T.C.
KOCAELİ VALİLİĞİ
İl Sağlık Müdürlüğü
Genel Sekreterliğimize bağlı 7 sağlık tesisimizde bulunan aşağıda belirtilen taşınmazların 86,6 m2 kısımlarının Sıcak İçecek, Soğuk İçecek ve Gıda Otomatları İçin 2 yıllığına Kiralanması işi, 2886 sayılı Kanunun 45. maddesi gereği açık teklif usulü ile kiraya verilecektir.
İHALENİN ADI |
Sağlık Tesisinin Adı |
Belde/Köy
Mahalle |
Pafta/Cilt No |
Ada /Sahife No |
Parsel/Sıra No |
m² |
1 YILLIK TAHMİNİ KİRA BEDELİ (TL) |
GEÇİCİ TEMİNAT (TL) |
İHALE TARİH VE SAATİ |
Birliğimize Bağlı 7 Sağlık Tesisinin 86,6 m² kısımlarının Sıcak, Soğuk İçecek ve Gıda Otomatları İçin Kiraya Verilmesi İhalesi |
Nuh Çimento S.V.Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi |
Emekevler Mah. |
1/61 |
5955 |
5864 |
4 |
4.730,02 |
946,00 |
02.11.2017 |
09:30 |
Gölcük ADSM |
Şehitler Mah. |
34 |
97 |
72 |
2 |
2.365,20 |
473,04 |
02.11.2017 |
11:30 |
Kocaeli Devlet Hastanesi |
Cedit Mh. |
M-1 |
5086 |
2 |
25,20 |
85.056,80 |
17.011,36 |
02.11.2017 |
14:30 |
İzmit Seka Devlet Hastanesi |
Ömerağa Mh. |
13/6 |
301/517 |
42 |
5,4 |
18.226,46 |
3.645,29 |
02.11.2017 |
16:00 |
Derince EA.H. |
İbni Sina Mah. |
19J.IIc/50 |
1367/4941 |
1 |
16 |
57.556,89 |
11.511,38 |
03.11.2017 |
09:30 |
Körfez ADSM |
Yeni Yalı Mh. |
G23B21C1-D |
1728 |
4 |
4 |
4.730,40 |
946,08 |
03.11.2017 |
11:30 |
Darıca Farabi Devlet Hastanesi |
Fevzi Çakmak Mah. |
29L.3A/88 |
867/8606 |
1 |
30 |
35.487,75 |
7.097,55 |
03.11.2017 |
14:30 |
KİRALAMASI YAPILACAK TAŞINMAZ MALLAR
Bu taşınmaza ait kiralama ihalesi Genel Sekreterlik Mali Hizmetler Başkanlığı İhale ve Toplantı Salonunda (Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesi Alikahya Yerleşkesi) yapılacaktır.
7 Sağlık Tesisinin 86,6 m² kısımlarının 20 adet Sıcak içecek, 28 adet Soğuk İçecek ve Gıda Otomatları İçin Kiraya Verilmesi İhalelerine katılabilmek için, isteklilerin;
1. Yasal yerleşim yeri sahibi olduğunu gösterir belgeyi
a. Gerçek kişilerde İkametgâh belgesi, (İkametgâh belgesi sunulması zorunlu olup, ikamet adresi dışında başka bir adres tebligat adresi olarak sunulmak isteniyorsa buna ilişkin adres beyanının da ihale komisyonuna sunacaklardır. Aksi taktirde yasal yerleşim yeri yasal tebligat adresi olarak kabul edilecektir.)
b. Tüzel kişilerinin idare merkezlerinin bulunduğu yer mahkemesinden veya siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret veya Sanayi Odasından ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış sicil kayıt belgesi,
2.T.C. Kimlik No ve Vergi No Bildirimi
a. Gerçek kişilerin T.C. Kimlik numarasını gösterir belgeyi,
b. Tüzel kişilerin ise vergi kimlik numarasını gösterir belgeyi,
3.Geçici teminatı yatırmış olmak;
Geçici teminat olarak sadece Hazine Taşınmazlarının İdaresi Hakkında Yönetmeliğin 26. maddesinde tarif edilen ekonomik değere sahip belgeler sunulabilir. Geçici teminatın nakit olarak yatırılması durumunda istekliler Kocaeli İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Halk Bankası İzmit Şubesi TR570001200944300005000126 İban Nolu hesabına veya Kocaeli İl Sağlık Müdürlüğü Halk Bankası Kocaeli Şubesi TR95 0001 2009 4430 0005 0001 21 İban Nolu hesabına yatırmak zorundadırlar. (Geçici teminatların iadesinde herhangi bir sıkıntı yaşanmaması için Banka makbuzlarında; Ödemeyi yapanın adı soyadı/ticari ünvanı- T.C.Kimlik Numarası/Vergi Kimlik Numarası- IBAN numarası, ihalenin adı ve ihaleye ait -geçici teminat- olduğu belirtilmesi uygun olacaktır) Geçici Teminatın bankalardan ve özel finans kurumlarından alınacak süresiz geçici teminat mektubu verilmesi halinde mektubun şekil ve içeriği 2886 Sayılı Devlet İhale Kanununa 27. maddesine ve bu kanun uyarınca yayımlanmış mevzuat hükümlerinde belirtilen şartları taşıması gerekir.
