• İhale No
    2015/152724
  • İhale Adı
    TIBBİ CİHAZ, DEMİRBAŞ VE TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Aralık 2015 10:00
  • İdare
    ŞANLIURFA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    12 Kasım 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

TIBBİ CİHAZ, DEMİRBAŞ VE TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

ŞANLIURFA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

47 KALEM TIBBİ CİHAZ, DEMİRBAŞ VE TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/152724
1-İdarenin
a) Adresi : Şanlıurfa ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği/Mali Hizmetler Birimi (Paşabağı Mahallesi Adalet Caddesi No:9 Kat:4 ŞUTSO Binası) 63300 HALİLİYE/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası : 4143182400 - 4143182420
c) Elektronik Posta Adresi : malihizmetler@sanliurfakhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 47 KALEM TIBBİ CİHAZ, DEMİRBAŞ VE TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1- ŞANLIURFA EYYÜBİYE DEVLET HASTANESİ 2- ŞANLIURFA BALIKLIGÖL DEVLET HASTANESİ 3- ŞANLIURFA KADIN VE DOĞUM EVİ HASTANESİ 4- ŞANLIURFA HALFETİ DEVLET HASTANESİ 5- ŞANLIURFA VİRANŞEHİR DEVLET HASTANESİ 6- ŞANLIURFA AKÇAKALE DEVLET HASTANESİ 7- ŞANLIURFA CEYLANPINAR DEVLET HASTANESİ 8- ŞANLIURFA SİVEREK DEVLET HASTANESİ 9- ŞANLIURFA MERKEZ AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ 10-ŞANLIURFA KARAKÖPRÜ AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ 11- ŞANLIURFA EYYUBİYE AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ 12- ŞANLIURFA SİVEREK AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ
c) Teslim tarihi : A- 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32 ve 33. kalemler için; Sözleşme imzalandıktan sonra, idarenin yazılı talebinin istekliye tebliğinden itibaren en geç 30 (Otuz) takvim günü içerisinde Tıbbi cihazlar/demirbaşlar/sarflar, tüm malzeme ve aksesuarları ile çalışır durumda teslim edilecektir. B- 34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46 ve 47. Kalemler için; Sözleşme imzalandıktan sonra, idarenin yazılı talebinin istekliye tebliğinden itibaren en geç 20(yirmi) takvim günü içinde, talep edilen miktar kadar (peyder pey)teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği (Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:3 Konferans Salonu) Şanlıurfa
b) Tarihi ve saati : 10.12.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

a)Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında ise;
1-Teklif edilen cihaz/ürün veya sisteme ait; ürün barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,
2-Teklif edilen cihaz/ürün veya sisteme ait; firma tanımlayıcı barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,
3-Teklif veren istekli bayi ise ayrıca TİTUBB yetkili bayi çıktısı sunulacaktır.

b)Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise;
1- Teklif edilen  cihaz/ürün veya sisteme ait; “ürünlerin kapsam dışı olduğuna dair üretici veya ithalatçı beyanı”
2-Kapsam dışı  cihaz/ürün veya sisteme teklif veren imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
3-Kapsam dışı cihaz/ürün veya sisteme teklif veren yetkili satıcı ise; yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler,

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1- 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33.34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46 ve 47. Kalemlerden teklif edilen ürünler için istekliler; Teklif edilen Tıbbi Cihaz/Demirbaş/Tıbbi Sarfın ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı broşür veya katalogların teklif dosyası içerisinde verilmesi gerekmektedir.

 2- 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33. 34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47. Kalemler İçin; İstekliler teklif ettikleri her ürün için teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve şartnamedeki sıraya göre, Türkçe cevap vereceklerdir. Bu cevaplar "................ marka .............. model cihaz teklifimizin teknik şartnameye uygunluk belgesi” başlığı altında yazılı ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Teknik şartnameye uygunluk belgesinde teklif edilen ürünün marka, menşei ve modeli belirtilmelidir. Bu belgeyi sunmayan veya bu cevap ile orijinal dokümanlar karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık olması halinde, isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.

3-Demo:  1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33. KALMELER İÇİN Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında ihale komisyonu; teklif edilen Tıbbi Cihazlar/Demirbaşlar/Tıbbi Sarfların ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla demostrasyon yapılmasını isteyebilir. Demonstrasyon, demonstrasyon yazısının isteklilere tebliğ tarihinden itibaren 5(beş) gün içinde idarenin belirlediği yerde yapılacaktır. Teknik şartname  ve  diğer  dokümanlar göz önünde bulundurularak yapılacak olan demonstrasyon için gerekli olan teçhizat ve masraflar İstekli tarafından karşılanacaktır. Demo sonucu ilgili cihazın teknik şartname maddelerini karşılamadığı veya uygun olmadığı belirlendiği takdirde istekli firmanın o kalem için vermiş olduğu teklifi değerlendirilme dışı bırakılacaktır.

