1 adet tablet, 2 adet taşınabilir disk, 4 adet taşınabilir batarya (powerbank) ve 1 adet ses kayıt cihazı | ||||||||||||||||||||||||||||
Son Geçerlilik Tarihi | 21-03-2019 | Son Geçerlilik Saati | 12:00 | |||||||||||||||||||||||||
Tarih | 14-03-2019 | Ekleyen | Doç.Dr. Ramazan NACAR | |||||||||||||||||||||||||
Yürütücü Adı | Doç.Dr. Ramazan NACAR | Yürütücü iş telefonu | (224)300-3764 - 3764 | |||||||||||||||||||||||||
Yürütücü Fakültesi | İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ | Yürütücü Bölümü | İşletme | |||||||||||||||||||||||||
Duyuru Detayı Aşağıda adı ve miktarı yazılı olan malzemelere 21/03/2019 tarihi saat 12:00'a kadar fiyat gönderilmesine; ONAY SAYISI : 72 NOT 1: 01.01.2014 TARİHİNDEN İTİBAREN TÜM TEKLİFLER SİSTEM ÜZERİNDEN ALINACAKTIR. AYRICA KAPALI ZARF GETİRİLMESİNE GEREK YOKTUR. NOT 2: MARKALAR BELİRTİLECEK, BELİRTİLMEYEN MALZEMELERE İLİŞKİN TEKLİFLER İŞLEME ALINMAYACAKTIR. NOT 3: TEKNİK ŞARTNAME DIŞINDA TEKLİF EDİLEN ÜRÜNÜN ÜSTÜN ÖZELLİKLERİNİN BELİRTİLMESİ AYRICA ÜRÜNE AİT KATALOĞUN DA TEKLİFLE BERABER BİRİMİMİZE SUNULMASI GEREKMEKTEDİR. BU ŞARTLARA UYMAYAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR. NOT 4: ÜRÜNLERE İLİŞKİN TESLİMAT SÜRELERİ PROFORMA FATURALARDA MUTLAKA BELİRTİLMELİDİR. SÜRELERİ BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR. BELİRTİLEN SÜRE İÇERİSİNDE TESLİM EDİLMEYEN MALZEMELER İPTAL EDİLECEKTİR. NOT 5: TEKLİFLERDE VERİLEN BİRİM TUTAR TOPLAM TUTAR KISMI AÇIK VE DOĞRU HESAPLANMALIDIR. YANLIŞ HESAPLAMALAR VERİLDİĞİ ŞEKLİYLE DİKKATE ALINACAKTIR. NOT 6:-FATURALAR PROJE NUMARASI BELİRTİLMEK SURETİYLE YÜRÜTÜCÜ KURUM ADINA DÜZENLENECEKTİR !!! UYARI: VERMİŞ OLDUĞUNUZ TEKLİFLERDE MAİL ADRESİNİZİ MUTLAKA BELİRTİNİZ,AYRICA GÖNDERİLEN SİPARİŞ MAİLİMİZE TEYİT GÖNDERİNİZ !!! Satınalınacak ürünler (Onay No: 72)
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|