|
|||||||
|
|
||||||
Satın Alınacak Malın |
* KDV Hariç Teklif |
|||||||
S.No |
Malın/İşin Cinsi |
Miktarı |
Birimi |
UBB Kodu |
Marka |
Sut Kodu |
Fiy^t |
Tutar |
|
EL ALETİ VE CİHAZ YÜZEY |
|
|
|
|
|
|
// =- |
"T |
SIVI 5 LT |
.... 50 |
Adet |
|
|
... İt 1 |
-H^-f—........ — |
|
2 |
SP02 CİHAZI PROB SENSÖRÜ PEDİATRİKTEK KULLANIMLIK |
250 |
Adet |
|
|
|
|
|
K] |
)V Hariç Genel Toplam |
|
TEKLİFE KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.
FİRMALARIN DİKKATİNE !
1. Hastane malı aiıp almamakla serbestir.
2. Muayene komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir.
3. Tekliflerde marka ve özellik belirtilecektir,
4. Alınacak malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.
5. Malzemelerin alınması muayene komisyon karar ile olur.
6. Malzemeler orjitıal ambalajında teslim edilecektir.
7. Malzemeler kalem kalem teslim edilecektir.
8. Ödeme hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir.
9. Firma faturaya temlik koydurmaz.
10. Firma faturaya IBAN numarasını belirtmelidir.
11. Düzenlenecek faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak olup(kapsam dışı hariç), TİTUBB çıktılatı fatura eldenecekir.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.
12.Sosyal Güvenlik Kurumu'nun (SGK) "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.11,2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01.12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, ürünün; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir.Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler için kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.
13.Numune istenildiğinde 3 gün içinde numuneler teslim etmediği takdirde firmanın teklifi değerlendirme dışı btrakılacaktır.
Adres;Evkaf Mahallesi. Hastane Cad. No:5
Telefon: 0452 423 65 00- 2103 Faks; 0452 424 16 55
E-Posta: ordudhs3.satinalma@saglik.gov.tr Web: vvww.fatsadh.gov.tr
PULSEOKSİMETRE CİHAZI TEK KULLANIMLIK PROBU (SENSÖRÜ) TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Prob oksijen satürasyonu ve nabız ölçümüne uygun olmalı ve neonatal ve inl'ant tipleri bulunmalıdır.
2. Tek kullanımlık olmalıdır.
3. Prob perfiizyonu, vucüt ısısı düşük hastalarda doğru ölçüm yapabilmelidir.
Düşük perfiizyon için farklı bir prob kullanılması gerekmemelidir.
4. Hareketli hasta ve düşük peıfüzyonda ölçüm yapabildiğine dair FDA belgesi ve klinik çalışmaları olmalıdır.
5. Sensor ayni hastada en az 1 hafta sure ile kullanilabilmelidir.
6. Probun yapışkan bandı hasta cildine uygun anti alerjik özellikte olmalıdır ve latex içermemelidir.
7. Bant dayanıklı olmalıdır.
8. Probun kutusunda yedek yapışkan bantları bulunmalıdır.
9. Hastanemizde mevcut muhtelif servislerde kullandığımız pulseoksimetre BIONİCS, PALM CARE, ACCURO, CLIARMCARE, NELLCOR ve UTECIi marka cihazlara uygun olmalıdır.
10. Malzeme orijinal kutusunda olmalıdır.
11 .Numune biyomedikal birimi tarafından değerlendirilecektir.
12. Tıbbi cihaz yönetmeliğinin bölüm 1 madde 3 teki açıklamasına istinaden hastane pulse oksimetre cihazı sistemine uygun şekilde yapılmış ve bu görevi yerine getirecek olmalıdır.
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|