KUM VE MICIR SATIN ALINACAKTIR
Suluova Belediyesi F en İşler i M üdürlüğ ü
Kum Ve Mıcır Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/38849
1-İda re nin
a) Adresi : Cumhurıyet Mah. Atatürk Bulvarı Suluova Amasya
b) Telefon ve faks numarası : 3584172057 - 3584172060
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@suluova.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Malzemelerin nakli Belediyemiz araçları ile maximum 25 km.'ye kadar mesafeden yüklenicinin taş ocağı tesisinden veya deposundan teslim alınacaktır.
c) Teslim tarihi : İhale konusu mal alım işinin nakliyesi Belediyemize ait olarak
teslim alınacaktır. Söz konusu malzemeler ihtiyaç dahilinde
31.12.2012 tarihine kadar peyder pey alınacaktır. Yüklenici kısmi teslimat yapacaktır. Belediyemizin ihtiyacı olan malzeme 2 gün öncesinden yüklenici firmaya yazılı veya sözlü olarak bildirilecek olup, Yüklenici firmada ihtiyacımız olan malzemeyi tedarik ederek hazırlayacaktır. Yüklenici Belediyemizin ihtiyacı olan malzemeleri Belediyemiz tarafından gönderilen araçların boş darası alınıp firmaya ait yükleyici ile yükleme yapıldıktan sonra kantarda tartım işlemi yapılacaktır. Akabinde malzeme irsaliyesi de kesilecektir. Belediye yetkililerince her teslim alımında ihtiyaç duyulduğunda araç başka bir kantarda tartılacak. Tartım işi Belediyemizin belirleyeceği elektronik tartım kantarlarından birinde yapılacaktır. Tüm kantar tartım masrafları yükleniciye aittir. İhtiyacımız olan malzemenin teslim tesellüm anındaki ocak/depo çıkış kantarındaki tonaj ile Belediyemizin belirlemiş olduğu diğer kantarda yapılan tartıda teslim esnasındaki tonajdan/kg'dan düşükse Yüklenici firmanın da hatasının olmadığı anlaşılır ise düşük olan tonaj/kg üzerinden ödeme yapılacaktır. Belediye Başkanlığınca ihtiyaç duyulursa malzeme alımı için Yüklenici firmanın malzeme ocağına
kontrol amaçlı bir görevli personel gönderilebilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Suluova Belediyesi Encümen ve Meclis Toplantı Salonu.
b) Tarihi ve saati : 24.04.2012 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun
belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Ocak Taşından Kırılmış ve Elenmiş Malzeme (Asfalt Mıcırı, Temel ve Alttemel Malzemesi) Temini İşleri
Benzer İş Olarak Kabul Edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Suluova Belediyesi
Destek Hizmetleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Suluova Belediyesi Encümen ve Meclis Toplantı Salonu. adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
0-3 MM YIKANMIŞ ELENMİŞ KUM | 200,000 | TON |
3-7 MM YIKANMIŞ ELENMİŞ KUM | 500,000 | TON |
0,2-12 MM YATAK MALZEMESİ | 10.000,000 | TON |
0-25 MM TEMEL MALZEME | 25.000,000 | TON |
19-25 MM A TİPİ | 1.000,000 | TON |
0-5 MM ELEK ALTI | 5.000,000 | TON |
5-12 MM B TİPİ | 7.000,000 | TON |