• İhale No
    1462868
  • İhale Adı
    Tıbbi Sarf Malzeme Alımı
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    03 Kasım 2017 17:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    01 Kasım 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 T.C.

KIRŞEHİR VALİLİĞİ

İl sağlik müdürlüğü

Kırşehir Sağlık Bakanlığı-Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Sayı: 75990205-869 - 1406                                        Kırşehir

Konu: Hizmet/Malzeme Alımı                                                                 30.10.2017

TEKLİF MEKTUBUDUR

Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satmalma birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.


 

Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 - 16 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

&-maîi: ki rse h i rea h .sa I ma@sag I i k.g ov.tr

NOT:Teklif mektupları en geç .03/ j.../2017-Saat: m

Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

 

BİRİM

FİYAT

TOPLAM

FİYAT

SIRA

U.B.B.

MALZEMENİN CİNSİ

MARKA MODEL

MİKTARI

1

 

LOMBER SİTTİNG PRONE POZİSYONU İÇİN ATAÇMAN TEMİNİ

 

1

Adet

 

 

EKİ:1 ADET TEKNİK ŞARTNAME TOPLAM =

 

               

 

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-            Teklif verilmeyecekse gerekçeli nedenin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.

3-             Silinti,   kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.

4-  Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.

5-            Teklif Edilen Tıbbi Malzeme, İlaç ve Tıbbi Cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.06.2007 tarih ve 12813 sayılı 2007/46 numaralı yazısı gereği ürünlerin herbirine ait onaylanmış ürün barkod numarasını olmalıdır.

6-                 İstekliler     listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-                      Sözkonusu     alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-                    Firmaların    sattıktan ürünlerin UBB kaydı yeterli olmayıp distribütör veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması gerekmektedir.

9-                 İdaremiz  mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir. Değerlendirmemiz kalem kalem yapılacaktır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.Malzemeler Depo teslimidir.

10-  Malzemelerin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl olacaktır.

11-            S.U.T.    Tabi Malzemelerde teklif edilen ürünlerin fiyatlarının değerlendirilmesinde S.U.T.Fiyatlan dikkate alınacaktır.

Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12-  Alımlar Acil ihtiyaçlanmıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içersinde tesiim edilmeyen ürünler için gerekli yasal işlemler yapılacaktır.

13-                    Uhtesinde     Kalan Firma Faturasında Ürünün Son Kullanma Tarihi.Seri Numarası.Lot Numarası.Parti Numarasını Belirtmelidir. Belirtilmeyen Faturalara İşlem Yapılmayacaktır.Firma Teklife Cevap Vermekle Bu Hükmü Kabul Etmiş Sayılacaktır.

14-         Alım uhtesinde kalan firma alının ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak , anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alını yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmii kabul etmiş sayılır.

 

LOMBER SİTTÎNG PRONE POZİSYONU İÇİN ATAÇMAN ŞARTNAMESİ

Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Araştırma Hastanesi Beyin ve Sinir Cerrahi amaliyat masasına uyumlu, lomber amaliyatlarmda kullanılacak pozisyon verme ataçmanı

1 - Alt zemin pleyt olmalıdır.

2-   Ameliyat masasına bağlantı kolları adaptörlü olmalı ve kare krom 2 adet kol ve susta kollar ile montajı sağlanacak şekilde olmalıdır.

3-  Vaka sırasında hastanın geriye kaymaması için krom adaptörlere montaj olacak şekilce hareketli ve ayarlanabilir 2 adet bağlantı adaptörü olmalıdır.

4-   Sabitleme çubuğuna uyumlu silindirik dayama kauçuklu ve deri kaplamalı olmalıdır.

5-                              Hastanm   vaka sırasında pozisyon verdikten sonra sağ ve sol desteklemek için silindirik kauçuklu, deri kaplamalı tampon olmalıdır.

6-  Kauçuk deri kaplamalı montaj olabilen silinebilir minder olmalıdır.

7-  Levhanın kareye uyumlu krom ayarlanabilen mengene ameliyat masasına dayanan 2 adet kollar olmalıdır.

8-  Azami 200 kg kadar ağırlıktaki hastayı taşıyabilmelidir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim