• İhale No
    2016/424312
  • İhale Adı
    LABORATUVAR VE BİYOMEDİKAL TÜKETİM SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Kasım 2016 10:00
  • İdare
    UŞAK KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    27 Ekim 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

LABORATUVAR VE BİYOMEDİKAL TÜKETİM SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UŞAK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

LABORATUVAR VE BİYOMEDİKAL TÜKETİM SARF MALZEME ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/424312
1-İdarenin
a) Adresi : CUMHURİYET MAHALLESİ 1. EMLAK SOKAK NO: 39 64100 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762167000 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi : ukhbmsb@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 54 Kalem LABORATUVAR VE BİYOMEDİKAL TÜKETİM SARF MALZEME -Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uşak Devlet Hastanesi İlgili Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip malzemeler Uşak Devlet Hastanesi ilgili ambarına 6 parti halinde teslim edilecektir. İlk parti sözleşmenin imzalanmasına müteakip 10 iş günü içerisinde, ikinci parti 2017 Mart ayının ilk 10 iş günü içerisinde, Üçüncü parti 2017 Mayıs ayının ilk 10 iş günü içerisinde, Dördüncü parti 2017 Temmuz ayının ilk 10 iş günü içerisinde, Beşinci parti 2017 Eylül ayının ilk 10 iş günü içerisinde , Altıncı parti 2017 Kasım ayının ilk 10 iş günü içerisinde Uşak Devlet Hastanesi ilgili ambarına teslim edilecektir. Hastanenin acil ihtiyaçlarının olması halinde İl Stok Koordinasyon Birimi tarafından sipariş verildikten sonra malzemeler 10 gün içerisinde Uşak Devlet Hastanesinin ilgili deposuna teslim edilecektir. Sözleşmenin süresi 31.12.2017 tarihine kadardır..


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 23.11.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Teklif edilen sarf malzemeler TİTUBB(Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası) kayıt belgesine haiz olmalı ve TİTUBB’da “Sağlık Bakanlığı  tarafından onaylıdır.”ibaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir.Onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır.Teklif veren isteklilere verilmiş yetki  belgesi de teklife eklenecektir.(TİTUBB bayi bilgi formu)

T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na kayıt zorunluluğu bulunmayan  Sarf Malzemeler için üretici firma veya ithalatçı firmanın yönetmelik kapsamında olmadığına dair beyanı ya da resmi makamlarca verilen kapsam dışı olduğunu gösteren belgenin sunulması halinde Tıbbi Sarf Malzemelere ait T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na kayıtlı olduğuna dair belge aranmayacaktır

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İhale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla 1., 2., 3., 4., 13.,  22. ve 23.kalemler için numune istenilmeyecektir.

1.  İstekli Firmalar  İhale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla  9., 12.,18.,28., 29., 30., 31., 32., 37.,39. ve 51.  kalemler için en  az   3  er adet numune  , 42. kalem için 10 adet kaset ve  diğer kalemler için  ait  en az   1 er adet numuneleri   ihale komisyonuna bir tutanakla ihale tarih ve saatine kadar  teslim edeceklerdir. Söz konusu numuneler:

• Numuneler her kalem için ayrı ayrı paketlenerek koli halinde teslim edilecektir.
• İstekliler ihale komisyonuna sunacak olduğu numunelerin üzerine firma adı ve kalem sıra numaralarını  ve ihale kayıt numarasını mutlaka yazacaklardır.

2. İstekli Firmalar teklif ettiği malın markasını,modelini , ürünün yerli / ithal olduğunu,TITUBB numaralarını birim fiyat teklif cetvelinde veya ayrı bir sayfada teklif vermeye yetkili kişi veya kişilerce imzalı belgeyi ihale teklif zarfı içinde sunacaklardır.

