• İhale No
    2012/24559
  • İhale Adı
    KIRTASİYE VE TEMİZLİK MALZEME
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Mart 2012 14:00
  • İdare
    Arhavi Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Artvin
  • İşin İli
    Artvin
  • Yayın Tarihi
    27 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KIRTASİYE VE TEMİZLİK MALZEME
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Ar ha v i D ev let H a st a nesi
Kırtasiye ve Temizlik Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/24559
1-İda re nin
a) Adresi : Bogazıçı Mahallesı Sahıl Cad. 88 08200 Arhavi Artvin
b) Telefon ve faks numarası : 4663124071 - 4663123055
c) Elektronik Posta Adresi : adh@arhavidevlethastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Arhavi Devlet Hastanesi ambarı
c) Teslim tarihi : Arhavi Devlet Hastanesi ambarına mesaii saatleri içerisinde
31.12.2012 tarihine kadar idarenin isteği doğrultusunda ve istediği miktarda peyde pey alınacaktır.
3- İha le nin
a) Yapılacağı yer : Arhavi Devlet Hastanesi Başhekim odası
b) Tarihi ve saati : 07.03.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite
Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat
Yeterlik Belgesi,
ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
Adayın veya isteklinin imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak tevsik edecektir
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Arhavi Devlet Hastanesi
satınalma servisi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 60 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 70 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Artvin Şb TR23000100014829243783-5001 nolu hesap yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Arhavi Devlet Hastanesi satınalma servisi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İsteklilerce verilecek birim fiyat teklifleride virgülden sonra iki veya daha fazla haneli olarak verilebilecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HAVLU PEÇETE 1.500,00 ADET
TUVALET KAĞIDI 1.500,00 ADET
KARE PEÇETE 1.000,00 PAKET
DİSPANSIR PEÇETE 250,00 PAKET
DİSPANSIR HAVLU Z PEÇETE 250,00 PAKET
YER TEMİZLEME MADDESİ 1.000,00 KG
SIVI EL SABUNU 1.000,00 KG
ÇAMAŞIR SUYU 2.000,00 KG
ÇAMAŞIR YUMUŞATICISI 90,00 KG
RENKLİ ÇAMAŞIR SUYU 150,00 KG
AĞIR LEKE KAN VE PAS SÖKÜCÜ 100,00 KG
SIVI KREM DETERJAN (Lavabo,banyo,tuvaleti çin) 500,00 KG
ÇÖP POŞETİ SİYAH BATTAL 40cm 72*95 3.000,00 ADET
ÇÖP POŞETİ MAVİ BATTAL 40cm 72*95 3.000,00 ADET
TIBBİ ATIK ÇÖP POŞETİ BATTAL 40 cm 72*95 (kırmızı ambl) 3.000,00 ADET
SANAYİ TİPİ AZ KÖPÜREN MATİK DETERJAN 600,00 KG
TIBBİ ATIK KUTUSU (12 LT) 500,00 ADET
PASPAS PÜSKÜLÜ 300,00 ADET
MOP PASPAS 50cm 100,00 ADET
PASPAS SAPI METAL DAR 57,00 ADET
LAVABO FIRÇASI 50,00 ADET
ÇÖP KOVASI BÜRO TİPİ ORTA BOY 50,00 ADET
ODA SPREYİ 200,00 ADET
SAPLI YER FIRÇASI 100,00 ADET
ERNET 100,00 ADET
SAPLI FARAŞLI KÜREK 20,00 ADET
ÇÖP POŞETİ 40’LI KOLİ 40*50 100,00 ADET
TEMİZLİK KOVASI 10 LT (mavi-beyaz-pembe-mor-kırmızı) 75,00 ADET
ÇÖP KOVASI PEDALLI 30 LT (beyaz) 30,00 ADET
TUVALET FIRÇASI 50,00 ADET
ÇİFT KOVALI TEMİZLİK ARABASI (lastik gövde+metal pres) 7,00 ADET
TEMİZLİK ARABALARINA METAL PRESS 15,00 ADET
ÇEKSİL 30,00 ADET
MAŞRABA 20,00 ADET
BULAŞIK ELDİVENİ 50,00 ÇİFT
WC MATİK 20,00 ADET
TERLİK NO:40 (lacivert sabo) 5,00 ADET
TERLİK NO:39 “ 3,00 ADET
TERLİK NO:38 “ 3,00 ADET
TERLİK NO:37 “ 5,00 ADET
TERLİK NO:36 “ 3,00 ADET
TERLİK NO:42 ” 5,00 ADET
FOTOKOPİ KAĞIDI A4 800,00 TOP
REÇETE 100 YAPRAKLI CİLT 1.000,00 CİLT
ADLİ RAPOR DEFTERİ KARBONLU (200 Yapraklı Cilt) 100,00 ADET
TEDAVİ DEFTERİ 100 YAPRAK 100 YAPRAK 100,00 ADET
AKARYAKIT PUSULASI KARBONLU 100 YAP 20,00 ADET
YARIM KAPAK KARTON DOSYA 200,00 ADET
GENİŞ KLASÖR 100,00 ADET
DAR KLASÖR 100,00 ADET
ARŞİV DOSYA ZARFI 1.000,00 ADET
TÜKENMEZ KALEM MAVİ 500,00 ADET
TÜKENMEZ KALEM SİYAH 300,00 ADET
TÜKENMEZ KALEM KIRMIZI 300,00 ADET
KALEM PİL 200,00 ADET
KUMANDA PİLİ 200,00 ADET
BÜYÜK PİL 300,00 ADET
ZIMBA MAKİNESİ BÜYÜK BOY 20,00 ADET
ZIMBA MAKİNESİ KÜÇÜK BOY 20,00 ADET
ZIMBA MAKİNESİ TELİ BÜYÜK 20,00 PAKET
ZIMBA MAKİNESİ TELİ KÜÇÜK 20,00 PAKET
DAKSİL 50,00 ADET
ATAÇ NO:3 50,00 KUTU
PLASTİK TELLİ DOSYA 600,00 ADET
ŞEFFAF DOSYA 600,00 ADET
TAM KAPAK KARTON DOSYA 2.000,00 ADET
HESAP MAKİNESİ 5,00 ADET