İhale Dosya Nu. | : | 2018-64 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | 1 KALEM 5000 ADET IÇME SUYU ALIMI |
İlan Kategorisi | : | GIDA MALZEMELERI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 1 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:(232) 365 4137 -1443 Fax:(232) 367 5393IZMIR IKMAL GRUP K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | IZMIRIZMIR |
İhale Tarihi * | : | 24.04.2018 |
İhale Saati * | : | 10:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 20.04.2018 |
İhale Türü | : | Mal AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 126529 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. IZMIR DENIZ IKMAL GRUP KOMUTANLIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayili Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsaminda DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Ba alimla ilgili sözlesme yapilmayacak , teminat alinmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede IZMIR DENIZ IKMAL GRUP KOMUTANLIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile Izmir M.S.B Ted.Blg.Bsk.Ligi Saymanlik Müdürlügü nce saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden %0,948 damga vergisi kesilecektir.
4. Isteklilerce isin tamamina teklif verilecek, alternatif teklifler kabul edilmeyecektir. Toplam bedel üzerinden ekonomik olarak en avantajli teklif sahibinden alim yapilacaktir. En avantajli teklif sahibi firma malzemeleri belirtilen tarihte getiremedigi veya getiremeyecegini beyan ettigi taktirde, harcama yetkilisinin uygun görmesi kaydi ile en avantajli ikinci teklifi veren firmadan alim yapilabilecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın raf ömrü süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, IZMIR DENIZ IKMAL GRUP KOMUTANLIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 5 (Bes) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00a kadar taahhüt edildiği şekilde IZMIR DENIZ IKMAL GRUP KOMUTANLIGI BAYRAKLI/TURAN/IZMIR Sözlesme Yönetim Kisim Amirligi`ne teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 24/04/2018 saat 10:00 a kadar, faks yada kapalı zarf içinde IZMIR DENIZ IKMAL GRUP KOMUTANLIGI teslim etmenizi rica ederim.
9. Malzemelerde aranacak özellikler :
a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : IZMIR DENIZ IKMAL GRUP KOMUTANLIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz izmir.ikmalgrp@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 232 3654136 , faks numaramiz 232 3675393
İlgili harcama talimatı no: 64
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | 270052996 | SU ICME 1.5 LT PET SISE 1.1,5 LT.lik pet siselerde 6 li 8 li ya da 12 li nakliye ambalajlarinda teslim edilecektir. 2.Malzemeler günes isigindan koruyucu özellikli film veya koyu renk filmle sarilmis paletlerde teslim edilecektir. 3.Üretici firmanin su üretim izin belgesi ,veya ISO 2200 ve ISO 9001 belgesi olacaktir. Yüklenici bahse konu belgelerin asillarini ya da suretlerini muayene ve kabul komisyonuna ibraz edecektir. 4. Malzemenin teslim tarihi üretim tarihinden itibaren en fazla 1 ay geçmis olacaktir. 5. Malzemenin son kullanma tarihi teslim tarihinden en az 11 ay sonra olacaktir. 6.Su ile temas eden ambalaj malzemesi gidalarda kullanilabilir olacaktir .Bu husus muayene ve kabul komisyonuna yazili olarak taahhüt edilecektir. 7.Gidanin tüketiminden dolayi insan sagligina etki eden hususlarin dogmasi durumunda her türlü zarar ve ziyandan yüklenici firma sorumlu olacak, bu husus yüklenici tarafindan muayene ve kabul komisyonuna yazili olarak taahhüt edilecektir. 8. Erikli, Pinar, Hayat, Sirma, Elmacik, Saka ve Nestle markalarindan biri olacaktir. |
AD | 5000 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|