• İhale No
    2011/33845
  • İhale Adı
    Muhtelif Anjio sarf malzemesi
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    31 Mart 2011 10:00
  • İdare
    Mersin Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ANJİO SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK MERSİN Devlet Hastanesi

Muhtelif Anjio sarf malzemesi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/33845
1-İdarenin
a) Adresi:Nusratiye mahallesi kuva - i milliye caddesi 132 33050 AKDENİZ MERSİN
b) Telefon ve faks numarası:3243363950 - 3243360258
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@mersindevlethastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Mersin Devlet Hastanesi Taşınır kayıt kontrol Tıbbi sarf deposu
c) Teslim tarihi: Yüklenici sözleşmeden sonra depo stok durumuna göre 3'er aylık periyotlar halinde Tıbbi Sarf Deposu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisinin siparişi doğrultusunda, numune kabulünden sonra 5 gün içerisinde malı idari ve teknik şartnameye uygun olarak Tıbbi Sarf Deposu Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisinin sorumluluğunda hastane taşınır mal tıbbi sarf deposuna teslim edecek. Teslimat mesayi saatleri dahilinde yapılacak. Teslimat sırasında hatalı ve kusurlu olan malzemeler aynı gün iade edilecek ve teslim süresi içerisinde kalmak kaydı ile iki defaya mahsus olmak üzere yenileri ile değiştirilecek. Kusurlu malzemelerin değiştirilmesi ya da eksik malzemelerin tamamlanması teslim süresi ile sınırlı olacak . Yüklenici kargo ile mal teslimatı yapmayacak, teslimat yetkili kişiler tarafından yapılacak.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Mersin Devlet Hastanesi konferans salonu
b) Tarihi ve saati:31.03.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


     Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin aday veya isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıt veya bildirimi zorunlu olduğundan . Aday veya isteklinin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi belgesini teklif dosyasında sunacaktır.

     Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, alımı yapılacak ürünlerin TİTUBB’da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı olduğundan ürünlere ait belgeyi teklif dosyasında sunacaktır.TİTUB kayıdı olan ve teknik şartnamede standart belgesi istenen ürünler için standart belgesi aranmayacaktır

       İstenen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında değilse TİTUBB’a kayıt veya bildirim işlemi yapılmayacağından.teklif edilen ürünlerin Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olup olmadığını üreticinin veya ithalatçının Yönetmelikler kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınacağından istekliler TİTUBB’a kayıtlı olmayan ürünler için gerekli beyanı teklif dosyalarında sunacaktır

 


4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


       İstekliler teklif edilen ürünlerin birer adet numunelerini ihale  saatinden önce satın alma komisyon başkanlığına  tutanakla teslim edecekler, teslim tutanağını  teklif dosyasında sunacaklardır.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


   Nitelik  bakımından benzerlik gösteren her çeşit anjio sarf malzemesi alım satım dağıtım gibi işler benzer iş olarak kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Satınalma komisyon başkanlığı adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
110 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C. Ziraat Bankası Mersin Merkez Şubesi : Hesap No. 35114274-5001
İban No. TR330001000207351142745001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Mersin Devlet Hastanesi Satınalma komisyon başkanlığı
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
0,014 Guıde wire steerable flopi 250,00 Adet
0,014 Guıde wire steerable Hidrofilik flopi 50,00 Adet
0,014 Guıde wire steerable İntermediate 50,00 Adet
0,014 Guıde wire steerable Standart 50,00 Adet
TORQER ( KLAVUZ TEL ÇEVİRİCİ) 250,00 Adet
Guıde Wire İntraducer ( Künt İğne) 250,00 Adet
Y Adaptör 2 yollu 250,00 Adet
İndeflatör 150,00 Adet
Ptca Kısa Uzatma 250,00 Adet
Ptca Balon katater ( 2,5-2,75 -3,0 - 3,5 - 4,0 mm Çap .9-12-18-20-22-25-32 mm uzunluk) 250,00 Adet
Ptac Balon katater Toral oklüzyon 50,00 Adet
Açılı lezyonlar için stent ( 2,5-2,75- 3,0 - 3,5 - 4,0 mm çap 9 - 12 - 18 - 20 - 22 - 25 - 32 mm uzunluk) 50,00 Adet
Balon Ekspandable Stent ( 2,5 - 2,75 - 3,0 - 3,5 - 4,0 mm çap 9 - 12 - 18 - 20- 22 - 25 - 32 mm uzunluk) 250,00 Adet
İlaç kaplı Kroner Stent ( 2.50 - 75 mm x 16 - 30 mm arası) 50,00 Adet
Guıdıng Katater 6-7 F ( JL, JR, AL, AR, Multiporporse 250,00 Adet
Mikrosnare Katater 2,00 Adet