• İhale No
    2312698
  • İhale Adı
    İST.J.KOMD.ALAYI TEMİZLİK MALZEMESİ ALIM İŞİ
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    21 Eylül 2021 14:00
  • İdare
    İstanbul Jandarma Komando Alay Komutanlığı
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    20 Eylül 2021
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
İHALE DETAY BİLGİSİ Pazartesi 20.Eylül.2021
KAYIT SIRA NUMARASI 
143002
İŞİN TANIMI 
İST.J.KOMD.ALAYI TEMİZLİK MALZEMESİ ALIM İŞİ
İŞİN MİKTARI 
11 KALEM
İHALENİN YAPILACAĞI YER 
J.KOMD.A.K.LIĞI/HADIMKÖY
İRTİBAT TELEFONLARI 
0 216 484 32 50 / 1055-1150
İHALE KOMİSYONU 
İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
İHALE TARİH VE SAATİ 
21 Eylül 2021 Salı 14:00:00
TESLİM YERİ 
484 NUMARALI TAŞINIR MAL SAYMANLIĞI DEPOLARI ALEMDAĞ/ÇEKMEKÖY/İSTANBUL
TEDARİK USULÜ 
4734 SAYILI KİK, MADDE:22/d, DOĞRUDAN TEMİN USULÜ
İHALE DÖKÜMANI DOSYA İNDİR
İHALE İLAN METNİ

1.İSTANBUL J.KOMANDO ALAY.K.LIĞI İHTİYACI İÇİN 11 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIM İŞİ 2021 Mali Yılı İçerisinde ÖDENMEK ÜZERE4734 Sayılı Kik 22/D Maddesine Göre (Doğrudan Temin Usülü İle) Piyasadan Tedarik Edilecektir.
2. Yapilacak Tibbi Eldiven malzemesi alim isi için 4734 sayili K.I.K. Hükümleri dogrultusunda Mal ve Hizmet aliminin gerçeklesmesi için Istanbul J.Komd.A.K.liginin 25 Agustos 2021 tarihli ve Sayi:E-39953597-390.99-4860313/Loj.Isl. sayili yazisi ile Yetkilendirilmis Alim Heyeti ile Muayene ve Kabul Komisyonu görevlendirilmis olup, ilgili Islemler için görevlendirilen personeller tarafindan gerçeklestirilecektir. Asil üyelerin herhangi bir nedenle(rapor,Izin,görev,istirahat,açik,tutuklama vs. gibi) bulunmamasi durumunda, yedek üyeler ikinci bir emir beklemeksizin görevi devralacak ve tedarik sürecinde herhangi bir aksakliga sebebiyet verilmeyecektir. yetkilendirilmis alim heyeti olarak görevlendirilmistir
3. Taahhüdün Tamamının Yapılmasına Ait Kdv Hariç Ödenecek Bütün Vergi,Resim , Harç, Ulaşım,İndirme,Bindirme Ve Her Türlü Sigorta Giderleri İle İhale Dökümanında Yükleniciye Ait Olduğu Belirtilen Tüm Masraflar Yükleniciye Aittir.
4. Alıma esas olmak üzere söz konusu malzemenin birim fiyatlarının kdv hariç olmak üzere verilmesini rica ederim. (teklifler faksla antetli kağıda yazılmak sureti ile verilebilir.)
5.Mal alımı için sözleşme yapılmayacaktır. Teminat Alınmayacaktır..
6. Teklif mektubu imzalı ve kaşeli olduğu sürece geçerlidir.
7. Teklif Mektuplarının Geçerlilği 30 Gündür.
8. Fiyatların Kendi Aralarında Mukayese Edilebilmesi İçin Çizelgedeki Tüm Bilgiler Eksiksiz Olarak Doldurulacaktır
9. Birim fiyatı üzerinden işin toplam tutarı için teklif alınacaktır. Kısmi teklif alınmayacaktır. Teklif işin tamamı ve en ucuz toplam tutarı veren yükleniciden alınacaktır.
10.Yapılacak olan Mal alımı ile ilgili her türlü bilgi,doküman belge , teknik şartname,teknik özellikler vb. gibi belgeler idareden temin edilecektir.
11.Verilecek olan tekliflere firma kaşesi basılmış ve imzalı olacaktır. Bu konudaki tüm sorumluluk firma sahibine aittir.
12.Alımı konusu işin kendiniz veya başkası adına doğrudan veya dolaylı olarak asaleten veya vekaleten birden fazla teklif verilmeyecek olup bu konudaki tüm sorumluluk firma sahibine ait olacaktır.
13.Teklifler aşagıda belirtilen gün ve saate kadar idareye elden,faksla veya belirtilen e-posta adresine gönderilebilecek olup bu saatten sonra getirilen veya gönderilen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
14.Yapılacak olan hizmet alımı ile ilgili aranacak hususlar ;ek'te belirtilen istek ve özelliklere göre olacaktır.
15. Taahhüt konusu hizmet alımı varsa sözleşmenin imzalanmasını ve/veya karar damga vergisinin firma tarafından yatırdığını takip eden günden ve/veya makinelerin firmaya tesliminden itibaren başlanacak olup 20 Takvim gün sürecektir
16. Taahhüt konusu MAL ALIMI varsa sözleşmenin imzalanmasını veya karar damga vergisinin firma tarafından yatırdığını takip eden günden itibaren İstanbul J.Komd.Alay K.Lığı 484 Nolu Birlik Mal Saymanlığı ÇEKMEKÖY / İSTANBUL adresine defaten teslim edilecektir.
17.Son teklif verme tarih ve süresi 21/.09/ 2021 günü saat::14/00.'e kadar olup bu tarih ve saatten sonra verilen teklifler dikkate alınmayacaktır.
İrtibat Tel : 0 216 484 32 50 /1055 -1150 Dahili
Fax : 0 216 484 65 42
E-Posta Adresi :kazımcaglayan@jandarma.gov.tr
 
