adı |
|
Açık Tebligat Adresi |
|
Vergi Dairesi ve Vergi Numarası |
|
Telefon ve Faks Numarası |
|
Elektronik Posta Adresi |
|
Sıra No |
Mal/Hizmet Cinsi |
Miktarı |
Birim Fiyatı |
Toplam |
1 |
Drone |
1 adet |
|
|
|
KDV’siz Genel Toplam (TL) |
|
ÜRÜNÜN MARKA/MODELİ:
1- Yukarıda belirtilen (1 Kalem ) mal/hizmet alımına ait teklifimizi KDV hariç ……………………. TL bedel karşılığında vermeyi kabul ve taahhüt ediyorum/ediyoruz.
2-Teklifimiz …./…./2021 tarihine kadar geçerlidir.
3- Söz konusu mal/hizmet idarece tarafımıza sipariş verilmesinden sonra
….... takvim günü içerisinde teslim edilecektir.
4- 4077 Sayılı Tüketici Koruması hakkında kanun ve ilgili mevzuat hükümlerini kabul ediyor, mal/hizmet için ……. (gün/ay/yıl) garanti taahhüt ediyorum.
5- Teklifimizin kabul edilmesi halinde sipariş yazısının, yukarıda yer alan; ¬
¨ Elektronik posta adresime veya faks numarama tebligat yapılmasını kabul ediyorum.
¨ Elektronik posta adresime veya faks numarama tebligat yapılmasını kabul etmiyorum.
¬Teklif veren istekli kabul ettiği seçeneği yazacaktır.
Teklif Vermeye Yetkili Kişinin;
Adı ve Soyadı:
İmzası:
Firma Kaşe
TEKNİK ŞARTNAME
Minimum Uçuş Süresi : 29 dk.
Ekran Çözünürlüğü : 1080P (Min.)
Video Formatı : 5,4 K
Fotoğraf Çözünürlüğü : 20 MP (Min.)
Dijital Zoom : 8x
Batarya Kapasitesi : 3500 (Min.)
TEKLİF EDİLEN ÜRÜNE AİT MARKA MODEL YAZILMALIDIR.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|