• İhale No
    2016/38510
  • İhale Adı
    HORTUM VE YEDEK PARÇALARI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    28 Mart 2016 14:00
  • İdare
    BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BURSA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (BUSKİ)
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    04 Mart 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

HORTUM VE YEDEK PARÇALARI SATIN ALINACAKTIR

BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BURSA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (BUSKİ)

15 Kalem Hortum ve Yedek Parçaları alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/38510
1-İdarenin
a) Adresi : Sırameeler Mh. Avrupa Konseyi Bulvarı No: 4/10 16190 Acemler- OSMANGAZİ/BURSA
b) Telefon ve faks numarası : 224-2702400/2702426/2702830/2702833/2702834/2702838/2702850/2702410/2702454/2702897/2702868 - 224-2339586/2702837/2702834
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@buski.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 15 Kalem Hortum ve Yedek Parçaları alımı yapılacaktır. - Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Sırameşeler Mh. Avrupa Konseyi Bulvarı No: 4/10 16190 Acemler-Osmangazi/Bursa'daki BUSKİ Genel Müdürlüğü idare ambarıdır
c) Teslim tarihleri : Hortum ve yedek parçalar sözleşmenin taraflarca imzalandığı tarihten itibaren termin (teslimat) programı kapsamında toplam 140 (Yüzkırk) takvim gününde ve 3 (Üç) parti halinde teslim edilecektir. Termin (Teslimat) programı Sözleşme Tasarısı ekindedir. İdarenin yazılı talimatı dışında Yüklenici teslimat (termin) programında belirtilen miktarlardan fazla mal teslim etmesi ödeme programını ve şartlarını değiştirmez. Teslimat (termin) programında belirtilen malın bedeli ödenecek fazla teslim edilen mal bedeli ödenmeyecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Sırameşeler Mh. Avrupa Konseyi Bulvarı No: 4/10 16190 Acemler-Osmangazi/Bursa'daki BUSKİ Genel Müdürlüğü İhale Toplantı Salonu.
b) Tarihi ve saati : 28.03.2016 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sırameşeler Mh. Avrupa Konseyi Bulvarı No: 4/10 16190 Acemler-Osmangazi/Bursa'daki BUSKİ Genel Müdürlüğü Ticaret İşleri Dairesi Başkanlığı. adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini BUSKİ Genel Müdürlüğünün Türkiye Halk Bankası A.Ş. Uludağ Ticari Şubesinin TR280001200962800045000001 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sırameşeler Mh. Avrupa Konseyi Bulvarı No: 4/10 16190 Acemler-Osmangazi/Bursa'daki BUSKİ Genel Müdürlüğü Ticaret İşleri Dairesi Başkanlığı. adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Q1"x 120 mt PN=250 bar Termoplastik kanal açma hortumu çift sıra tekstil örgülü Patlama basıncı=625 bar siyah renk 5.400 metre
Q 3/4" x 120 mt boy PN=250 bar Çalışma basınçlı çift sıra tekstil örgülü kauçuk kanal açma hortumu siyah 5.400 metre
Q4" x 6 mt sipiral telli kauçuk emiş hortumu. (Vidanjör-Motopomp) 300 adet
Q5" x 6 mt sipiral telli kauçuk emiş hortumu. (Vidanjör-Motopomp) 40 adet
Q8" x 1,55 metre Spiral çelik telli, esnek kauçuk kanal çamuru emiş hortumu ( Num. uygun dört yönlü harekete uygun) 50 adet
Q8" x 6 mt spiral çelik telli kauçuk emiş hortumu 24 adet
Q6" x 6 mt spiral çelik telli kauçuk emiş hortumu 20 adet
Q150mm Yassı atış hortumu- plastik kaplı (20 mt'lik top) 4 bar 10 top
Q4" yassı atış hortumu- Ağır hizmet mavi, 102mm, 20mt'lik top 20 top
Q8" yassı atış hortumu- Ağır hizmet mavi,20mt'lik top 5 top
Q3/4"x 61 mt Kompresör hava hortumu (P=20 bar) 2 top
Q4" hortuma uygun takviyeli kelepçe (Ağır hizmet tipi) 200 adet
Q5" hortuma uygun takviyeli kelepçe (Ağır hizmet tipi) 100 adet
Q6" hortuma uygun takviyeli kelepçe (Ağır hizmet tipi) 100 adet
Q8" hortuma uygun takviyeli kelepçe (Ağır hizmet tipi) 100 adet