Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
Sıra |
Marka Mode! |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
ENJEKTOMAT CİHAZI ONARIM VE KALİBRASYON İŞİ |
1 |
ADET |
|
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumuınuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alanlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alanlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 26/01/2021 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
|
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Erdinç ADIYAMAN Satmalına Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
|
Siparişin Teyidi için lütfen bu formu onaylayıp 294 44 76 -366 63 93’e fakslayınız.
Mal tesliminde aşağıdaki evrakları mal kabule teslim etmeniz gerekmektedir.
* Fatura (Üzerinde UBB kodu ve ÜTS numarası olmayan ürünler kabul edilmeyecektir.)
* Vergi borcu sorgusu
* Vergi borcu varsa vergi borcunun alacağından kesileceğine dair dilekçe (Tutar belirtilmeyecek) *E Faturalar kaşe ve ıslak imzalı bir şekilde sipariş formu ile elden yada kargo ile gönderilmesi zorunludur.
*IBAN numarası belirtilmesi zorunludur Hastanemizin tanımlayıcı kodu: 2667269174846
F.23.002.01
|
|
Doküman Kodu: |
F.23.028.00 |
|
|
İlk Yayın Tarihi: |
03.11.2011 |
|
İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI |
Revizyon Tarihi: |
- |
TC. Sağfik Bakanlığı |
Revizyon No: |
0 |
|
|
|
Sayfa No: |
1 |
\ |
\
\
Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetvelinde yazılı hizmete aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ACİL ihtiyacı vardır.
Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.
GEREKÇE:
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas £Tpİ p? AN ve Araştırma Nilüfer Ek Bina Genel Yoğun Bakım kullanılan Alaris marka GS model, 800267936 Seri numaralı ve 1010746346 Künye numaralı Enjektomat cihazının arızalı olduğu İş No: 180700 arıza formuyla tıbbi cihaz birimimize bildirilmiştir. Cihazda yapılan incelemede cihazın sensör arızasmm olması ve kalibrasyonları geçmediği tespit edilmiştir.Arızanın yetkili servisinde onarımınm ve kalibrasyonunun yapılması gerekmektedir.
Cihaz arızalarının hizmette aksamalara meydan vermemek için ACİL onanmiarı hususunda; \
\
Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.
Yapılacak İş |
BİRİM |
MİKTAR |
ENJEKTOMAT ONARIMI VE KALİBRASYONU |
Adet |
1 |
|
JyL |
|
/ ,gj \ |
T.C. |
t y J |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU |
TC. Ssğtık Bokânli^ji İftjsmya K-vm/ |
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü |
|
Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
|
ENJEKTOMAT CİHAZI ONAR1M1 VE KALİBRASYONU TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Enjektomat cihazı, Alaris marka GS model cihaz onarımı yapılacak ve cihaz kalibrasyonu
yapılacaktır. \
v
2. Enjektomat cihazı onarımı için onarılan veya değişen parçalar orijinal olmalıdır.
3. Enjektomat cihazı onarımı yaşanacak her hangi bir soruna karşı bir yıl garantili olmalıdır.
4. Cihaz tüm fonksiyonlarıyla kalibrasyon yapılmalıdır.
5. Kalibrasyon sertifikası düzenlenmeli, detaylı alınacak ölçümler yazılmalıdır.
6. Kalibrasyon cihazı ve kalibrasyon yapacak personel istenildiğinde sertifikalarını sunabilmelidir.
7. Tamirat esnasında kullanılacak her türlü yedek parça yüklenici firmaya aittir.
8. Enjektomat cihazın tamiri cihazı tamir edebilme yeteneğine sahip firma yada kişiler tarafından yapılmalıdır. İstenildiğinde belgeleri sunabilmelidir.
9. Enjektomat cihazı onarımı cihaz tamiri yapıldıktan sonra çalışırlığı test edildikten sonra muayenesi kabul edilecektir.
10. Garanti süresi içerisinde arızalan ve yüklenici firmanın takmış olduğu parçalar dahil arıza
durumunda onarım süreleri garanti süresine eklenir.
\
11. Onarımı yapılan cihazın kuruma kargov ile teslim edilmesi durumunda kargodan kaynaklanabilecek sorunlar yüklenici firmaya aittir.
12. Fatura teknik servisimize gönderilmemelidir ilgili birim olan muayene komisyonuna yollanmalıdır.Cihaz ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak geri yollanacaktır.
|
||||
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|