• İhale No
    2017/170331
  • İhale Adı
    SICAK DALDIRMA GALVENİZ KAPLAMALI ÇÖP KONTEYNERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Kent Mobilya ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Mayıs 2017 10:00
  • İdare
    ARSUZ BELEDİYESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    13 Nisan 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

SICAK DALDIRMA GALVENİZ KAPLAMALI ÇÖP KONTEYNERİ SATIN ALINACAKTIR

ARSUZ BELEDİYESİ BAŞKANLIK MAKAMI

400 ADET 400 LT'LİK 200 ADET 800 LT'LİK SICAK DALDIRMA GALVENİZ KAPLAMALI ÇÖP KONTEYNERİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/170331
1-İdarenin
a) Adresi : GÖZCÜLER MAHALLESİ 25. SOKAK : NO:3 MARİN OTEL ARKASI ARSUZ / HATAY 31320 ARSUZ/HATAY
b) Telefon ve faks numarası : 3266612111 - 3266432072
c) Elektronik Posta Adresi : fen@arsuz.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 400 adet 400 Lt'lik 200 adet 800 Lt'lik sıcak daldırma galveniz kaplamalı çöp konteyneri alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Arsuz Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü
c) Teslim tarihi : 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununa Göre Yapılan İhalelere İlişkin Denetim, Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik hükümlerine uygun olarak, sözleşmenin imzalanmasını müteakip idarenin işe başlama tebliğinden itibaren galvanizli çöp konteynerlerinin tamamı 30 takvim günü içinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Arsuz Belediye Başkanlığı Encümen Toplantı Salonu Gözcüler Mah.25.Sokak Marin Otel Arkası No: Arsuz-HATAY
b) Tarihi ve saati : 04.05.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

Malın üretimini yapmak üzere imalatçı belgesi veya yetkili satıcı ise yetkili satıcı belgesi ibraz etmesi gerekmektedir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:
a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
d) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
İstekli imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak tevsik edebilecektir.

4.3.2. Kapasite raporuna ilişkin belgeler:

Özel imalat süreci gerektiren mal alımı ihalelerinde, Alım konusu işe ilişkin üretim kapasite raporunun da sunulması zorunludur. İsteklinin, bu belgeyi  sunması yeterlidir. Yetkili satıcı ihaleye katılması durumunda yetkili satıcı belgeleriyle birlikte  kapasite raporunu sunacaktır.

4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:

1-TS-EN ISO 1461 Belgesi,
2-Tekerlekler için TS-EN 12532 uygunluk belgesi,
ihale dosyasında sunulacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 60 TRY (Türk Lirası) karşılığı Arsuz Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü Gözcüler Mahallesi 25.Sokak Marin Otel Arkası no:3 Arsuz-HATAY adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 100 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 200 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini ZIRAAT BANKASI ARSUZ ŞUBESİ TR89 0001 0026 0436 4938 1850 12 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Arsuz Belediyesi-Fen İşleri Müdürlüğü Gözcüler Mah.25.Sokak Marin Otel Arkası No: Arsuz-HATAY adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
400 LT'LİK SICAK DALDIRMA GALVENİZLİ ÇÖP KONTEYNERİ 400 adet
800 LT'LİK SICAK DALDIRMA GALVENİZLİ ÇÖP KONTEYNERİ 200 adet