• İhale No
    2010/511806
  • İhale Adı
    06 Kalem Tıbbi Demirbaş ve 11 Kalem Tıbbi Sarf Malzemesi Alım İşi
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Kasım 2010 10:00
  • İdare
    Hatay Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ DEMİRBAŞ VE TIBBİ SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Hatay Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi

06 Kalem Tıbbi Demirbaş ve 11 Kalem Tıbbi Sarf Malzemesi Alım İşi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/511806
1-İdarenin
a) Adresi:ALTINÇAY MAHALLESI MEHMET KAFADAR CAD. 118/3 31030 HATAY MERKEZ HATAY
b) Telefon ve faks numarası:3262272008 - 3262275408
c) Elektronik Posta Adresi:antakyaagizvedis@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):hatayadsm.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:HATAY AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ AMBARI
c) Teslim tarihi:Sözleşme imzalandıktan itibaren 30 (otuz) takvim günü mesai saatleri içinde teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:ALTINÇAY MAH.M.KAFADAR CAD.118/3 ANTAKYA / HATAY
b) Tarihi ve saati:02.11.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


a)aday ve isatekli adına düzenlenen sicil belgesi.


4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


Tıbbi Demirbaş Malzemelere Teklif veren firma ithalatçı ya da üretici ise sanayi bakanlığı satış sonrası hizmetleri yeterlilik belgesini, teklif veren firma yetkili firma ise üretici ya da ithalatçı firmanın satış sonrası hizmetleri yeterlilik belgesinin aslını/aslı idarece görülmüştür suretini/ noter onaylı suretini teklifle birlikte sunacaktır.



T.C. ilaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına TİTUBA kayıtlı olacak ve teklif ettikleri cihaz TİTUB' ta Sağlık Bakanlığından onaylı olacak ve bu belge ihale dosyasıyla birlikte ihale komisyonuna sunulacaktır.


4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İstekliler teklif edecekleri Tıbbi Demirbaş, Malzemelerin teknik şartnamede belirtilen özellikleri işaretlenmiş orjinal katalogları ve Türkçe kullanım kılavuzları ile birlikte sunacaklardır.   Teklif edecekleri Tıbbi Sarf  Malzemelerinin numunelerini ihale komisyonuna sunacaktır.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Kamu veya Özel Sektörde Tıbbi Demirbaş ve Tıbbi Sarf  Malzemesi işi benzer işi olarak kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

HATAY AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ SATIN ALMA BİRİMİ Ayrıca;Doküman satış bedelinin önceden İdare hesabına havale edilmesi kaydıyla, ihale dokümanı posta veya kargo yoluyla satın alınabilir. Dokümanın posta veya kargo yoluyla satın alınmasına ilişkin talep yazısı, doküman bedelinin Antakya Ziraat Bankası Merkez Şubesindeki TR 35000100030649653147-5001 Nolu hesabına İdarenin hesabına yatırıldığına ilişkin dekont ile birlikte ihale tarihinden en az beş gün önce İdareye faks veya posta yoluyla bildirilir. adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
110 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Antakya Ziraat Bankası Merkez Şube TR35000100030649653147-5001 Nolu hesaba yatırılacaktır. yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
ALTINÇAY MAH.M.KAFADAR CAD.118/3 ANTAKYA / HATAY
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AERATÖRBAŞLIĞI (IŞIKSIZ) 30,00 ADET
IŞINLIDOLGU CİHAZI 5,00 ADET
İKİLİELEKTRİKLİ MUM SPATÜLÜ 5,00 ADET
İNDİKSİYONLUMUM SPATÜL ISITICISI 5,00 ADET
KAVİTRON 5,00 ADET
LABORATUARMİKROMOTORU 5,00 ADET
DAVYETAKIMI 40,00 TAKIM
HAZIRSPANÇ 200,00 ADET
KANDURDURUCU 100,00 ADET
IŞINLIBAS PLAK 40,00 KUTU
POLİSAJKIL FIRÇASI (SİYAH VE BEYAZ) 200,00 ADET
AĞIZMASKESİ 400,00 ADET
DETERTRAJFIRÇASI 2000,00 ADET
ELDİVENNON STERİL (SMALL,MEDİUM,LARGE) 4000,00 ADET
KAVİTRONUCU 300,00 ADET
TOPİKALANESTEZİ SPREY 100,00 ADET
ÜNİTTABLA ÖRTÜSÜ 200,00 ADET