AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
(05658) ANJİO CİHAZI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2010/560739 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Dumlupinar Bulvari 07058 KONYAALTI ANTALYA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2422496303-04 - 2422496045 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@akdeniz.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | www.akdeniz.edu.tr |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı |
: | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Akdeniz Üniversitesi Hastanesi-Antalya |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasını mütekaip 120 (yüzyirmi) takvim günü içerisinde teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Dumlupınar Bulvarı Akdeniz Üniversitesi Döner Sermaye Binası Zemin Kat İhale Odası Kampus ANTALYA |
b) Tarihi ve saati | : | 18.01.2011 - 11:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { margin: 0cm 0cm 0.0001pt; font-size: 11pt; font-family: "Times New Roman"; color: black; }div.Section1 { page: Section1; }
Teklif edilen tıbbi cihazların üretici ve/veya ithalatcı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri "T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıtlı olduklarını belgeleyecektir.Ayrıca, Tıbbi Cihazlar "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na kayıt edilmiş tıbbi cihaz üreticisi ve ithalatçı firmaların onaylı ürünlerinden temin edileceğinden, teklif edilen tıbbi malzemelerin "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, etiket ve marka adı teklif mektuplarında yazılı olacaktır.
"T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıt zorunluluğu bulunmayan malzemeler için istekli tarafından kapsam dışı olduğunu kanıtlayan belgelerin (Sağlık Bakanlığından alınmış ) sunulması halinde malzemenin "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıtlı olduğuna dair belge aranmaz.
-245 ürün kodu ile başlayan malzemeler değerlendirmeye alınmayacaktır.Ancak orjinal barkod numarası olan 245 kodlu ürünlere ait malzemeler değerlendirmeye alınacak ve bu malzemelere ilişkin kalite belgeleri firma tarafından diğer belgelerle birlikte sunulacaktır.
@font-face {
font-family: "Cambria";
}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { margin: 0cm 0cm 10pt; font-size: 12pt; font-family: "Times New Roman"; }div.Section1 { page: Section1; }
-İlgili sistemin (idarenin kurumsal başvurusunu takiben) Türkiye Atom Enerji Araştırma kurumu (TAEK) ile ilgili tüm lisans ve ruhsatlandırma işlemleri ihalesi uhdesinde kalan firma tarafından ilave ücret talep edilmeksizin yapılacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
|
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { margin: 0cm 0cm 0.0001pt; font-size: 11pt; font-family: "Times New Roman"; color: black; }div.Section1 { page: Section1; }
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
1. Sistemin röntgen tüpünün sistemin tam çalışır vaziyette teslim tarihinden itibaren ilk 5 (beş) yıl boyunca full garanti kapsamında olması ve bu garanti süresi içinde arızalanarak yenilenmesi halinde yeni tüplerin kuruma ait olacak olması (arızalı eski tüp yükleniciye iade edilecektir) için [nispi ağırlık %1.5 (yüzde bir nokta beş)]
2. Sistemin hasta ve hekimin aldığı radyasyon dozunu azaltarak, kalbin 2 ve 3 boyutlu görüntülerinin elde edilmesini sağlayan “rotasyonel anjiografi” özelliğine sahip olması için [nispi ağırlık %1.5 (yüzde bir nokta beş)]
3. Sistemde kullanılan dijital flat panel dedektörün daha az dozla daha yüksek rezolüsyon elde ettiğini gösteren DQE (Detective Quantum Efficiency) değerinin hem kayıt hem de floro modunda % 75 veya üzerinde olduğunun belgelenmesi için [nispi ağırlık %1 (yüzde bir)]
4. C-kolun RAO ve LAO rotasyon açılanmalarının ±130° üzerine çıkabilme özelliği için [nispi ağırlık %0.5 (yüzde sıfır nokta beş)]
5. Sistemde kablosuz ayak pedalı bulunması için [nispi ağırlık %0.5 (yüzde sıfır nokta beş)]
6. Sistemde (jenaratördeki switch özelliği dışında) röntgen tüpünde ayrıca gridswitch özelliğinin bulunması için [nispi ağırlık %0.5 (yüzde sıfır nokta beş)]
7. Sistemle hasta ve hekimin aldığı radyasyon dozunu azaltılabilmesi için 5 veya daha fazla farklı frekansta pulslu floroskopi yapabilme özelliği için [nispi ağırlık %0.5 (yüzde sıfır nokta beş)]
8. Koroner girişimler sırasında “stent görünürlüğünü arttırabilen” (Stentboost, StentViz, ICstent vb. adlarla anılan) opsiyonel özelliğin sistemle birlikte verilmesi halinde [nispi ağırlık %0.5 (yüzde sıfır nokta beş)]
9. Kullanıcı için kendi konsolu ile yerel hizmet ekibi arasında doğrudan imtiyazlı temas kurabilmeye izin veren; sistem ve alt birimleri ile ilgili temel parametreleri ile sistem spesifikasyonlarının proaktif olarak izlenerek problemlerin ortaya çıkmadan önce belirlenerek giderilmesini sağlayabilecek uzaktan erişim-kontrol olanağı ile konsoldan teknik destek ve aplikasyon yardımı verilmesi ve belgelendirilmesi özelliği için [nispi ağırlık % 1 (yüzde bir)]
10. Sistemin C-kol statifinin tavana monte olması özelliği için [nispi ağırlık %1.5 (yüzde bir nokta beş)]
11. Vazgeçilmez teknik özellikler 15. madde C-VI bendinde belirtilen kriterler dahilinde, ihalenin uhdesinde kalması halinde kurumumuz ile; sistemin (röntgen tüpü hariç) tüm donanımını kapsayan ve sistemin fabrika garanti süresi bitim tarihinden itibaren geçerli olacak 10 (on) yıllık kesintisiz bakım-onarım (yedek parça ve işçilik dahil) sözleşmesi yapma taahhüdünde bulunulması ve bu sözleşmeye esas olarak teklif edilecek toplam bedelin (söz konusu bakım-onarım sözleşmesi bedeli ilgili süreçte 1 yıllık taksitler halinde peyderpey ödenecektir) ihaleye katılan diğer firmalarca önerilecek en düşük bedelden en az %10 (yüzde on) daha ucuz olması durumu için [nispi ağırlık % 1 (yüzde bir)] olup, değerlendirme aşağıdaki formüle göre yapılacaktır.
Değerlendirme Fiyatı=Teklif Edilen Fiyat - ((Teklif Edilen Fiyat*Toplam Nispi Puan)/100)
6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
25 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Ak.Ü.Dön.Ser.İşlt.Müd.lüğü Dumlupınar Bulvarı Döner Sermaye Binası Zemin Kat Satınalma Birimi Kampus ANTALYA adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
yurtiçi için 30 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 50 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini
Ziraat Bankası Lara Şubesi 36716179-5207 numaralı Saymanlık Müdürlüğü hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Ak.Ü.Dön.Ser.İşlt.Müd.lüğü Dumlupınar Bulvarı Döner Sermaye Binası Zemin Kat Satınalma Birimi Kampus ANTALYA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.
13. Diğer hususlar:
Sosyal Güvenlik Kurumu Sağlık Uygulama Tebliği gereği teklif edilen ürünlere ait firmalarca Sağlık Bakanlığından ürün kodlarının alınmış olması ve firma / bayi tanımlayıcı kodu verilmesi gerekmektedir. Bu bilgilerin hatalı olması nedeni ile kurumumuzun zarara uğradığının belgelenmesi halinde oluşan zarar, teklif veren firmadan tazmin edilir, sorun çözülünceye kadar faturaları ödenmez, faturanın zararı karşılamaması halinde diğer alacaklarından tahsil edilir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|