• İhale No
    289287
  • İhale Adı
    1 ADET VERİ YEDEKLEM E ÜNİTESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    31 Mayıs 2013 12:00
  • İdare
    DEVLET MALZEME OFİSİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(DMO)
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    30 Mayıs 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 1 ADET VERİ YEDEKLEM E ÜNİTESİ SATIN ALINACAKTIR. 

DEVLE T MALZEME OFİSİ 
GENEL MÜDÜRLÜĞÜNDEN 
Ofısimizce, Genel Kurmay Başkanlığı Destek Kıtaları Grup Komutanlığı ihtiyacı 1 adet 
veri yedekleme ünitesi, ihtiyaç sahibi kuruluşça istenen marka ve modeline uygun olarak, 
Ofis'imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü 
ile iç piyasadan satın alınacaktır. 
1- İHALE EVRAKI BEDELLİDİR. 
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire 
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan 
firmaların, ihale doküman bedelini (70.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka 
hesabına yatırmaları zorunludur. 
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış 
zarfa konulması zorunludur. 
2- Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ 
TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç 
zarfla birlikte marka model ile, Ofis Ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul 
edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile 
ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır. 
3- Teklifler, 31.05.2013 günü, saat 12.00' ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu 
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler 
dikkate alınmayacaktır. 
4- Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00'de evvela dış zarfları açılacak, 
daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu 
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin ihtiyaç sahibi 
kuruluşça istenen marka ve modele uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit 
edilen tekliflerin iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif 
sahiplerine iade edilecektir. 
5- Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların 
açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır. 
6- İhale konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler 
değerlendirilmeyecektir. 
7- Teklif edilen bedelin % 3'ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek 
tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir. 
8- Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında 
olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir. GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI DESTEK KITALAR I GRUP KOMUTANLIĞI 
İHTİYACI 1 ADET VERİ YEDEKLEM E ÜNİTESİ İHALESİ İLE İLGİLİ İHALE E K 
ŞARTLARI 
1) Ticari Şartnamenin "İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI" başlıklı 2.maddesinin 
diğer belgeler kapsamındaki (g) bendi çerçevesinde verilecek ilave belgeler: 
a) Firma imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler veya sanayi sicil 
belgesi veya kapasite raporu, 
b) Firma yetkili satıcı ise, yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler, 
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteren imalatçı veya yetkili satıcı 
ise yukarıdaki belgelerin yanı sıra serbest bölge faaliyet belgesi, 
d) 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun'a 
dayanılarak yürürlüğe konulan "Sanayi Mallarının Satış Sonrası Hizmetleri 
Hakkında Yönetmelik" gereğince, Yönetmelik eki listede yer alan her 
malzeme grubu için; 
1) "Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlik Belgesi" 
2) Yönetmelik eki listede yer alan ve her mal grubu için belirlenen kullanım 
ömrü süresince, satış sonrası hizmetleri sağlamak üzere yine listede 
belirtilen yer, sayı ve özellikte kurulmuş olan servis istasyonlarının, 
-Açık adres ve ticaret unvanlarının, 
-Telefon ve faks numaralarının, 
-Servis yetkililerinin telefon faks numaralarının 
belirtilmesi suretiyle Listesi ve "Yetkili Servis Anlaşmalarının" Noter 
tasdikli birer sureti, 
e) Olması halinde, TSE belgesi ve TSEK belgesi gibi belgeler ile işin 
gerektirmesi halinde uluslar arası kurallara uygun şekilde akredite edilmiş 
kalite kontrol kuruluşları tarafından verilen sertifikalar ile can ve mal 
güvenliği bakımından önem arz eden ve Sanayi ve Ticaret Bakanlığı 
tarafından yayımlanan tebliğler ile TSE marka zorunluluğu getirilen sanayi 
malları için TSE belgesi 
f) 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun'a 
dayanılarak yürürlüğe konulan "Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair 
Yönetmelik" uyarınca firma garanti belgesiyle satılmak zorunda olan 
mallara ait garanti belgelerinin orijinal nüshaları, 
2) - Garanti kapsamındaki malzemede sözleşme süresi içerisinde tespit edilecek hata, 
ayıp ve eksikliklerin garanti sağlayan kişi veya kuruluş tarafından giderilmesini firma 
üstlenecektir. Bu yükümlülüğün firma tarafından yerine getirilmemesi halinde İdarenin (malı 
teslim alan kurum veya kuruluşun) garantinin sağlanması için yapacağı tüm giderleri varsa 
firmanın alacaklarından kesmek veya teminatını paraya çevirmek suretiyle tahsil etmek, yoksa 
firmadan talep etmek hakkına sahiptir. 
