• İhale No
    2011/141923
  • İhale Adı
    1 ADET DİJİTAL PANORAMİK RÖNTGEN CİHAZI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Eylül 2011 10:30
  • İdare
    Sinop Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Sinop
  • İşin İli
    Sinop
  • Yayın Tarihi
    19 Eylül 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


1 ADET DİJİTAL PANORAMİK RÖNTGEN CİHAZI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Sino p Ağ ız Ve Di ş Sa ğ lığ ı M er kez i -
1 Adet Dijital Panoramik Röntgen Cihazı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/141923
1-İda re nin
a) Adresi : İncedayı Mah. Hakimiyet Cad. No:1 57000 Sinop Merkez Sinop
b) Telefon ve faks numarası : 3682614444 - 3682614455
c) Elektronik Posta Adresi : sinop.adsm@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 Adet Dijital Panoramik Röntgen Cihazı
b) Teslim yeri : Sinop Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Röntgen odasına kurulup çalışır vaziyette teslim edilecek.Teslimat aşamasında firmaya ek bir ödeme yapılmayacak, yapılacak tüm masraflar firma tarafından karşılanacaktır.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 30(Otuz) takvim günü içerisinde merkezimiz röntgen odasına eksiksiz ve çalışır olarak teslimat gerçekleştirilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Sinop Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 26.09.2011 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekliler Ve Teklif Ettikleri Ürün/Ürünlerin T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (Tıtubb) Sistemine Kayıtlı Ve Tıbbi Cihazlar/Ürünler İçin Yapılan Kayıtlarda/Bildirimlerde “Sağlık Bakanlığı Tarafından Onaylıdır'' İbaresi Aranacaktır. Ayrıca Piyasaya Tıbbi Cihazlar/Ürünler Arz Eden Ve İhaleye Teklif Veren İsteklilerin, Tıtubb'da İlgili Ürünlerin Tedarikçi Firmalarının (Üretici/İthalatçı) Bayisi Olarak Tanımlanmış Olması Gerekmektedir. İhaleye Teklif Veren İstekli Tedarikçi Firma (Üretici/İthalatçı) İse Kendisine Ait, Bayi
İse Tedarikçi Firma Ve Bayisi Olarak Tanımlandığını Gösterir Tıtubb Kayıtlarını (T.C. Sağlık Bakanlığının İlgili Web Sitesinden Alınan Kayıt Belgeleri) ,Teklif Ettikleri Ürün/Ürünlere Ait Tıtubb Kayıtları İle Birlikte İhale Komisyon Başkanlığına Sunacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite
Raporu,
c) Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat
Yeterlik Belgesi
ç) Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi
f) Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (Original Equipment Manafacturer - Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme,
ğ) Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum ve kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
İstekliler; Üretici veya distribütör firmaya ait TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi yada Sanayi ve Ticaret
Bakanlığı`ndan alınmış Satış Sorası Hizmet Yeterlilik Belgelerinden bir tanesini sunacaktır.
Garanti süresi 24(yirmidört) aydır. Garanti sonrasında, Sanayi Mallarının Satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmelik Ekinde Belirtilen 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun Gereğince Satış Sonrası Hizmet İstenecek Ürünler Listesi başlığı altında sağlık sektöründe her türlü elektrikli elektronik mekanik ve elektro mekanik teşhis, tedavi ve diğer maksatlı tıbbi cihazların 10 yıl kullanım ömrü olduğu belirtilmiştir. Buna göre tıbbi cihazların bakım ve onarım hizmetlerinin hangi şartlarda(yedek parça dahil veya hariç) ve periyotlarda yapılacağı, 10 yılda her yıl için maliyetinin ne olacağı (döviz bazında) açık bir şekilde istekli
firmalar tarafından her bir kalem için ayrı ayrı antetli kağıtlarına yazılacak ve firma yetkilisi tarafından
imzalanıp kaşelenecektir. İstekli firma bu belgeleri teklif dosyasında kurumumuza sunacaktır.
4.3.3.
4.3.3.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
a-)Teklif veren firmalar, teşhiş amaçlı X- ışını yayan cihazlarının bakım, onarım, montaj ve değiştirme işlemlerini yapabilmeleri için TAEK'dan X-ışınlı cihazlar Bakım, Onarım, montaj ve değiştirme lisansına sahip olmalıdır ve bu belgeler teklif dosyalarında verilmelidir.
b-)Tıbbi Cihaz Yönetmeliği 11. maddesine göre radyasyon yayan cihazları sistem ve işlem paketi kapsamında piyasaya arz eden imalatçılar TS EN ISO 13485 belgesine sahip olmalıdır ve bu belgeler teklif dosyalarında verilmelidir.
Not: Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamı dışındaki ürünler teklif edilecekse, bu ürünlerin söz konusu yönetmeliklerin kapsamı dışında olduğuna dair üreticinin/ithalatçının yazılı beyanı yeterli olacaktır. Bu beyan olan ürünler için “a” ve “b” maddelerindeki belgeler aranmayacaktır. Maddeler İlgili kalemler için geçerli olacaktır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif ile birlikte „teknik şartnameye uygunluk belgesi' başlığı altında teknik şartnameye uygunluğunun madde madde cevaplandıran yazılı açıklamalarını imzalı ve kaşeli olarak sunacaklardır. Teklif edilen cihazların teknik şartnamede belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ürünün detaylı teknik özelliklerini gösteren türkçe orjinal fotograflı katalog vb. tanıtım meteryallerinin sunulması zorunludur.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sinop Ağız ve Diş Sağlığı
Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sinop Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satınalma Birimi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim