• İhale No
    2011/32663
  • İhale Adı
    TEMİZLİK MALZEMESİ
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Mart 2011 09:00
  • İdare
    HARRAN ÜNİVERSİTESİ Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Harran Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü

TEMİZLİK MALZEMESİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/32663
1-İdarenin
a) Adresi:DIYARBAKIR YOLU ÜZERI YENISEHIR KAMPUSU 1 ŞANLIURFA MERKEZ ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası:4143183392 - 4143183396
c) Elektronik Posta Adresi:dosim@harran.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Harran Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Ayniyat ( Makine Fab. ) Servisi
c) Teslim tarihi:Yapılacak sözleşmeden itibaren 20 iş günü içinde teslim alınacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Harran Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Yenişehir Kampusu ŞANLIURFA
b) Tarihi ve saati:24.03.2011 - 09:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Teklif edilen malın teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla teklif edilen mala ait numune ihale saatinde dosya ile birlikte bir tutanakla enfeksiyon komitesine veya idarenin belirleyeceği yere teslim etmelidir. Varsa teknik bilgilerin yer aldığı katalog verilebilir. Firmalar kendi antetli kağıdına teknik şartnamenin tüm maddelerini karşıladıklarına dair cevapları ve açıklamaları içeren yazı vereceklerdir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Harran Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Diyarbakır Yolu Üzeri Yenişehir Kampusu ŞANLIURFA adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Harran Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Yenişehir Kampusu ŞANLIURFA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
LAVABO İÇİ KOKU GİDERİCİ 10000,00 ADET
ODA PARFÜMÜ 100,00 ADET
PASPAS SAÇAĞI 250,00 ADET
EVSEL ATIK POŞETİ ( BÜYÜK BOY ) 2500,00
LAVABO FIRÇASI 50,00 ADET
SAPLI FARAŞLI SÜPÜRGE 40,00 ADET
SAPLI OTO YIKAMA FIRÇASI 100,00 ADET
ÇÖP KOVASI ( BÜYÜK ) 100,00 ADET
ÇİFT KOVALI TEMİZLİK SETİ 30,00 ADET
ARAP SABUNU 500,00 LİTRE
CAM SİLME MADDESİ 200,00 LİTRE
ANTİALLERJİK SIVI EL SABUNU 2000,00 LİTRE
HALI VE MEFRUŞAT ŞAMPUANI 30,00 ADET
SIVI SABUN 5000,00 LİTRE
ÇAMAŞIR SUYU 3000,00 LİTRE
TIBBİ ATIK POŞETİ ( BÜYÜK BOY ) 1000,00
TEMİZLİK İÇİN GENEL AMAÇLI SIVI MADDE 1500,00 LİTRE
TIBBİ ATIK KUTUSU BÜYÜK BOY 400,00 ADET
SU KOVASI KIRMIZI ( 10 LİTRE ) 30,00 ADET
SU KOVASI MAVİ ( 10 LİTRE ) 30,00 ADET