• İhale No
    2021/517935
  • İhale Adı
    ELEKTRİK MALZEMESİ
  • Sektör
    Elektrik Malzemeleri ve Yapım İşleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Eylül 2021 10:30
  • İdare
    KEÇİÖREN BELEDİYESİ PARK VE BAHÇELER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    07 Eylül 2021
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ELEKTRİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

KEÇİÖREN BELEDİYESİ PARK VE BAHÇELER MÜDÜRLÜĞÜ

ELEKTRİK MALZEMESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/517935
1-İdarenin
a) Adresi : KALABA MAH. CUMHURIYET CAD. No:1 06290 KALABA KEÇİÖREN/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3123611065 - 3123618971
c) Elektronik Posta Adresi : parkvebahceler@kecioren.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 10 Kalem Elektrik Malzemesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Keçiören Belediye Başkanlığı Park ve Bahçeler Müdürlüğü Deposu (Ovacık Hizmet Birimleri)
c) Teslim tarihi : Malın/işin teslim süresi işe başlama tarihinden itibaren 20 gündür.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Keçiören Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü İhale Servisi Kalaba Kent Meydanı Cumhuriyet Cad. No:1 Kat: 3 Keçiören/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 29.09.2021 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

1- İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler şunlardır.
İstekli imalatçı ise aşağıda belirtilen belgelerden her hangi biri ile imalatçı olduğunu tesvik edecektir.
a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi
d) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Yerli Malı Belgesi
e) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler
2- İstekli yetkili satıcı aşağıda belirtilen belgeyi teklif mektubu ile birlikte sunacaktır.
-- Bayisi olduğu üretici veya imalatçı firmadan alınan Yetkili Satıcı Belgesi

4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

YÜKLENİCİ FİRMA TEKLİF ETTİĞİ MALZEMELERİN YEDEK PARÇA VE BAKIM ONARIM GİBİ TEKNİK SERVİS HİZMETLERİNİ 5 YIL SÜREYLE YAPABİLECEĞİNİ TAAHHÜT EDEN BELGEYİ TEKLİF DOSYASINDA SUNACAKTIR. AYRICA 2 YIL GARANTİ SÜRESİ SONRASINDAKİ HİZMETLER VE YEDEK PARÇALARI 3 YIL SÜRE İLE DEPOSUNDA TEDARİK İÇİN HAZIR BULUNDURACAĞINI TAAHHÜT EDECEKTİR.

4.3.4.
4.3.4.1. Standarda ilişkin belgeler:

Diriver EN Avrupa normlarından, EN 61347-1, EN 61347-2-13, EN 55015, EN 61000-3-2, EN 61000-3-3, 61542, ENEC standart uygunluk Belgesine sahip olacaktır.(İlgili Ürün Grubuna Ait Olacaktır)

 CE, TSE 8698 EN 60598-2-5 (İlgili Ürün Grubuna Ait Olacaktır)

LED armaütler TÜRKAK tarafından AKREDİTE edilmiş laboratuvarlardan herhengi birinde tip testi yapılmış,raporları alınmış ve belgelenmiş olacaktır.

4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Numunelerin istekli olabilecek gerçekve/veya tüzel kişiler tarafından görüldüğüne dair tutanak. park ve bahçeler müdürlüğü ovacık hizmet birimlerinde  numuneler görülerek numune gördüm tutanagı doldurulacak ve  idareye onaylattırılarak teklif zarfına konulacaktır.

Bu tutanagın teklif zarfında olmayan istekliler degerlendirme dışı bırakılacaktır. (tutanak ihale servisi tarafından numuneler incelenirken doldurulacaktır.)(numuneleri gören kişi firma yetkilisi olacak ve yetki belgesini ibra edecektir.) 

İdareye İhaleden bir iş günü öncesine kadar istekli tarafından istenilen malzemelerin birer adet numuneleri üzerleri etiketlenerek (Malzemenin Adı ve İstekli Ünvan Bilgileri) İdarenin Ovacık Hizmet Birimleri Deposuna teslim edilecek olup teslim edildiğine dair tutanak idare tarafından onaylanacak ''Numune Teslim Tutanağı '' istekli tarafından teklif zarfı içinde ihale komisyonuna sunulacaktır İstekli tarafından sunulan numuneler ihale komisyonu tarafından incelenecek idarenin istediği numunelere uygun olmaması durumunda teklif değerlendirme dışı bırakılacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

BU İHALEDE BENZER İŞ OLARAK ELEKTRİK MALZEMESİ, LED PROJEKTÖR ALIM SATIM YAPAN VE BU İŞLE İLGİLİ İŞ DENEYİM BELGELERİ BULUNAN İSTEKLİLERİN İŞ DENEYİMİ KABUL EDİLECEKTİR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Keçiören Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü İhale Servisi Kalaba Kent Meydanı Cumhuriyet Cad. No:1 Kat: 3 Keçiören/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (KırkBeş) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
160 W LED PROJEKTÖR 400 adet
2X1.5 TTR KABLO 2.000 metre
2X2.5 TTR KABLO 2.000 metre
İZOLE BANT 3.000 adet
32 AMPER TEKLİ SİGORTA 100 adet
25 AMPER TEKLİ SİGORTA 100 adet
20 AMPER TEKLİ SİGORTA 100 adet
18 W LED TAVAN ARMATÖRÜ 250 adet
MSD 35-350 LED DRİVER 100 adet
MSD 60-1400 LED DRİVER 100 adet