• İhale No
    2011/85834
  • İhale Adı
    SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ VE BAĞLI HASTANELER İÇİN TOPLU ALIM USULÜ İLE KIRTASİYE ALIMI İŞİ
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Haziran 2011 09:30
  • İdare
    Kayseri İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Kayseri
  • İşin İli
    Kayseri
  • Yayın Tarihi
    10 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ VE BAĞLI HASTANELER İÇİN TOPLU ALIM USULÜ İLE KIRTASİYE ALIMI İŞİ
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık K a y ser i İl Sa ğ lı k M üdürlü ğ ü - Kayseri
Sağlık Müdürlüğü ve Bağlı Hastaneler İçin Toplu Alım Usulü İle Kırtasiye Alımı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/85834
1-İda re nin
a) Adresi : Seyitgazi Mahallesi Nuhnaci Bey Caddesi 2 38030 Melikgazi
Kayseri
b) Telefon ve faks numarası : 3522226996 - 3522211151
c) Elektronik Posta Adresi : ksm@ksm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Sağlık Müdürlüğü, Çocuk Hast. ve Doğumevi Hastanesi, Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, NNY Göğüs Hastalıkları Hastanesi, İncesu Devlet Hastanesi, Yahyalı Devlet Hastanesi, Yeşilhisar Devlet Hastanesi, Bünyan Devlet Hastanesi, Sarız Devlet Hastanesi, Pınarbaşı Devlet Hastanesi, Felahiye Devlet Hastanesi, Özvatan Devlet Hastanesi depolarına teslim yapılacaktır.
c) Teslim tarihleri : Yüklenici Tarafından karşılamayı taahhüt ettiği (miktarın üçte biri) malzemeleri; sözleşme imzalanması sonrasında bu işe başlama yazısının kendisine veya vekiline tebliğ tarihinden başlayarak 30 (otuz) takvim günü içinde; Sağlık Müdürlüğü tarafından belirlenen ve yükleniciye bildirilen miktarlarda, Sağlık Müdürlüğünün belirlediği depoya teslim edecek ve Sağlık Müdürlüğü tarafından
oluşturulan Muayene ve Kabul Komisyonu tarafından muayene işlemi ve sonrasında kabulü yapılacaktır. Bu kabul sonrası malzemeler yüklenici tarafından ilgili kurum/kuruluşa teslim edilecektir. Daha sonraki teslimatlar en geç sırası ile ikinci üçte biri sözleşme tarihinden 90 takvim günü sonra, üçüncü üçte biri sözleşme tarihinden 180 takvim günü sonra, Geri kalan miktar sözleşme tarihinden 270 takvim günü sonra teslim edilecektir. Belirtilen tarihlerden önce ihtiyaç oluştuğunda yükleniciye 15 (onbeş) takvim günü öncesinden tebligat yapılarak haber verilecektir. Yüklenici tarafından teslim edilmesi gereken malzemelerin tümünü teslim edeceğine dair yazılı veya sözlü başvuru ile ilgili idareye başvurur ve ilgili idare tarafından bildirilen görevli gözetiminde, görevlinin belirlediği alana teslim edilecekler yüklenici tarafından konulur, yerleştirilir. Uygun şartlarda teslim edilecekleri getirmek, teslim edileceklerin bırakıldığı depodaki şartların olumsuz olduğunu saptamak ve bu alanda uygun şartları sağlamak yükleniciye aittir. Olumsuz şartlar nedeni ile teslim edileceklerde meydana gelebilecek hasar, bozulma v.s. durumunda, idare tarafından herhangi bir sorumluluk kabul edilmeyecektir. Teslim edileceklerin teslimi sonrasında muayene ve kabul işlemleri başlanacaktır. Yükleniciye muayene ve kabulün yapılacağı tarih,
saat ve yer yetkili vekilinin hazır olması yazılı olarak bildirilecektir. Bildirimin postaya verilmesini takip eden yedinci gün ve faks ile gönderme tarihinde yükleniciye tebliğ edilmiş sayılacaktır. Bildirim imza karşılığı elden tebliğ edilmek suretiyle de yapılabilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Seyitgazi Mahallesi Nuh Naci Bey Caddesi No:2/A Melikgazi
Kayseri adresinde bulunan Sağlık Müdürlüğü hizmet binası.
b) Tarihi ve saati : 21.06.2011 - 09:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sağlık Müdürlüğü Seyitgazi Mahallesi Nuh Naci Bey Caddesi No:2/A Melikgazi / Kayseri, İdari ve Mali İşler Şube Müdürlüğü Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler,
posta masrafı dahil 26 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Kayseri Merkez Şubesi TR0001
0001 5940 0825 8450 01 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın
postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Seyitgazi Mahallesi Nuh Naci Bey Caddesi No:2/A Melikgazi Kayseri adresinde bulunan Sağlık Müdürlüğü hizmet binası. adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Asetatlı Kalem 370,000 Adet
Ataç 170,000 Adet
Bant Sefelon 212,000 Adet
Bilgisayar Kağıdı Otokopisiz ( tek nüsha ) 11" X 24 cm 150,000 Adet
Daksil 840,000 Adet
Delgeç 72,000 Adet
Faks Kağıdı 1450,000 Adet
Fosforlu Kalem 700,000 Adet
Fotokopi Kağıdı A4 3070,000 Top
Fotokopi Kağıdı A5 410,000 Top
Istamba Mürekkebi ( siyah ) 91,000 Adet
Istamba 15,000 Adet
Istampa Mürekkebi Mavi 40,000 Adet
Kalemtraş kollu, masa tipi 21,000 Adet
Klasör Geniş 950,000 Adet
Klasör Dar 900,000 Adet
Kolibandı 135,000 Adet
Kurşun Kalem Kırmızı 27,000 Düzine
Kurşun Kalem Siyah 37,000 Düzine
Pilot Kalem siyah/mavi 890,000 Adet
Raptiye 35,000 Kutu
Sıvı Yapıştırıcı 170,000 Adet
Silgi 80,000 Adet
Şeffaf Dosya 7500,000 Adet
Tel Sökücü 60,000 Adet
Telli Dosya Karton 450,000 Adet
Telli Dosya Plastik renkli 6800,000 Adet
Toplu İğne 223,000 Kutu
Tükenmez Kalem Mavi 5420,000 Adet
Tükenmez Kalem Kırmızı 390,000 Adet
Tükenmez Kalem Siyah 2520,000 Adet
Yapıştırıcı 150,000 Adet
Zarf ( küçük ) 3300,000 Adet
Zarf ( Mektup ) 3200,000 Adet
Zarf ( Orta ) 3400,000 Adet
Zımba Makinesi 112,000 Adet
Zımba Teli 1475,000 Adet