AÇIKLAMALAR

1.İSTANBUL J.KOMANDO ALAY.K.LIĞI İHTİYACI İÇİN 11 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ ALIM İŞİ 2021 Mali Yılı İçerisinde ÖDENMEK ÜZERE4734 Sayılı Kik 22/D Maddesine Göre (Doğrudan Temin Usülü İle) Piyasadan Tedarik Edilecektir.
2. Yapilacak Tibbi Eldiven malzemesi alim isi için 4734 sayili K.I.K. Hükümleri dogrultusunda Mal ve Hizmet aliminin gerçeklesmesi için Istanbul J.Komd.A.K.liginin 25 Agustos 2021 tarihli ve Sayi:E-39953597-390.99-4860313/Loj.Isl. sayili yazisi ile Yetkilendirilmis Alim Heyeti ile Muayene ve Kabul Komisyonu görevlendirilmis olup, ilgili Islemler için görevlendirilen personeller tarafindan gerçeklestirilecektir. Asil üyelerin herhangi bir nedenle(rapor,Izin,görev,istirahat,açik,tutuklama vs. gibi) bulunmamasi durumunda, yedek üyeler ikinci bir emir beklemeksizin görevi devralacak ve tedarik sürecinde herhangi bir aksakliga sebebiyet verilmeyecektir. yetkilendirilmis alim heyeti olarak görevlendirilmistir
3. Taahhüdün Tamamının Yapılmasına Ait Kdv Hariç Ödenecek Bütün Vergi,Resim , Harç, Ulaşım,İndirme,Bindirme Ve Her Türlü Sigorta Giderleri İle İhale Dökümanında Yükleniciye Ait Olduğu Belirtilen Tüm Masraflar Yükleniciye Aittir.
4. Alıma esas olmak üzere söz konusu malzemenin birim fiyatlarının kdv hariç olmak üzere verilmesini rica ederim. (teklifler faksla antetli kağıda yazılmak sureti ile verilebilir.)
5.Mal alımı için sözleşme yapılmayacaktır. Teminat Alınmayacaktır..
6. Teklif mektubu imzalı ve kaşeli olduğu sürece geçerlidir.
7. Teklif Mektuplarının Geçerlilği 30 Gündür.
8. Fiyatların Kendi Aralarında Mukayese Edilebilmesi İçin Çizelgedeki Tüm Bilgiler Eksiksiz Olarak Doldurulacaktır
9. Birim fiyatı üzerinden işin toplam tutarı için teklif alınacaktır. Kısmi teklif alınmayacaktır. Teklif işin tamamı ve en ucuz toplam tutarı veren yükleniciden alınacaktır.
10.Yapılacak olan Mal alımı ile ilgili her türlü bilgi,doküman belge , teknik şartname,teknik özellikler vb. gibi belgeler idareden temin edilecektir.
11.Verilecek olan tekliflere firma kaşesi basılmış ve imzalı olacaktır. Bu konudaki tüm sorumluluk firma sahibine aittir.
12.Alımı konusu işin kendiniz veya başkası adına doğrudan veya dolaylı olarak asaleten veya vekaleten birden fazla teklif verilmeyecek olup bu konudaki tüm sorumluluk firma sahibine ait olacaktır.
13.Teklifler aşagıda belirtilen gün ve saate kadar idareye elden,faksla veya belirtilen e-posta adresine gönderilebilecek olup bu saatten sonra getirilen veya gönderilen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
14.Yapılacak olan hizmet alımı ile ilgili aranacak hususlar ;ek'te belirtilen istek ve özelliklere göre olacaktır.
15. Taahhüt konusu hizmet alımı varsa sözleşmenin imzalanmasını ve/veya karar damga vergisinin firma tarafından yatırdığını takip eden günden ve/veya makinelerin firmaya tesliminden itibaren başlanacak olup 20 Takvim gün sürecektir
16. Taahhüt konusu MAL ALIMI varsa sözleşmenin imzalanmasını veya karar damga vergisinin firma tarafından yatırdığını takip eden günden itibaren İstanbul J.Komd.Alay K.Lığı 484 Nolu Birlik Mal Saymanlığı ÇEKMEKÖY / İSTANBUL adresine defaten teslim edilecektir.
17.Son teklif verme tarih ve süresi 21/.09/ 2021 günü saat::14/00.'e kadar olup bu tarih ve saatten sonra verilen teklifler dikkate alınmayacaktır.
İrtibat Tel : 0 216 484 32 50 /1055 -1150 Dahili
Fax : 0 216 484 65 42
E-Posta Adresi :kazımcaglayan@jandarma.gov.tr
 
 
 
NOT : BU SAYFADA YAYINLANAN BİLGİLERİN HUKUKİ VE MALİ SORUMLULUĞU BULUNMAMAKTA OLUP, İHALE DOSYASINDAKİ BİLGİLER ESAS ALINACAKTIR.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim