1 ADET BOOSTER FAN 6 KV, SİNCAP KAFESLİ ASENKRON MOTORU SATIN ALINACAKTIR
EÜAŞ Orhaneli Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2011/132056
1 - İdarenin Adresi : EÜAŞ Orhaneli Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Orhaneli/BURSA
a) Telefon ve Faks No : Tel: 0 224 831 73 47 - 3 Hat Faks : 0 224 831 73 46
2 - İhale Konusu İşin
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : 1 adet Booster Fan 6 kV, sincap kafesli asenkron motorun temin edilmesi işi
b) Teslim Yeri : Orhaneli Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
c) İşin Teslim Tarihi Süresi : Malzeme teslimi sözleşme imzalanmasına müteakip 11 ay'dır. (330 takvim günü) montajı ise yer teslimine müteakip 30 takvim günüdür. İhale konusu iş teknik şartnamenin 3. maddesi esasları doğrultusunda teslim edilecektir.
3 - İhalenin Yapılacağı Yer : Aynı Adreste Satın alma ve İhale Komisyonu Salonu
a) İhalenin Tarihi ve Saati : 20.09.2011 Salı Saat 14:00
4 - İhale dokümanı EÜAŞ Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Orhaneli /BURSA adresinde bulunan Satın Alma Servisinde görülebilir 50,00- TL (Y/Elli) (KDV Dahil) karşılığı temin edilebilir.
5 - İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50,00- TL (Y/Elli) (KDV Dahil) karşılığı aynı adresten satın alınabilir. İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60,00 (Altmış) Türk Lirası doküman bedelini Halk Bankası Orhaneli Şubesi TR52 0001 2009 2870 0013 0000 04 IBAN Nolu Müdüriyet Hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
6 - Teklifler, 20 Eylül 2011 Salı günü saat 14.00'e kadar aynı adreste bulunan Muhaberat Servisimize verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta veya kargo ile gönderilir.
7 - İstekli firmalar birim fiyat cetveline uygun olarak teklif vereceklerdir. Değerlendirme ise toplam fiyat üzerinden yapılacaktır. Yükleniciye birim fiyat hizmet alımı sözleşmesi düzenlenecektir.
8 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ü oranında geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim Günü olmalıdır.
10 - Bu ihaleye Konsorsiyumlar teklif veremezler.
11 - İdaremizin bu alımı, 4734 sayılı kanunun 3/g bendi gereğince 4734 sayılı Kanundan istisna olup, Şirketimiz Satın alma ve İhale Yönetmeliği usul ve esasları doğrultusunda yapılacaktır.
7049/1-1
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|