• İhale No
    2013/142849
  • İhale Adı
    LABORATUVAR SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Kasım 2013 14:00
  • İdare
    İSTANBUL SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE KOMUTANLIĞI
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    31 Ekim 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

LABORATUVAR SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

İSTANBUL SAĞLIK HİZMETLERİ BÖLGE K.LIĞI-ISTANBUL MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK

Bursa Asker Hastanesi Baştabipliğine 5 (beş) Kısım 39 (otuzdokuz) Kalem Laboratuvar Sarf Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/142849
1-İdarenin
a) Adresi : Kadimehmet Efendi Mh. Melek Sk. 34440 Kasımpaşa BEYOĞLU/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2122387900 - 2122382402
c) Elektronik Posta Adresi : [email protected]
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Malzemeler, Bursa Asker Hastanesi Baştabipliği 754 nu.lı Taşınır Mal Saymanlığı’na tek seferde teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Malzemeler, Bursa Asker Hastanesi Baştabipliği 754 nu.lı Taşınır Mal Saymanlığı’na tek seferde sözleşmenin imzalanmasını müteakip 10 takvim günü içerisinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İstanbul Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı Kasımpaşa-Beyoğlu/İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 18.11.2013 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1) T.C. Sağlık Bakanlığının 01 Mayıs 2008 tarihli 2008/36 sayılı “ Tıbbi Cihaz Satın Alma İşlemleri” konulu genelgesi gereğince İstekliler ve teklif ettikleri ürün/ürünler T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) sistemine kayıtlı olacaktır. Kayıtlı olduğunu gösterir belgeler teklifleri ile birlikte ihale komisyon Başkanlığına sunulacaktır. ( Bu belgeler T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili web sitesinden alınan kayıt belgeleridir.) İhale Komisyon Başkanlığı istekliler ve teklif ettikleri ürünlerin T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili web sitesinden kayıtlı olup olmadığının teyidini yapacaktır.
2) İhaleye giren firma bayi ise teklif edilen ürün ile üretici/ithalatçı firma bağlantısını sağlayabilmek için teklif veren bayinin ihaleye girilen ürünün üretici/ithalatçı firmanın bayisi olarak sistemde onaylı olacaktır. Kayıtlı olduğunu gösterir belgeler teklifleri ile birlikte ihale komisyon Başkanlığına sunulacaktır.
3) İhaleye katılacak istekliler; tekliflerini standart forma uygun şekilde yazılı olarak sunacak ve aynı zamanda http://www.huap.org.tr/ubb/ sayfasında erişime sunulan İBY EKAP (İhale Bildirim Yazılımı) programında hazırlayarak, oluşturulan "teklif.xml" dosyasını CD (compact disc)'ye kaydedecek ve bu CD'yi teklifi ile birlikte İhale Komisyonuna sunacaktır.
4) Teklif edilen ürün Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği kapsamında değilse;
a. Herhangi bir ürünün ya da cihazın Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olup olmadığına, üretim- kullanım amacı çerçevesinde üreticiler karar vermektedir. Yönetmelikler kapsamında belgelendirilerek üretilen tıbbi cihazlar için TİTUBB’a kayıt-bildirim başvurusu yapılmaktadır. Eğer ürün, üreticisi tarafından Yönetmelikler kapsamında belgelendirilmemiş ise (tıbbi cihazlar kapsamında değilse) TİTUBB’a kayıt/bildirim işlemi yapılmayacaktır. Satın alma işlemlerinde, Yönetmelikler kapsamında olup olmadığı hakkında tereddüt oluşan ürünler için üreticinin/ithalatçının Yönetmelikler kapsamında olmadığı ile ilgili bayanı esas alınarak işlemler yürütülecektir. Bu durumda ayrıca belge aranmayacaktır. Ancak içerik ve özellikleri ile aynı olan iki ürün hakkında çelişkili belge/kayıtlar mevcut ise ve idare bu ürünlerin Yönetmelikler kapsamına girip girmediği konusunda tereddüde düşer ise durum ilgili belgeler ile Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğüne intikal ettirilerek görüş alınacaktır.

b.Teklif edilen ürün Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise ve üreticinin/ithalatçının Yönetmelikler kapsamında olmadığı yazılı olarak beyan edilirse İhale konusu tıbbi sarf malzemesi ile ilgili ürün kalite belgesi olarak; İhale konusu ürün tıbbi sarf malzeme olup, ürüne ait TSE Belgesi veya Türk Standartları Enstitüsü (TSE)'den alınan Uygunluk Raporu veya TSEK (Kalite Uygunluk) Belgesi veya EN (Avrupa Standardına Uygunluk) Belgesi veya FDA Belgesi veya ürün üzerinde CE/e/E işareti ve bu işaretlerle ilgili belgelerden herhangi bir tanesi İhale Komisyon Başkanlığına sunulacaktır.
 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 40 TRY (Türk Lirası) karşılığı İstanbul Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı Kasımpaşa-Beyoğlu/İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Sağlık Hizmetleri Bölge Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı Kasımpaşa-Beyoğlu/İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
APTT (AKTİVE PARSİYEL TROMBOPLASTİN ZAMANI) 1.000 TEST
PTZ (PROTROMBİN ZAMANI) 1.000 TEST
FİBRİNOJEN 300 TEST
ISE SERUM MID (ORTA) STANDART 10.000 ML
ISE REFERANS SOLÜSYONU 4.000 ML
ISE (DİLÜENT) SOLÜSYONU 10.000 ML
HDL KOLESTEROL 3.000 TEST
HbA1C 2.000 TEST
ÜRİN PROTEİN 300 TEST
TAM KAN SAYIM SETİ 15.000 TEST
AMPİSİLİN DİSKİ 2 DİSK
AMİKASİN DİSKİ 1 DİSK
AMOKSİLİN/KLAVULANİK DİSKİ 1 DİSK
AMPİSİLİN/SULBAKTAM DİSKİ 2 DİSK
AZİTROMİSİN DİSKİ 1 DİSK
BASİTRASİN DİSKİ 1 DİSK
SEFAZOLİN DİSKİ 1 DİSK
SEFEPİM DİSKİ 1 DİSK
SEFOTAKSİM DİSKİ 2 DİSK
SEFTAZİDİM DİSKİ 1 DİSK
SEFTRİAKSON DİSKİ 2 DİSK
SEFUROKSİM DİSKİ 1 DİSK
SİPROFLOKSASİN DİSKİ 2 DİSK
KLORAMFENİKOL DİSKİ 1 DİSK
ERİTROMİSİN DİSKİ 1 DİSK
GENTAMİSİN DİSKİ 2 DİSK
İMEPENEM DİSKİ 1 DİSK
LEVOFLOKSASİN DİSKİ 2 DİSK
MEROPENEM DİSKİ 1 DİSK
NİTROFRONTAİN DİSKİ 1 DİSK
OKSASİLİN DİSKİ 1 DİSK
PENİSİLİN DİSKİ 1 DİSK
RİFAMPİSİN DİSKİ 1 DİSK
TEİKOPLANİN DİSKİ 1 DİSK
TRİMETOPRİM /SULFAMETAKSAZOL DİSKİ 2 DİSK
VANKOMİSİN DİSKİ 1 DİSK
KANLI AGAR PLAĞI 50 ADET
KANLI/EMB AGAR PLAĞI 100 ADET
MUELLER HINTON AGAR PLAĞI 100 ADET