• İhale No
    2014/32237
  • İhale Adı
    MALZEME ( EKO CİHAZI PROBU, YEDEK PARÇA VE BİLGİSAYAR TAKIMI) SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Nisan 2014 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Nevşehir
  • İşin İli
    Nevşehir
  • Yayın Tarihi
    24 Mart 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

MALZEME ( EKO CİHAZI PROBU, YEDEK PARÇA VE BİLGİSAYAR TAKIMI) SATIN ALINACAKTIR

NEVŞEHİR İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

44 Kalem Malzeme (1 Kalem Eko Cihazı Probu, 41 Kalem Yedek Parça ve 2 Kalem Bilgisayar Takımı) Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/32237
1-İdarenin
a) Adresi : Ragıp Üner Mah. Zübeyde Hanım Cad. 50100 NEVŞEHİR MERKEZ/NEVŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 3842153311 - 3842153222
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@nevsehirkhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 44 Kalem Malzeme (1 Kalem Eko Cihazı Probu, 41 Kalem Yedek Parça Ve 2 Kalem Bilgisayar Takımı) Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Nevşehir Devlet Hastanesi Deposuna
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalamasına müteakip, kurumun talebinin tebliğinden itibaren 30 ( otuz ) gün içinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Nevşehir İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Toplantı & ihale salonu/Ragıp Üner Mah. Zübeyde Hanım Cad. Merkez NEVŞEHİR
b) Tarihi ve saati : 16.04.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

İhale listesinin 44. kaleminde  bulunan  eko cihazı probu alımı için istenen belgeler;

1) İstekliler T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olmalıdır ve istekliler kayıtlı olduğuna dair belgelerini teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
2) İstekliler tarafından teklif edilen ürünlerin; üreticisi veya distribütörü veya ithalatçı firmaları T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olmalıdır, istekliler bu belgeleri teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
3) İstekliler tarafından teklif edilen ürünler T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olmalıdır ve istekliler bu belgeleri teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
4)İstekliler, ürün barkod numaralarını, birim fiyat teklif mektubu cetvelinde veya ayrı bir liste olarak teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
5) İstekliler T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıt gerektirmeyen ürünler için, TİTUBB kaydı gerektirmediğine dair ( üretici veya distribütörü veya ithalatçı firmasından alınan )  beyanı teklifleri ile birlikte vereceklerdir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Nevşehir İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi/Ragıp Üner Mah. Zübeyde Hanım Cad. Merkez adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Nevşehir İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi /Ragıp Üner Mah. Zübeyde Hanım Cad. Merkez NEVŞEHİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:

1. 44. kalem kapsamında olan ürünler için İstekliler, İBY EKAP ( İhale Bildirimi Yazılımı )Programı ile hazırlanan "teklif.xml" birim fiyat tekliflerini içerenCD'yi sözleşmeden önce vereceklerdir.
2. İhale Komisyonu gerek gördüğünde demonstrasyon isteyebilir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BARKOT OKUYUCULAR 15 ADET
BARKOD YAZICILAR 40 ADET
KABLO (İZLEME KİTİ VE TEST ) CİHAZI 1 ADET
KABLO TEST (İZLEME) 2 ADET
KOMPRESÖR MAKİNESİ 1 ADET
PENSAMPERMETRE ÖLÇÜ ALETİ 2 TAKIM
ŞARJLI VİDALAMA MAKİNASI 1 ADET
BROTHER MFC-7320 DRUM DR-2125 4 ADET
BROTHER 2040 DRUM DR-2025 20 ADET
BROTHER 5340 DRUM DR-3215 20 ADET
CAT 7 KABLO 500 METRE
DVD SÜRÜCÜ SATA 1 ADET
DVI VGA DÖNÜŞTÜRÜCÜ 50 ADET
EKRAN KARTLARI 50 ADET
ETHERNET KARTI 30 ADET
HARİCİ HDD 1 TB HARD DRIVE) 1 ADET
KLAVYE (PS/2) 20 ADET
KLAVYE(USB) 50 ADET
LEHİM MAKİNASI/PASTA/TEL 1 ADET
LPT BAĞLANTI KABLOSU 5 ADET
MONİTÖR METAL MONTAJ APARATI 20 ADET
OPTİK MOUSE SCROLL(PS/2) 20 ADET
OPTİK MOUSE SCROLL(USB) 50 ADET
PCI LPT PORT 15 ADET
RJ 45 KONNEKTÖR 5.000 ADET
RJ 45 PENSE (PLASTİK) 4 ADET
RS 232KONNEKTÖR(ERKEK) 50 ADET
RS 232KONNEKTÖR(DİŞİ) 50 ADET
SİLİKON TABANCASI SİLİKON 1 ADET
TÜRKÇE F KLAVYE (PS/2) 10 ADET
USB FLAS BELLEK 8GB( HARD DRIVEX) 2 ADET
USB 2.0 YAZICI KABLOSU 10 ADET
VGA ÇOKLAYICI(SPLİTTER) VE KABLO 50 ADET
1 GB DDR 400 MHZ RAM (PC 3200) 5 ADET
1 GB DDR2 667MHZ RAM (PC2 5300) 10 ADET
1 GB DDR2 800MHZ RAM (PC2 4300) 10 ADET
1 TB SATA HDD (HART DİSK) 10 ADET
2 GB DDR2 800MHZ RAM (PC2 6400) 10 ADET
4 GB DDR3 1333MHZ RAM (PC3 10700) 5 ADET
400 WAT TOWER KASA İÇİN POWER SUPPLY 15 ADET
500 GB SATA HDD(HART DİSK) 15 ADET
BİLGİSAYAR TAKIMI 25 ADET
EKO CİHAZI PROBU (TRANS ÖZAFAJİAL) 1 ADET