DEVLET HASTANESİ -FATSA SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
27 Kalem Travma Grubu Ortopedi Tıbbi Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/40175 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Evkaf Mahallesi. Mandıra Mevkii. No:61 Fatsa/ORDU FATSA ORDU FATSA/ORDU |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4524236500 - 4524241655 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | fatsadevlethastanesi@hotmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Fatsa Devlet Hastanesi |
c) Teslim tarihi | : | Malın/İşin teslim süresi 240 takvim günüdür. Hastanemiz Taşınır Kayıt Kontrol Birimi ilgili deposuna hastanenin talebi doğrultusunda 31/12/2013 tarihine kadar vaka başı teslim edilecek olup, verilen siparişe (posta/faks/telefon) istinaden en geç 1 (bir) gün içerisinde teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Fatsa Devlet Hastanesi İhale Odası |
b) Tarihi ve saati | : | 26.04.2013 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
İhaleye katılan istekliler teklifleri ekinde teklif ettikleri ürünün TITUBB sistemine kayıtlı ve “SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN ONAYLIDIR” ibareli çıktısını (ihale sıra numarası ve malzeme adı yazılarak sıralı bir liste halinde) ihale dosyasında sunacaktır. İstekliler teklif ettikleri ürünlerin üretici / ithalatçı firması olmaması durumunda bayisi olduğunu gösterir UBB kaydı firma/bayi tanımlayıcı barkot numaralarını sunmak zorundadır. T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıt zorunluluğu bulunmayan kapsam dışı ürünler için istekli tarafından kapsam dışı olduğunu kanıtlayan belgelerin (yetkili kurumlardan alınmış) sunulması halinde UBB kaydı aranmayacak olup kapsam dışı ürünler için yetki belgesi ihale dosyasında sunulacaktır. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Teklif edilen ürünlere ait kataloglar ihale teklif zarfında, numuneler ise ihale komisyonuna tutanakla teslim edilecektir (teklif edilen malın doküman’ında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı katalogları (kataloglarda teknik şartname maddeleri belirtilecektir), broşür, tanıtım belgeleri, teknik şartnameye cevap metinleri ve benzeri materyallerini vereceklerdir.) |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Fatsa Devlet Hastanesi Satınalma Bölümü adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini FATSA ZİRAAT BANKASI ŞUBESİ TR51 0001 0002 1828 2602 9750 01 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Fatsa Devlet Hastanesi Satınalma Bölümü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
LISS SMALL LİMİTED DÜZ KİLİTLİ PLAK | 15 | ADET |
TİTANYUM VİDA | 135 | ADET |
TİBİA KİLİTLİ İNTRAMEDULLAR ÇİVİ | 30 | ADET |
TİTANYUM VİDA | 120 | ADET |
END CUP | 30 | ADET |
HUMERUS PROXSİMAL PLAK | 10 | ADET |
TİTANYUM VİDA | 80 | ADET |
FİBULA PLAK | 10 | ADET |
PERTHOROCENTERİK İNTRAMEDULAR ÇİVİ | 20 | ADET |
TİTANYUM VİDA | 40 | ADET |
PROXİMAL BOYUN VİDASI | 20 | ADET |
ÇİFT BAŞLI KOMPRESYON VİDASI | 20 | ADET |
END CUP | 20 | ADET |
HUMERUS İNTRAMEDULLAR | 10 | ADET |
END CUP | 10 | ADET |
HUMERUS DİSTAL PLAK | 5 | ADET |
FEMUR İNTRAMEDÜLLER KİLİTLİ ÇİVİ | 20 | ADET |
DİSTAL KİLİT VİDASI | 100 | ADET |
TÜBÜLER PLAK (1/3) | 20 | ADET |
TİTANYUM VİDA | 160 | ADET |
FLEXİBLE EL BİLEK FİKSATÖRÜ | 20 | ADET |
KANÜLLÜ KOMPRESYON VİDASI | 30 | ADET |
ANTİBİYOTİKLİ BONE CEMENT | 200 | ADET |