4.Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren belge;
a. Gerçek kişilerde noter tasdikli imza beyannamesi,
b. Tüzel kişilik olması halinde ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi ve tüzel kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin temsile tam yetkili olduklarını gösterir noterlikçe tasdik edilmiş imza sirküleri vermeleri; kamu tüzel kişilerin ise, yukarıdaki bentlerinde belirtilen şartlardan ayrı olarak tüzel kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak tüzel kişiyi temsile tam yetkili olduğunu belirtir noterlikçe tasdik edilmiş belgeyi,
5.Vekâleten ihaleye katılma durumunda vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekâletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
6.İlk ilan tarihinden sonra alınacak adli sicil kaydı olmadığına dair belge
a.Gerçek kişilerde adli sicil kaydı olmadığına dair belge,
b.Tüzel kişilerde, tüzel kişiliği temsile haiz imza yetkisine sahip kişi yada kişilerin adli sicil kaydı olmadığına dair belge,
(adli sicil kaydı bulunanlar adliyeden açıklama yazısı veya kararı dosyaya koymak zorundadır.) Ayrıca; Taksirli suçlar ile tecil edilmiş hükümler hariç olmak üzere hapis ve yahut affa uğramış olsalar bile Devletin şahsiyetine karşı işlenen suçlarla basit ve nitelikli zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, inancı kötüye kullanma, dolanlı iflas gibi yüz kızartıcı veya şeref ve haysiyeti kırıcı suçtan veya istimal ve istihlak kaçakçılığı hariç kaçakçılık hariç kaçakçılık, resmi ihale alımı satımlara fesat karıştırma. Devlet sınırlarını açığa vurma suçlarından dolayı hükümlü bulunanlar, kamu haklarından yoksun bırakılanlar, cinsel dokunmazlığa karşı suç işleyenler, şerefe karşı suç işleyenler ile kamunun sağlığına karşı suç işleyenler ihaleye katılamazlar.
7.İsteklilerin İhalelere teklif verebilmesi ve katılabilmesi için, İhale dokümanlarına ait tasdikli örnekleri (kira şartnamesi, kira sözleşme tasarısı ve ekleri) İl Sağlık Müdürlüğü (Mülga Kocaeli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Başkanlığı ) Satın Alma Biriminden ( 100,00 TL) bedel karşılığında satın almak zorundadırlar. Doküman bedeli Kocaeli İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Halk Bankası İzmit Şubesi TR570001200944300005000126 Iban Nolu hesabına veya Kocaeli İl Sağlık Müdürlüğü Halk Bankası Kocaeli Şubesi TR95 0001 2009 4430 0005 0001 21 İban Nolu hesabına yatırılacak karşılığında alınacak makbuz/dekont ihale teklif dosyasına konulacaktır.(7 sağlık tesisinse ait 7 ayrı ihale yapılacak, tüm ihalelere katılabilmek için ( 100,00 TL) bedel yatırılması yeterli olacaktır.
Şartnameler ve ekleri mesai saatleri içinde Genel Sekreterlik Mali Hizmetler Başkanlığı Satın alma Biriminde bedelsiz görülebilir.
8.İsteklinin iş ortaklığı olması halinde, noter tasdikli iş ortaklığı beyannamesi, ayrıca, geçici teminat hariç istenilen belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
Yukarıda sayılan belgelerin asılları veya noter / idarece onaylı suretlerinin her bir ihale için ayrı ayrı olmak üzere istekliler tarafından hazırlanması ve ihale saatlerine kadar ihale komisyonuna ibraz edilmesi zorunludur.
Ayrıca İstekliler 2886 sayılı Kanunun 37. maddesine uygun olarak düzenleyecekleri tekliflerini ihalenin başlama saatine kadar İhale Komisyonu Başkanlığına ulaşmış olmak kaydıyla iadeli taahhütlü bir mektupla / kargo ile de gönderebilirler. Teklif sahibi komisyonda hazır bulunmadığı takdirde ihale dosyasının içinde teklif mektubunu da sunacaktır. Bu durumda posta ile gönderilen teklif son ve kesin teklif olarak kabul edilir. Postada meydana gelecek gecikmeler halinde teklif işleme alınmaz.
9.İhale konusu kira bedelleri üzerinden alınacak vergi, resim, harç vb. giderler ihaleyi kazanacak yüklenici tarafından ödenecektir. Avans verilmeyecektir.
10.İhaleye katılamayacak olanlar; 2886 sayılı Devlet İhale Kanununa ve diğer kanunlardaki hükümler gereğince geçici veya sürekli olarak kamu ihalelerine katılmaktan yasaklanmış olanlar doğrudan veya dolaylı ya da alt yüklenici olarak, kendileri veya başkaları adına hiçbir şekilde ihaleye katılamazlar. Bu yasağa rağmen ihaleye girenin üzerine ihale yapılmış ise, ihale bozularak geçici teminatı, sözleşme yapılmışsa bozularak kesin teminatı gelir kaydedilir.
11.İhale komisyonu, gerekçesini kararda belirtmek sureti ile ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir. Komisyonların ihaleyi yapmama kararına itiraz edilemez.
2886 sayılı Yasanın 17. ve 18. maddeleri gereği İLANEN DUYURULUR.