3- İstekli Firmalar 1., 2., 3., 4., 7., 10., 13., 19., 22. ,23., 25., 38., 41., 43. ve 44.kalemler  için teknik şartnamede  belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek için ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı katalogu ihale teklif zarfı içinde sunacaklardır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halk Bankası Uşak Şub. TR200001200978200006100047 IBAN' nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ALCİAN BLUE 100 gram
ANİLİNE BLUE 100 gram
ASETIK ASIT(GLASİYEL) 2,5 litre
ASETON 10 litre
BESIYERLI STERIL EKÜVYON ÇUBUĞU TRANSPORT SWAP 3.000 adet
COOMBS SERUMU (ANTİHUMAN GLOBULİN) 12 şişe
ÇUKULATA AGAR PLAK BESIYERI 5.000 adet
DOKU IŞARETLEME SETI (CERRAHI SINIR BOYAMA) 200 mililitre
EKÜVYON ÇUBUĞU 10.000 adet
EMB AGAR HAZIR PLAK BESIYERI 25.000 adet
ENTELLAN 10 litre
EPENDORF TÜP 5.000 adet
FORMİK ASİT 5 litre
FORMOL (FORMALDEHİT ÇÖZELTİSİ) 1.005 litre
GAİTADA GİZLİ KAN ARANMASI 6.050 test
GİMZA BOYA 8 litre
GRAM BOYA SETİ 25 kutu
İDRAR KABI PLASTİK KAPAKLI 181.000 adet
İDRAR STRİBİ 100.000 adet
İDRARDA GEBELİK TESTİ 1.600 test
KAN TORBASI TEKLI 229 adet
KARBON FILTRE ( DOKUTAKİP CIHAZI IÇIN) 2 adet
KARBON FILTRE (BOYAMA CİHAZI İÇİN) 2 adet
KİST HİDATİK (ECHİNOCOCUS) 2.025 test
KOYUN KANLI HAZIR PLAK BESIYERI 25.000 adet
KOLODYUM 15 litre
KSİLEN 100 litre
LAM DÜZ 60.000 adet
LAM RODAJLI 50.200 adet
LAMEL 18X18 132.000 adet
LAMEL 24X32 5.000 adet
LAMEL 24X60 100.000 adet
LÖKOSIT FILTRESI (ERITROSIT SÜSPANSIYONU IÇIN) 1.200 adet
MİKROTOM BIÇAĞI DİSPOSSABLE (S-35) 1.000 adet
ROTA-ADENO VIRÜS KART TEST 1.500 test
SANTRAFÜJ TÜPÜ KONİK 111.000 adet
SMEAR ÇUBUĞU (FIRÇASI) STERIL 12.300 adet
SS AGAR 500 adet
STERIL,KAPAKLI, İDRAR KABI 20.000 adet
ŞEKER STRIBI ILE KANDA GLUKOZ TESTI 206.500 test
TİYOGLİKONATLI BUYYON (TÜPTE) 200 adet
VDRL-KASET TEST 2.000 test
VRE KROMOJEN AGAR 200 adet
YUVARLAK ÖZE UCU 100 adet
DEBİMETRE / FLOWMETRE / HAVA AKIŞ ÖLÇÜM CİHAZI DIN NORMU(OKSİJEN FLOWMETRESİ NEMLENDİRME KABI İLE) 120 adet
DEBİMETRE / FLOWMETRE / HAVA AKIŞ ÖLÇÜM CİHAZI BS NORMU(OKSİJEN FLOWMETRESİ NEMLENDİRME KABI İLE) 70 adet
MANOMETRE NEGATİF BASINÇ / VAKUM - KAPALI UÇLU KURU TİP DIN NORMU(VAKUM REGÜLATÖRÜ) 100 adet
MANOMETRE NEGATİF BASINÇ / VAKUM - KAPALI UÇLU KURU TİP BS NORMU(VAKUM REGÜLATÖRÜ) 50 adet
MANOMETRE POZİTİF BASINÇ - KAPALI UÇLU KURU TİP DIN NORMU(KURU HAVA REGÜLATÖRÜ) 80 adet
MANOMETRE POZİTİF BASINÇ - KAPALI UÇLU KURU TİP BS NORMU(KURU HAVA REGÜLATÖRÜ) 30 adet
ALKOLMETRE CİHAZI UCU - AĞIZLIĞI (ARMAS NAM 07 CİHAZA UYUMLU) 8.000 adet
NST KAĞIDI Z KATLI 110 MM X 100 MM (SUNRAY NST CİHAZI UYUMLU) 710 adet
HAVA AKIŞ ÖLÇÜM CİHAZI - DEBİMETRE - FLOWMETRE ÇİFTLİ - İKİZ YETİŞKİN (SEYYAR OKSİJEN TÜPÜ ÇİFT SAATLİ REGÜLATÖR) 100 adet
KAN GRUPLARI ANTİ A B D 12 şişe