• İhale No
    2020/751141
  • İhale Adı
    DSİ 6 Bölge Müdürlüğü ve bağlı işyerlerine İş Güvenliği Uzmanı, İşyeri hekimi, Diğer Sağlık Personeli ve Sağlık Taraması Hizmet Alımı işi
  • Sektör
    Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Ocak 2021 10:30
  • İdare
    DSİ Devlet Su İşleri 6. Bölge Müdürlüğü - Adana
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    05 Ocak 2021
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
İŞ GÜVENLİĞİ UZMANI, İŞYERİ HEKİMİ, DİĞER SAĞLIK PERSONELİ VE SAĞLIK TARAMASI HİZMETİ ALINACAKTIR

DSİ 6. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ - ADANA

DSİ 6 Bölge Müdürlüğü ve bağlı işyerlerine İş Güvenliği Uzmanı, İşyeri hekimi, Diğer Sağlık Personeli ve Sağlık Taraması Hizmet Alımı işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/751141

1-İdarenin

a) Adresi : CEMALPASA MAH. ORDU CAD. 96 01120 SEYHAN/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3224590590 - 3224532774
c) Elektronik Posta Adresi : dsi6bolge@dsi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : DSİ 6.Bölge Müdürlüğü ve bağlı işyerlerine İş Güvenliği Uzmanı, İşyeri Hekimi, Diğer Sağlık Personeli ve Sağlık Taraması Hizmet Alımı İşi (Görevli personeller kısmi zamanlı çalışacaktır.)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : DSİ 6.Bölge Müdürlüğü Bölge Merkezi, Makine İmalat ve Donatım Şube Müdürlüğü, Kalite Kontrol ve Laboratuvar Şube Müdürlüğü, ASO Şube Müdürlüğü ve 61.Şube Müd., 5.Sondaj Şube Müd., ACO Şube Müdürlüğü, 64.Şube Müdürlüğü, Kadirli İşletme Başmühendisliği, 63.Şube Müdürlüğü, 67.Şube Müd., 62.Şube Müd.ve Anamur KKTC İçmesuyu Temin Proje Şube Müd.
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 12(Onİki) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Cemalpaşa Mah. Ordu Cad. No:96 01120 - Seyhan/Adana Adresinde Bölge Müdürlüğü Binası Zemin Katı Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 28.01.2021 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

T.C. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü tarafından alınmış ORTAK SAĞLIK VE GÜVENLİK BİRİMİ YETKİ BELGESİ


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan Tüzel Kişilerde Ortaklık Bilgilerine ve Yönetimdeki Görevlilere İlişkin Son Durumu Gösterir Belge ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve Özel Sektörde yapılan İş Güvenliği Uzmanı, İşyeri Hekimi ve Diğer Sağlık Personeli Hizmet Alım İşi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Cemalpaşa Mah. Ordu Cad. No:96 01120 - Seyhan/Adana DSİ 6.Bölge Müdürlüğü Personel Şube Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Standart Form-KİK_0015.3/H: Birim Fiyat Teklif cetveli, Standart Form-KİK015.3/H: Birim Fiyat Teklif Mektubu, Standart Form-KİK022.0/H: İş Ortaklığı Beyannamesi, Standart Form-KİK024.1/H: Geçici Teminat Mektubu, Standart Form-KİK024.2/H: Kesin Teminat Mektubu, Standart Form-KİK026.1/H: İş Bitirme Belgesi, Standart Form-KİK026.2/H: Alt yüklenici İş Bitirme Belgesi, Standart Form-KİK027.0/H: Ortaklık Durum Belgesi, Standart Form-KİK024.4/H: Geçici Kefalet Senedi, Standart Form-KİK024.5/H: Kesin Kefalet Senedi, Standart Form-KİK029.0/H: Sunulmayacak Belgeler

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Az Tehlikeli Sınıfta Çalışan 137 Personel İçin İş Güvenliği Uzmanı Hizmet Alımı (12 Ay) 16.440 dakika
Tehlikeli Sınıfta Çalışan 211 Personel İçin İş Güvenliği Uzmanı Hizmet Alımı (12 Ay) 50.640 dakika
Çok Tehlikeli Sınıfta Çalışan 418 Personel İçin İş Güvenliği Uzmanı Hizmet Alımı (12 Ay) 200.640 dakika
Az Tehlikeli Sınıfta Çalışan 137 Personel İçin İşyeri Hekimi Hizmet Alımı (12 Ay) 8.220 dakika
Tehlikeli Sınıfta Çalışan 211 Personel İçin İşyeri Hekimi Hizmet Alımı (12 Ay) 25.320 dakika
Çok Tehlikeli Sınıfta Çalışan 418 Personel İçin İşyeri Hekimi Hizmet Alımı (12 Ay) 75.240 dakika
Çok Tehlikeli Sınıfta Çalışan 418 Personel İçin Diğer Sağlık Personeli Hizmet Alımı (12 Ay) 63.600 dakika
Hemogram (tam kan sayımı) testlerinin yapılması ve raporlanması 766 kişi
Açlık veya Tokluk Kan Şekeri testinin yapılması ve raporlanması 766 kişi
Solunum Fonksiyon testlerinin yapılması ve raporlanması 722 kişi
Biyokimyasal testlerinin (Kreatinin ve Üre) yapılması ve raporlanması 568 kişi
AST ve ALT testlerinin yapılması ve raporlanması 636 kişi
Boğaz Burun Kültürü testi yapılması ve raporlanması 82 kişi
Gaita testinin yapılması ve raporlanması 78 kişi
Anti HCV testinin yapılması ve raporlanması 18 kişi
HbsAg-Anti Hbs testlerinin yapılması ve raporlanması 18 kişi
Odyometri testlerinin yapılması ve raporlanması 708 kişi
Göz kırma kusurlarının ölçümlenmesi ve raporlanması 564 kişi
PA Akciğer Grafisi Çekilmesi ve raporlanması 766 kişi
EKG Çekilmesi ve raporlanması 766 kişi
14 Ocak 2021

DÜZELTME İLANI

İŞ GÜVENLİĞİ UZMANI, İŞYERİ HEKİMİ, DİĞER SAĞLIK PERSONELİ VE SAĞLIK TARAMASI HİZMETİ ALINACAKTIR
DSİ 6. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ - ADANA

İŞ GÜVENLİĞİ UZMANI, İŞYERİ HEKİMİ, DİĞER SAĞLIK PERSONELİ VE SAĞLIK TARAMASI HİZMETİ ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2020/751141
1- İdarenin
a) Adresi:CEMALPASA MAH. ORDU CAD. 96 01120 SEYHAN/ADANA
b) Telefon ve faks numarası:3224590590 - 3224532774
c) Elektronik posta adresi:dsi6bolge@dsi.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :05.01.2021 - 4271
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :Çukurova Barış - 05.01.2021
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

İhale ilanının 4.1.1.3. Maddesinde “İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler” kısmında yer alan;

            “T.C. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü tarafından alınmış ORTAK SAĞLIK VE GÜVENLİK BİRİMİ YETKİ BELGESİ”       

maddesi

            “T.C. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü tarafından alınmış ORTAK SAĞLIK VE GÜVENLİK BİRİMİ YETKİ BELGESİ, “İl Sağlık Müdürlüğü tarafından verilen GEZİCİ İSG ARACI İZİN BELGESİ” ve “RUHSAT FOTOKOPİLERİ”

olarak değiştirilmiştir.