• İhale No
    2012/49379
  • İhale Adı
    1 ADET BETON TEST PRESİ CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Mayıs 2012 12:00
  • İdare
    DEVLET MALZEME OFİSİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(DMO) Diyarbakır İrtibat Bürosu Müdürlüğü
  • İhale İli
    Diyarbakır
  • İşin İli
    Diyarbakır
  • Yayın Tarihi
    19 Mayıs 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ DEKANLIĞI’NIN İHTİYACI İÇİN 1 ADET BETON TEST PRESİ CİHAZI satın ALINACAKTIR.

 
DEVLET MALZEME OFİSİ
DİYARBAKIR İRTİBAT MÜDÜRLÜĞÜNDEN
 
Ofisimizce, aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler müşteri dairemizce hazırlanmış teknik şartnamesi ile Ofis ticari şartname esaslarına göre iç piyasadan açık teklif isteme usulü ile satın alınacaktır.
 
SIRA NO
MALZEMENİN CİNSİ
MİKTARI
ÖLÇÜ BİRİMİ
1
BETON TEST PRESİ CİHAZI
1
ADET
 
1-İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını DMO Diyarbakır İrtibat Müdürlüğümüzde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedeli olan 50 TL’yi Müdürlüğümüz veznesine veya Müdürlüğümüzün banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b)Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur. Belgenin aslı teklifler açıldıktan sonra firmaya iade edilecektir. İhalenin bütünüyle iptali veya siparişten vazgeçilmesi halinde, sipariş evrak bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.
2-Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF  MEKTUBU,  dış zarfta ise iç zarfla  birlikte teknik şartname ile Ofis Tip Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve Tip Ticari Şartnamesi’nin 2. maddesinde yazılı belgeler bulunacaktır.
3-Teklifler, 23.05.2012 tarihinde en geç saat 12:00’ye kadar Diyarbakır İrtibat Müdürlüğümüzde bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4- Teklif mektupları, son teklif verme günü saat 14:00’de açılacak olup, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin teknik şartnamesine de uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen teklif fiyatları okunacaktır. Bunu müteakip yazılı teklifleri alınan firmaların devamında tekliflerini sözlü olarak da sürdürmeleri sağlanacaktır. Uygun olmayan teklifler ise değerlendirmeye alınmadan teklif sahiplerine iade edilecektir. Gerekli görülmesi halinde firmalar hakkında mali ve teknik yönden yeterlilik araştırması yaptırılacaktır.
5- Teklifler ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6- Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda GEÇİCİ TEMİNAT verilecektir. Ayrıca ihaleyi kazanan firmadan ise malzeme bedeli üzerinden %6 oranında KATİ TEMİNAT alınacaktır.
7- Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen serbesttir.
8-İhale konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
İHALE EK ŞARTLARI
1) Tip Ticari Şartnamenin “İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI” başlıklı 2. maddesinin diğer belgeler kapsamındaki (i) bendi çerçevesinde verilecek ilave belgeler:
a)Firma imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler veya sanayi sicil belgesi veya kapasite raporu,
b)Firma yetkili satıcı ise, yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler,
c)Türkiye’deki belgelerin yanı sıra serbest bölge faaliyet belgesi,
d)4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan “Sanayi Mallarının satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmelik” gereğince, Yönetmelik eki listede yer alan her malzeme grubu için;
1) “Satış Sonrası Hizmet Yeterlik Belgesi”
2) Yönetmelik eki listede yer alan ve her mal grubu için belirlenen kullanım ömrü süresince, satış sonrası hizmetleri sağlamak üzere yine listede belirtilen yer, sayı ve özellikte kurulmuş olan servis istasyonlarının,
- Açık adres ve ticaret unvanlarının,
- Telefon ve faks numaralarının,
- Servis yetkililerinin telefon ve faks numaralarının
belirtilmesi suretiyle Listesi ve “Yetkili Servis Anlaşmalarının” Noter tasdikli birer sureti,
e)Olması halinde, TSE belgesi ve TSEK belgesi gibi belgeler ile işin gerektirmesi halinde uluslar arası kurallara uygun şekilde akredite edilmiş kalite kontrol kuruluşları tarafından verilen sertifikalar ile can ve mal güvenliği bakımından önem arz eden ve Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından yayımlanan tebliğler ile TSE marka zorunluluğu getirilen sanayi malları için TSE belgesi,
f) 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan “Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik” uyarınca firma garanti belgesiyle satılmak zorunda olan mallara ait garanti belgelerinin orijinal nüshaları,
2)Garanti kapsamındaki malzemede sözleşme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayıp ve eksikliklerin garanti sağlayan kişi veya kuruluş tarafından giderilmesini firma üstlenecektir. Bu yükümlülüğün firma tarafından yerine getirilememesi halinde idarenin ( malı teslim alan kurum veya kuruluşun ) garantinin sağlanması için yapacağı tüm giderleri varsa firmanın alacaklarından kesmek veya teminatını paraya çevirmek suretiyle tahsil etmek, yoksa firmadan talep etmek hakkına sahiptir.
Garanti süresi boyunca firma tarafından, malın kullanım kılavuzu veya diğer dokümantasyonunda belirtilen periyotlarda bakımı sağlanacaktır.
Firmanın sözleşmede hüküm altına alınmış olmasına rağmen; bakım ve onarım yükümlülüğünü yerine getirmekten imtina etmesi veya gecikmeli olarak yerine getirmesi nedeniyle mallarda oluşacak zarar ve hasarların giderilmesinden firma sorumlu olacaktır. Firmanın bakım ve onarım yükümlülüğünü tam veya zamanında yerine getirmemesi sebebiyle malın onarımı imkansız hale gelmişse ve bu durum garanti kapsamı dışında ise, firma, malın aynısını ücretsin temin etmekle yükümlü olacaktır.
3)İhale dokümanını oluşturan belgelerin aslına uygunluğu ve belgelerinin tamam olup olmadığı (istekli/aday) tarafından kontrol edilecek ve tamamı aslına uygun olarak, içeriğindeki belgeleri gösteren bir dizi pusulasıyla birlikte teslim edilecek ve “ihalesi yapılacak olan (işin adı) işe ait ihale dokümanını oluşturan bütün belgelerin istekli tarafından tamamen incelenmiş, okunmuş ve işin yapılacağı yerin görülmüş olduğuna ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan ihalenin bütün koşullarıyla kabul edildiğine” ilişkin yazılı taahhütname verilecektir.
4)Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu olacaktır.
5)Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14:00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecektir. Bunu müteakip yazılı teklifleri alınan firmaların devamında tekliflerini sözlü olarak da sürdürmeleri sağlanacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
6)İhale konusu malzemenin teslim süresi, sözleşme akdini müteakip 30 (Otuz) gün olup, teslimat bu süre içerisinde Şırnak Üniversitesi Rektörlüğünün gösterilecek yere teknik şartnamesine ve ihale şartlarına uygun olarak tek parti halinde tam ve sağlam olarak teslim edilecektir.
7)Ofisin muayene hakkı saklı kalmak kaydıyla, ihale konusu malzemenin muayenesi teknik şartnamesine uygun olarak ihtiyaç sahibi kuruluşça yapılacaktır.
8)İhale konusu malzemenin bedeli, kuruluşa yapılacak teslimatı müteakip  Malzeme Muayene Teslim ve Tesellüm Tutanağının Kuruluşça mahallinde düzenlenip resmi bir yazı ekinde Müdürlüğümüze gönderilmesinden sonra Ofisimiz ticari şartname hükümleri dahilinde ödenecektir.
9)İhaleye iştirak edecek firmalar, ihale evrak bedelini  ( 50,00 TL) Müdürlüğümüz veznesine veya Müdürlüğümüzün banka hesaplarına yatırarak alacakları belgenin aslı ve bir suretini diğer belgelerle birlikte teklife ait dış zarf içine koyacaklardır. İhalenin bütünüyle iptali veya siparişten vazgeçilmesi halinde, sipariş evrak bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.
10)Geçici Teminat: Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda vadesiz geçici teminat verilecektir.
11) Teklifler, Katma Değer Vergisi hariç verilecektir.
İHALE KAYIT NUMARASI: 2012/49379
DMO DİYARBAKIR İRTİBAT MÜDÜRLÜĞÜ BANKA HESAP NUMARASI:
Ziraat Bankası İBAN: TR 700001 00009 1358 28592–5001
ADRES:
Devlet Malzeme Ofisi                                                       
Kooperatifler Mah. Kışla Cad No:16                    
Yenişehir – DİYARBAKIR -              
 
TEL  NO  : 0412 228 90 90 -224 43 10
FAKS NO: 0412 228 28 14- 223 10 98

Ek:

İhale Metinleri
Teknik Şartnameler

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim