1 ADET ÇOCUK OYUN GRUBU , 1 ADET TEKLİ TAHTEREVALLİ,2 ADET ÇÖP KOVASI,1 ADET HAYVAN FİGÜRLÜ ÇÖP KOVASI, 4 ADET PROFİL AYAK AHŞAP BANK VE 1 TAKIM ALTILI DIŞ MEKAN SPOR ALETLERİ ALIMI İŞİ
Ada klı B elediy esi B a ş ka nlığ ı
1 Adet Çocuk Oyun Grubu , 1 Adet tekli tahtarevalli,2 Adet çöp kovası,1 Adet hayvan figürlü çöp kovası, 4 Adet profil ayak ahşap bank ve 1 takım altılı dış mekan spor aletleri alımı işi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/46588
1-İda re nin
a) Adresi : Merkez Mahallesi Cumhuriyet Caddesi 26 12600 Adaklı Bingöl
b) Telefon ve faks numarası : 4266112007 - 4266112251
c) Elektronik Posta Adresi : narinim1212@hotmali.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Adaklı Belediye Başkanlığı Bingöl
c) Teslim tarihi : 60 günün sonunda malın teslimi ve montajı tamamen yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Adaklı Belediye Başkanlığı Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 27.04.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Yetkili Satıcılık ve İmalatçılığı Gösteren Belgeler isnetecektir
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Alınacak Malzemeler 2 yıl garanti kapsamında olacak, garanti bitiminden sonraki 2 yıl süreyle de ücret karşılığında parça verme, yüklenici firma yedek parça ve malzeme verme şartı olacaktır.
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
1. Teklif veren firmalar TS EN ISO 9001:2008 yönetim sistemine, OHSAS 18001:2007 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemine, ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistemine ve TS 12427 Satış Sonrası Hizmet ve Yeterlilik Belgesine sahip olacaktır. Belgeler teklif dosyasında sunulacaktır.
2. Oyun Grupları;
TS EN 1176 /1 güvenlik kuralları,
TS EN 1176 / 2 salıncaklar
TS EN 1176 / 3 kaydıraklar,
TS EN 1176 /6 sallanma elemanları belgelerine sahip olacaktır. Belgeler teklif dosyasında sunulacaktır.
3. TS EN 1176 Şubat 2010/3 belge kapsamında Bağlı Kaydırak, Spiral Kaydırak, Tünel Kaydırak, Çoklu ve
Dalgalı Kaydırak' ve Bu belge metal, polietilen, kauçuk ürünler için geçerlidir.' ifadesi yer alacaktır
4. Ürünlerin üzerine TSE plakaları monte edilmiş olacaktır.
5. Montajı tamamlanan oyun grupları TSE Kurumu uzmanlarınca yapılacak TSE EN 1176 standardına uygunluk onayından sonra kabul edilecektir. Kontrol için gereken masraflar yüklenici firma tarafından karşılanacaktır. TSE EN 1176 kriterlerine uymayan malzemeler kabul edilmeyecektir.
6. Yüklenici firma, muayene sırasında ölçüm aletlerini ve deney aparatlarını getirecektir.
7. Yüklenici firma tarafından sunulacak kapasite raporu polietilen üretimini de içerecektir.
8. Yüklenici firma , tasarım, montaj hatalarından dolayı oluşabilecek kazalar sebebiyle idareye açılabilecek tazminat davalarını karşılamak üzere kaza başına en az 800.000.00 TL. teminat bedeli içeren Üretici Ürün Sorumluluk Sigortası yaptıracaktır. Sigorta poliçesi teklif dosyasında sunulacaktır.
9. İstekli adına düzenlenmiş teklif ettiği mallara ilişkin Yerli Malı Belgesine sahip olacaktır.
10. Banklar TS 7941 belgesine sahip olacaktır.
11. Çöp Kovaları TSEK belgesine sahip olacaktır.
12. Dış mekan spor aletleri TSEK belgesine sahip olacaktır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) Renkli Resimlerini
b) Kataloglarını
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adaklı Belediye
Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adaklı Belediye Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
POLİETİLEN ÇOCUK OYUN GURUBU | 1,000 | ADET |
TEKLİ TAHTA REVALLİ | 1,000 | ADET |
ÇÖP KOVASI | 2,000 | ADET |
HAYVAN FİGÜRLÜ ÇÖP KOVASI | 1,000 | ADET |
BORU PROFİL AYAK AHŞAP BANK | 4,000 | ADET |
6 LI DIŞ MEKAN SPOR ALETLERİ | 1,000 | TAKIM |