• İhale No
    2012/37223
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Nisan 2012 10:00
  • İdare
    ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Samsun
  • İşin İli
    Samsun
  • Yayın Tarihi
    28 Mart 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
O ndo kuz M a y ıs Üniv er sit esi Sa ğ lık, K ültür Ve S po r Da ire B a şka nlığ ı
48 kalem temizlik malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/37223
1-İda re nin
a) Adresi : Rektörlük Bınası Kurupelıtkampüsü 55139 Atakum Samsun
b) Telefon ve faks numarası : 3624576067 - 3624576052
c) Elektronik Posta Adresi : saglikkultur@omu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Merkez Ambarlarına
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip ve işe başlama yazısından itibaren -31.12.2012 tarihleri arasında , İdare tarafından verilecek olan peyder pey sipariş en geç 2 (İki) gün önceden bildirilecek ve istenilen saatte yüklenici tarafından teslim edilecektir.
3- İha lenin
Ondokuzmayıs Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Kültür ve Spor Daire
a) Yapılacağı yer : Başkanlığı Kurupelit Kampüsü Yeni Rektörlük Binası Kat:1
Kurupelit Atakum/Samsun
b) Tarihi ve saati : 12.04.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
ihale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince istenilen belgeler teknik
şartnamede belirtilmiştir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Kurupelit Kampüsü Yeni Rektörlük Binası Kat:1 Kurupelit Atakum/Samsun adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 40 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TC.Ziraat Bankası Ondokuz Mayıs Üniversitesi Bürosu Nezdinde Bulunan TR870001001479097123705001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen
adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilece ktir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ondokuzmayıs Üniversitesi Rektörlüğü Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Kurupelit Kampüsü Yeni Rektörlük Binası Kat:1 Kurupelit Atakum/Samsun adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
CAMSİL 50,00 kg
ÇÖP KUTUSU (MASA ALTI) 50,00 adet
ÇÖP TORBASI (ORTA BOY) 200,00 kg
TEMİZLİK BEZİ 500,00 PAKET
YÜZEY TEMİZLİK MADDESİ 2.000,00 kg
GALOŞ 5.000,00 adet
SIVI EL SABUNU 750,00 kg
PASPAS APARATI 100,00 adet
HORTUM 100,00 metre
BULAŞIK SÜNGERİ 2.000,00 adet
TUZRUHU 250,00 kg
METAL YÜZEY PARLATICI 1.500,00 kg
FIRIN TEMİZLEME MADDESİ 500,00 kg
ÇAMAŞIR YUMUŞATICISI 75,00 kg
ÇAMAŞIR SUYU 2.500,00 kg
ÇAMAŞIR YIKAMA MADDESİ 500,00 kg
SIVI LEKE ÇIKARTICISI 50,00 kg
STREÇ FİLM 1.500,00 adet
JELATİNLİ KÜRDAN 500,00 paket
BEZ KOLLUK 5.000,00 adet
BONE 10.000,00 adet
FIRIN YANMAZ ELDİVENİ 200,00 adet
DİSPANSER PEÇETE 1.500,00 koli
ZİYARETÇİ ÖNLÜĞÜ 10.000,00 adet
MASKE 5.000,00 adet
BULAŞIK ÖNLÜĞÜ 500,00 adet
FARAŞLI FIRÇA TAKIMI 100,00 adet
ARABA FIRÇASI 200,00 adet
WC FIRÇASI 30,00 adet
MAŞRAPA 30,00 adet
SIVI SABUNLUK 50,00 adet
TEMİZLİK ARABASI 10,00 adet
YÜZEY TEMİZLEYİCİ (MAKİNA İÇİN) 1.000,00 kg
ŞEFFAF POŞET(TAŞIMA KAPASİTELİ: 10 KG) 20,00 kg
ŞEFFAF POŞET(TAŞIMA KAPASİTELİ : 5 KG) 20,00 kg
İSPİRTO 50,00 litre
AHŞAP SAP UZUN BOY 500,00 adet
AHŞAP SAP KISA BOY 200,00 adet
NEMLİ MOP BEZİ 500,00 adet
ÇÖP POŞETİ (BATTAL BOY) 5.000,00 kg
ÇÖP KOVASI (BATTAL BOY) 250,00 adet
BULAŞIK ELDİVENİ 2.000,00 adet
BULAŞIK TELİ 1.000,00 adet
PÜSKÜLLÜ PASPAS 50,00 adet
ÇEKPAS 200,00 adet
MOP APARATI 250,00 adet
YAĞ ÇÖZ 3.000,00 kg
CERRAHİ ELDİVEN 1.500,00 paket