• İhale No
    2011/160871
  • İhale Adı
    TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Kasım 2011 10:00
  • İdare
    İzmit Seka Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Yayın Tarihi
    19 Ekim 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TEMİZLİK HİZMETİ ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık İz mit Se ka Dev let H a st a nesi
2012 - 2013 yıllarına ait Malzemeli Genel Temizlik Hizmeti alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/160871
1-İda re nin
a) Adresi : D 100 Karayolu Üzeri Yenidoğan 41100 İzmit Kocaeli
b) Telefon ve faks numarası : 2623223460 - 2623253369
c) Elektronik Posta Adresi : sekadevlet@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İzmit Seka Devlet hastanesi ve bağlı poliklinikler
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2012, işin bitiş tarihi 31.12.2013
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : D 100 Karayolu üzeri Yenidoğan 41100 İzmit Kocaeli
b) Tarihi ve saati : 17.11.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine
dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğun u gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50'den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait
gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20'sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın
parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
30 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
1 Sanayi Tipi Yüksek Emişli Sessiz Elektrikli Süpürgesi
( En az emiş gücü 2.000 Watt, vakum 2.000 mm/ss, kazan hacmi 60 litre olacak ) 2adet
2 Profesyonel Tip Elektrik Süpürgesi
( En az; emiş gücü 1.000 Watt, Vakum 2.000 mm/ss, kazan hacmi 20 Litre olacak ) 6 adet
3 Yer Yıkama Otomatik Makine kirli su emişli
(En az; emiş gücü 1.000 Waat, kazan hacmi 50 litre olacak) 4 adet
4 Cila Bakımı yapabilen yıkama makinası
( En az; motor gücü 1000 Waat, fırça devri 120 d/dk olacak) 4 adet
5 Torbalı sırtta taşınır elektrik süpürgesi 2 adet
6 Çift Kovalı, döner presli, sıkma kollu paspas arabası 50 adet
7 Çöp toplama arabası
(Tekli, poşet takma aparatlı, kırmızı kapaklı, pedallı,tekerlekli, metal iskeletli) 10 adet
8 Geri dönüşüm ünitesi 3'lü 5 adet
9 Çamaşır Arabası (depo dolabı)
(Kilitli dolaplı, poşet takma aparatlı, çift poşetli, en büyük çöp poşetine uygun olacak şekilde,kapaklı, itme
kollu, tekerlekli)
(Dolap en az 75X45X120 cm.- Poşet takılacak aparat en az 45X45X120 cm. boyutlarında olacak) 10 adet
10 Çamaşır makinesi (paspas ve mop ların yıkanıp kurutulabileceği özellikte) 2 adet
11 Temizlik set arabası
(Temizlik malzemeleri ve kovalar için raflı, 4 renk kovalı, tekerlekli, çöp torbalı)
20 adet
12 Çöp toplama konteyneri
(Yeşil renkli, kapaklı, tekerlekli, en az 240 lt. hacminde) 20 adet
13 “Kaygan zemin” levhası 25 adet
14 “Temizlik yapılıyor- meşgul” levhası 25 adet
15 Tıbbi atık taşıma arabası 2 adet
16 Çim kesme makinesi 1 adet
17 Kirli çamaşır arabası
(Kırmızı kapaklı,plastik malzemeden, en az 270 lt. hacminde tahliye vanalı) 2 adet
18 Temiz çamaşır arabası
(Mavi kapaklı, plastik malzemeden, 270 lt. hacminde tahliye vanalı) 2 adet
19 Yaprak toplama makinesı
Gücü en az 1800 waat max. Üfleme hızı en az 140-260 km/s 1 adet
20 Temiz ve kirli çamaşır toplama arabası(en az 460 lt kırmızı ve mavi 2 kapaklı,2 bölmeli tahliye vanalı,plastik malzemeden,tekerlekli 12 adet
21 Temizlik malzemeleri dolabı
(Kilitli, plastik malzemeden, çift kapaklı, raflı-rafları çıkarılabilir-, mop ve pas pas asma aparatlı, en az
110X45X180 cm. ebatlı) 30 adet
22 Tıbbi atıklar için taşıma el arabası. (Ameliyathanede kullanılacak,125 kg kapasiteli.) 2 adet
İhale konusu hizmetin yapılabilmesi için gereken tesis, makine, teçhizat ve diğer ekipman araçlarla ilgili makine, tesis ve ekipman için kendi malı olma şartı yoktur.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen her türlü genel temizlik hizmetleri benzer iş olarak kabul
edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 57 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini İzmit Seka Devlet Hastanesi Ziraat Bankası Derince Şubesi TR050001000554433700225010 nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın
almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmit Seka Devlet Hastanesi Satınalma Servisi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Temizlik Elemanı (Asgari Ücret ) 106,00 24 Kişi
Temizlik Ekip Sorumlusu (Asgari ücretin %35 fazlası ) 1,00 24 Kişi
Temizlik Ekipman ve Malzemeleri 24 Ay
İlaçlama ( 30 gün içinde iki defa) 24 Ay