• İhale No
    2021/529879
  • İhale Adı
    Personel Servis
  • Sektör
    Araç Kiralama -Personel Taşıma Hizmeti
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Ekim 2021 10:00
  • İdare
    SGK SAMSUN SOSYAL GÜVENLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Samsun
  • İşin İli
    Samsun
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    29 Eylül 2021
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

SGK SAMSUN İL MÜDÜRLÜĞÜ

Personel Servis hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2021/529879

1-İdarenin

a) Adresi : Denizevleri Mah. 228. Sok. No:6 55200 ATAKUM/SAMSUN
b) Telefon ve faks numarası : 362 4330936 - 362 4315094
c) Elektronik Posta Adresi : samsunsgim@sgk.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : İl Müdürlüğümüz ve bağlı birimlerinde çalışan kurum personellerimizin 03.01.2022-30.12.2022 tarihleri arası ulaşımlarının sağlanması için 12 araçla 252 gün süreli personel servis ihalesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Samsun Büyükşehir Belediyesi sınırları dahilinde
c) Süresi : İşe başlama tarihi 03.01.2022, işin bitiş tarihi 30.12.2022


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Samsun Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü-Denizevleri Mah. 228. Sok. No:6 55200 Atakum/SAMSUN
b) Tarihi ve saati : 26.10.2021 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belgeler,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, teklif mektubunu imzalayanın noter tasdikli imza beyannamesi. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır. EKAP’a kayıtlı olmayan yabancı istekliler tarafından ise, ilgili ülke mevzuatı dikkate alınarak, belirtilen hususlara ilişkin gerekli belgeler sunulur.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde her türlü araç çalıştırma (iş makineleri hariç) işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup, yerli istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Samsun Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü-Denizevleri Mah. 228. Sok. No:6 55200 Atakum/SAMSUN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (R) : Diğer Hizmetler/0,80
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HAT 1 – TEKKEKÖY/ATATÜRK BULVARI (Minibüs 2012 model ve üzeri 16+1 ve üzeri) 252 gün
HAT 2 – CANİK/ 19 MAYIS YÜZME HAVUZU/ 2 NOLU DOLMUŞ DURAĞI (Midibüs 2012 model ve üzeri 27+1 ve üzeri) 252 gün
HAT 2 – İLKADIM / RASATHANE CAMİ (Minibüs 2012 model ve üzeri 16+1 ve üzeri) 252 gün
HAT 3 – İLKADIM / KEFELİ PARKI/2.BULVAR (Minibüs 2012 model ve üzeri 16+1 ve üzeri) 252 gün
HAT 3 – İLKADIM / GAZİ DEVLET HASTANESİ (Midibüs 2012 model ve üzeri 27+1 ve üzeri) 252 gün
HAT 4 – ATAKUM/PELİTKÖY TOKİ/CAĞALOĞLU BULVARI (Midibüs 2012 model ve üzeri 27+1 ve üzeri) 252 gün
HAT 4 – ATAKUM / FAKÜLTE DURAĞI/CAĞALOĞLU BULVARI (Midibüs 2012 model ve üzeri 27+1 ve üzeri) 252 gün
HAT 5 – ATAKUM/TRAMVAY FAKÜLTE DURAĞI (SAMULAŞ) (Midibüs 2012 model ve üzeri 27+1 ve üzeri) 252 gün
HAT 5 – ATAKUM / YENİ MAHALLE/TRAMVAY HATTI (Minibüs 2012 model ve üzeri 16+1 ve üzeri) 252 gün
HAT 6 – ATAKUM / KAMALI TOKİ/CAĞALOĞLU/İLKADIM (Midibüs 2012 model ve üzeri 27+1 ve üzeri) 252 gün
HAT 7 – ATAKUM /FAKÜLTE DURAĞI/CANİK/TEKKEKÖY/ÇARŞAMBA (Minibüs 2012 model ve üzeri 16+1 ve üzeri) 252 gün
HAT 8 – İLKADIM/ ATAKÖY TOKİ (Minibüs 2012 model ve üzeri 16+1 ve üzeri) 252 gün