Garanti süresi boyunca firma tarafından, malın kullanım kılavuzu veya diğer 
dokümantasyonunda belirtilen periyotlarda bakımı sağlanacaktır. 
Firmanın sözleşmede hüküm altına alınmış olmasına rağmen; bakım ve onarım 
yükümlülüğünü yerine getirmekten imtina etmesi veya gecikmeli olarak yerine getirmesi 
nedeniyle mallarda oluşacak zarar ve hasarların giderilmesinden firma sorumlu olacaktır. 
Firmanın bakım ve onarım yükümlülüğünü tam veya zamanında yerine getirmemesi sebebiyle 
malın onarımı imkansız hale gelmişse ve bu durum garanti kapsamı dışında ise, firma, 
aynısını ücretsiz temin etmekle yükümlü olacaktır. 
3) -İhale konusu işin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi | 
değerlendirilmeyecektir. Teklif mektuplarında teklif edilen ürünün marka v£| ^ 
belirtilecektir. A_
:»\&%İ 
V 4) -İşbu ihale, isteklilerin ilk tekliflerini yazılı olarak bildirmeleri ve devamında 
sözlü olarak tekliflerini sürdürebilmeleri şeklinde olacaktır. 
5) -Varsa ihale konusu ürün ile ilgili resim broşür ve tanıtıcı diğer dokümanlar ile 
DİĞER İHALE DOKÜMANLARI (Teklif mektubu, Geçici Teminat, İhale Evrak Bedeli 
makbuzu hariç) iki takım olarak Ofıs'e tevdi edilecektir. 
6) -Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç 
zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır. 
7) -Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00'de evvela dış zarfları 
açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, 
bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara, ihtiyaç sahibi kuruluşça istenen marka ve 
modele uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin iç 
zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade 
edilecektir. 
8) - İhale konusu malzemenin teslim süresi teklif mektuplarında belirtilecek olup, 
ürünler bu süre içerisinde Gnkur. Des. Kt. Grp. TŞN (DAY) Mlz 701 Mal Saymanlığına, 
marka modeline ve ihale şartlarına uygun olarak, tüm kurulum ve konfigürasyon 
işlemleri tamamlanarak, tam, sağlam ve çalışır vaziyette teslim edilecektir. 
9) -Ofisin muayene hakkı saklı kalmak kaydıyla, ihale konusu malzemenin muayenesi, 
marka ve modeline uygun olarak ihtiyaç sahibi kuruluşça yapılacaktır. 
10) -Tekliflerin hazırlanması aşamasında, ihale dokümanında açıklanmasına ve 
değişiklik yapılmasına ihtiyaç duyulan hususlarla ilgili olarak, son teklif verme 
gününden 3 (üç) gün öncesine kadar yazılı olarak açıklama ve değişiklik talep edilebilir. 
Bu tarihten sonra yapılacak açıklama ve değişiklik talepleri ile doküman 
satınahnmadan yapılacak başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır. 
11 )-İhale konusu malzemelerin bedeli, marka ve modeline ve ihale şartlarına uygun 
olarak yapılacak teslimatı müteakip, bir örneği Ofıs'imizde mevcut malzeme muayene teslimtesellüm tutanağı Kuruluşça mahallinde düzenlenip resmi bir yazı ekinde DMO Genel 
Müdürlüğü'ne (Pazarlama Daire Başkanlığı) gönderilmesinden sonra, Ofis ticari şartname 
hükümleri dahilinde ödenecektir. 
12) -İhaleye iştirak edecek firmalar, ihale doküman bedeli olarak 70.-TL'yi Ofis 
veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırarak alacakları belgenin aslı ve bir suretini 
diğer belgelerle birlikte teklife ait dış zarf içine koyacaklardır. İhalenin bütünüyle iptali 
halinde, ihale evrak bedeli ilgili firmaya iade edilecektir. 
13) -Geçici teminat: Teklif edilen bedelin % 3'ünden az olmamak üzere istekliler 
tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici 
teminat verilecektir 
14) -Teklifler, Katma Değer Vergisi hariç verilecektir. 
OFİSTMİZ BANKA HESAPLARI: 
-Ziraat Bankası Ankara Kamu Kurumsal Şb. : TR79 0001 0017 4537 7118 7650 07 
-Ziraat Bankası Ankara Merkez Şb. : TR14 0001 0000 0137 7118 7666 59 
-Vakıfbank Merkez Şb. : TR19 0001 5001 5800 7293 8232 26 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim