• İhale No
    2011/48057
  • İhale Adı
    1 Kalem (10.000 Lt.) Motorin Alımı İhalesi
  • Sektör
    Akaryakıt ve Petrol Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Adana Dr. Ekrem Tok Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
1 KALEM (10.000 LT.) MOTORİN ALIMI İHALESİ
SAĞLIK BAKANLIĞI Dr Ekrem Tok Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi

1 Kalem (10.000 Lt.) Motorin Alımı İhalesi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/48057
1-İdarenin
a) Adresi:Belediye Evleri Mah. Turgut Özal Bulvari 230 01330 ÇUKUROVA ADANA
b) Telefon ve faks numarası:3222390477 - 3222393209
c) Elektronik Posta Adresi:adanaruhsagdsl@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Dr.Ekrem TOK Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi Jeneratör Deposu ve Hastane Arabaları için fiş karşılığı
c) Teslim tarihi:Sözleşme Tarihi itibariyle başlayıp, 31.12.2011 tarihinde sona erer.
- Jeneratörler için getirilecek motorin firmanın arabası ile yapılacaktır ve jeneratöre doldurulacaktır. Hastanemiz Arabaları için fiş karşılığı motorin alınacaktır.
Yüklenici firma 10.000Lt. Motorini arabalarda ve jeneratörlerde kullanılmak üzere, Motorin bitinceye kadar TSE standartlarına uygun motorini kurumun isteği doğrultusunda fiş karşılığı verecektir

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Turgut Özal Bulvarı Çukurova / ADANA
b) Tarihi ve saati:12.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


-İstekli bir "Akaryakıt Dağıtım ve Pazarlama Kuruluşu" bayisi ise,bayisi olduğu "Akaryakıt Dağıtım ve Pazarlama Kuruluşundan" ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış teklif sahibinin mezkur dağıtım kuruluşunun bayisi olduğuna dair yazının aslı veya noter tasdikli sureti verilmesi.



-İstekli firmalar Adana Büyükşehir Belediyesi sınırları içerisinde bulunan akaryakıt istasyonu olduğunu bayilik belgesi ile belgeleyecek ve teklifleri ile birlikte sunacaklardır.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

25 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Hastane Veznesidir adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
40 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Ziraat Bankası-Barajyolu Şubesi İban: TR240001000458259646125001 nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Adana Dr. Ekrem TOK Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:
İstekliler tekliflerinde birim fiyatlarını virgülden sonra en fazla dört haneli olacak şekilde vereceklerdir.Birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar,virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır.






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Motorin 10000,00 Litre