4- İhaledeki kalem/kısımlardan; 34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46 ve 47. kalemler için teklif sunacak istekliler teklif edilen ürünlerin; 

A- Teknik şartnamede aksi belirtilmemiş ise en az 1(bir) adet numuneyi, ihale saatinden önce tutanak ile idareye teslim edeceklerdir. Numune teslim etmeyen isteklilerin teklifleri bu kısımlar için değerlendirme dışı bırakılacaktır. 
B- Metal karışım oranları ve üretimde kullanılan çeliğin uluslararası DIN 14021 normlarında belirtilen HRC Rockwell standartlarına göre sertlik derecesi, üretici fabrika tarafından düzenlenen ve üreticinin onayını taşıyan beyanı ile belgelenecek ve bu belge teklif dosyası içerisinde verilecektir. İsteklilerin bu beyanları uluslararası normlarla karşılaştırılacak uygunsuzluğu tespit edilen beyanlara ait teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
C- ISO 7153-1 standartlarına uygunluk belgesi,
teklif dosyası içerisinde verilmesi gerekmektedir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Birimi Şanlıurfa adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği (Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:4 Mali Hizmetler Birimi) Şanlıurfa adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ACİL MÜDAHALE ÇANTASI 12 adet
AMBU ERİŞKİN 107 adet
DİJİTAL BOY ÖLÇERLİ TARTI(PEDİATRİK) 15 adet
DİYALİZ BASKÜLÜ 12 adet
DİJİTAL TARTI (YENİDOĞAN VE SÜT ÇOCUKLARI İÇİN) 50 adet
OKSİJEN FLOWMETERESİ 500 adet
HASSAS TARTI(DOZ AYARI) 7 adet
ISI VE NEM ÖLÇER(TREMOHİGROMETRE) CİHAZI 40 adet
TERMAL ATEŞ ÖLÇER 60 adet
NEBÜLİZATÖR CİHAZI 65 adet
OKSİJEN TÜPÜ 5 LT LİK 29 adet
SÜT SAĞIM SETİ 10.800 set
BUZDOLABI ISI ÖLÇER 50 adet
PLASTİK OMURGA TAHTASI YETİŞKİN VE PEDİATRİ (SPINE BOARD) 10 adet
SOĞUK BUHAR CİHAZI 30 adet
LARİNGOSKOPİ SETİ 120 adet
DUVARA MONTE YETİŞKİN TANSİYON ALETİ 40 adet
TANSİYON ALETİ 185 adet
PULSE OKSİMETRE (EL TİPİ) 55 adet
ELKTRO DERMATOM 3 adet
TRAKSİYON ATEL SETİ 5 adet
ALÇI ODASI SETİ 6 adet
RADYASYON KORUYUCULU ÖNLÜK VE BOYUN KORUYUCU 11 set
FETAL EL DOPLERİ 9 adet
OFTALMASKOP SET 12 adet
KOMBİNE ELKTROTERAPİ VE VAKUM CİHAZI 4 adet
HOT PACK CİHAZI 4 adet
KISA DALGA DİATERMİ CİHAZI 4 adet
ŞARJ CİHAZLI OTOSKOP SET 35 adet
DUVARA MONTE ENERJİ ÜNİTELİ OTOSKOP SET 17 adet
YENİDOĞAN RADYAN ISITICI 22 adet
A/B MOD BİYOMETRİ-OFTALMİK CİHAZ 1 adet
YENİDOĞAN İŞİTME TARAMA SİSTEMİ 6 adet
DAVYE ALT SÜT KESİCİ 302 adet
DAVYE ALT 20 YAŞ 540 adet
DAVYE ALT BÜYÜK AZI 646 adet
DAVYE ALT KESİCİ 465 adet
DAVYE ALT KÜÇÜK AZI 465 adet
DAVYE ALT SÜT MOLAR 310 adet
DAVYE ÜST 20 YAŞ 490 adet
DAVYE ÜST BÜYÜK AZI SAĞ 490 adet
DAVYE ÜST BÜYÜK AZI SOL 460 adet
DAVYE ÜST KESİCİ 405 adet
DAVYE ÜST KÖK (BAYONET) 405 adet
DAVYE ÜST KÜÇÜK AZI 432 adet
DAVYE ÜST SÜT KESİCİ 492 adet
DAVYE ÜST SÜT MOLAR 310 adet
07 Aralık 2015

İhale Tarihi 22.12.2015 10:00 olarak değişmiştir.