• İhale No
    2017/545630
  • İhale Adı
    KIRTASİYE MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Kasım 2017 14:30
  • İdare
    Mersin Toros Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    02 Kasım 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KIRTASİYE MALZEME SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ -MERSİN TOROS SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

2018 YILI KIRTASİYE MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/545630
1-İdarenin
a) Adresi : YENI MAHALLE CEMALPASA CADDESI 33050 AKDENİZ/MERSİN
b) Telefon ve faks numarası : 3242337180 - 3242388371
c) Elektronik Posta Adresi : mersindhs6.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2018 Yılı Kırtasiye Malzemesi Alımı ( 71 Kalem)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Mersin Toros Devlet Hastanesi Ayniyat Tüketim Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandığı tarihten itibaren idarenin isteği doğrultusunda 12 ay içerisinde 6 sipariş şeklinde teslimat yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Mersin Toros Devlet Hastanesi Satınalma Birimi
b) Tarihi ve saati : 27.11.2017 - 14:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen her bir kalem için ihale saatinden önce İhale Teklif zarfı ile beraber numune, katalog veya broşür verilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Halkbankası Mersin Metropol Şubesindeki Tr 0500 0120 0959 4000 0500 0016 İban Nolu Hesabımıza Doküman Satış Bedeli Yatırılarak Satınalma Biriminde Ödeme Dekontu Karşılığında İhale Dokümanı Satın Alınabilir. adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 125 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halkbank Mersin Metropol Şubesi İban: TR05 0001 2009 5940 0005 0000 16 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mersin Toros Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
İşleminiz Devam Ediyor.... × Bilgi Penceresi Sayfaya dönmek için üstteki X'e basınız Geri

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AMELİYAT DEFTERİ 30 adet
GENEL ADLİ MUAYENE RAPORU DEFTERİ 500 adet
TERMAL SIRAMATİK KAĞIT (56X24) 1.200 rulo
Ataç 250 kutu
BARKOT ETİKETİ (TERMAL) 6.000 rulo
SAĞLIK KURULU KARAR DEFTERİ 20 adet
Daksil 250 adet
Dar Klasör 1.000 adet
KALIN KLASÖR 3.000 adet
DELGEÇ (ARŞİV TİPİ) 10 adet
DELGEÇ ORTA BOY 50 adet
DVD CD BOŞ 500 adet
Fosforlu Kalem 150 adet
FOTOKOPİ KAĞIDI -A3 1.500 paket
FOTOKOPİ KAĞIDI-A4 9.000 paket
HASTA BİLEKLİĞİ RULO MODEL YAPIŞTIRMALI VE KLİPSLİ 40.000 adet
Hasta Yatış Dosyası 25.000 adet
SIRAMATİK KAĞIT RULO (KİOKS) 500 rulo
Kalem Açacağı 100 adet
Karbon Kağıdı 50 paket
KAŞE (OTOMATİK) 300 adet
Keçeli Kalem 150 adet
ANESTEZİ RAPORU/ SARF FORMU 150 adet
EKG KAĞIDI 140X210 2.500 adet
Koli Bandı 120 adet
ZIMBA MAKİNESİ ORTA BOY 200 adet
Kurşun Kalem Siyah 300 adet
MAKAS 250 adet
Pil AA 600 adet
Pil AAA 400 adet
Pil Orta 200 adet
Büyük Pil 60 adet
Plastik Poşet Dosya 12.000 adet
PLASTİK TELLİ DOSYA 3.000 adet
Silgi 100 adet
TEHLİKELİ ATIK ETİKETİ 1.000 adet
TEHLİKELİ ATIK 14X20 YAZISI 1.000 adet
Tükenmez Kalem Kırmızı 2.000 adet
Tükenmez Kalem Mavi 10.000 adet
Yarım Kapak Karton Dosya 5.000 adet
CIRT KELEPÇE 150.000 adet
Toplu İğne 200 paket
YOĞUN BAKIM İZLEM FORMU 12.000 adet
Zarf A3 600 adet
ZARF A4 1.000 adet
Zarf Mektup 2.000 adet
PERSONEL (GİRİŞ) KİMLİK KARTI 500 adet
KART KORUYUCU 500 adet
KİMLİK KART ASKISI (İP ASKI) 500 adet
Zimmet Defteri 65 adet
EVRAK RAFI (ÜÇLÜ) 50 adet
YAZILABİLİR CD 6.000 adet
Selefon Bant 100 adet
Cd Kalemi 150 adet
ZIMBA SÖKÜCÜ 100 adet
ZIMBA TELİ 1.500 adet
MÜREKKEP RİSO EZ 371 E SİYAH 150 adet
RİSO EZ 371 E MASTER 30 adet
RİBBON TONER 5 adet
CD ROBOT KARTUŞ 6LI SET 2 adet
CD ROBOT KARTUŞ SİYAH 4 adet
CD ROBOT KARTUŞ KOYU PEMBE 4 adet
TONER TRIUMP ADLER DC 6230 5 adet
TONER 12A 120 adet
Toner Canon 725 850 adet
HP LAZERJET PRP MFP M127N KARTUŞ 15 adet
BROTHER HL-2365 TONER 100 adet
KYOSERA TASKALFA 1800 TONER 20 adet
CANON İ-SENSYS MF 5980 DW TONER 20 adet
ISTAMPA 5 adet
MAVİ MÜREKKEP 20 adet