İhale Kayıt Numarası | : | 2015/15393 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Düzce Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü 81600 KONURALP MERKEZ/DÜZCE |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3805421390 Dah: 1717 - 3805421448 - 3805421408 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | donersermaye@duzce.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 3 Grup 13 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Deposu |
c) Teslim tarihi | : | İhale konusu malzemeler ihale sözleşme süresinde İdarece verilecek siparişe göre en geç 7 (yedi) iş günü içerisinde Düzce Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Düzce Araştırma ve Uygulama Hastanesi Deposuna peyder pey teslim edilecektir. İhale konusu malzemelerin sözleşme süresi bir yıldır. |
a) Yapılacağı yer | : | DÜZCE ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ TOPLANTI ODASI |
b) Tarihi ve saati | : | 12.03.2015 - 10:30 |
İsteklilerin teklif ettikleri malzemelerden T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na kayıtlı olması zorunlu malzemeler için (TİTUBB) kayıtlı olduğuna ilişkin belgeleri vereceklerdir.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1) İhaleye katılacak olan istekliler teklif ettikleri malzemelere ait teknik şartnamede yazılı miktarlarda numuneyi numune teslim tutanağı ile birlikte vereceklerdir. Numunler ihale saattinden önce ayniyat depo birimine teslim edilip teslim tutanağı ihale zarfının içine konulacaktır. Teslim edilen malzemeler, teslimat tarihinden önceki altı ay içinde üretilmiş olmalıdır. Verilen numuneler iade edilmeyecektir. 2) İstekliler, son kullanma tarihine 3 ay kalan ve kullanım süresinde hatalı olduğu anlaşılan malzemelerin yenisiyle değiştirileceğine dair belge verecekler ve iade edilen ürünleri en geç 15 gün içerisinde yeni miadlıları ile değiştireceklerdir. 3)Siparişi verilen malzemelerin teslim tarihleri itibariyle son kullanma tarihlerinin dolmasına en az 2/3 kadar süre olmalı, teslim edilen ürünler son kullanma tarihi karışık olmamalıdır. 4)Hastanemiz deposuna teslim edilmek üzere gelen ihale malzemelerinin muayene işlemi sırasında herhangi bir sorunla karşılaşılırsa sorun çıkan malzemeler yüklenici tarafından 7 (yedi gün) içerisinde yenisiyle değiştirilecektir. 5) Laboratuar muayenesi gerekirse; Muayene kurumumuz laboratuarlarında veya herhangi bir kamu kurumunun laboratuarında yapılacaktır. Masrafları yüklenici firma tarafından karşılanacaktır. Malzemeler her seri için yeterli sayıda numune alınarak analiz için gönderilebilecek, eksilen stok firma tarafından tamamlanacaktır. |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
İğnesiz Konnektörlü Dörtlü Kemoterapi Uygulama seti | 3.000 | adet |
İğnesiz Konnektörlü Kemoterapi Uygulama Bağlantı Seti | 10.000 | adet |
Kapalı Sistem Uyumlu Kemoterapi Flakon Adaptörü | 40.000 | adet |
Kapalı Sistem İlaç Uygulama Konnektörü | 10.000 | adet |
Luer-Lock Uçlu Kemoterapi Enjektör Adaptörü | 4.000 | adet |
Kapalı Sistem Kemoterapi İnfüzyon Adaptörü | 3.000 | adet |
Kapalı sistem Uyumlu Luer - Lock Enjektör 20cc | 10.000 | adet |
Venöz Port Katater | 50 | adet |
Elastrometrik İnfüzyon Pompası 2 Günlük | 1.000 | adet |
Elastrometrik İnfüzyon Pompası 5 Günlük | 50 | adet |
Port Venöz Katater İğnesi | 1.500 | adet |
Kemik İliği Biyopsi İğnesi | 500 | adet |
Lomber Ponksiyon İğnesi | 200 | adet |
İhale iptal edilmiş
Kamu İhale Kanunu 39. Maddesi gereği
Diğer