• İhale No
    2020/105093
  • İhale Adı
    1 Kalem Duvar Tipi Kiosk Sıramatik Cihazı Alımı
  • Sektör
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Mart 2020 11:00
  • İdare
    Kocaeli Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    05 Mart 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
DUVAR TİPİ KİOSK SIRAMATİK CİHAZI SATIN ALINACAKTIR

KOCAELİ DEVLET HASTANESİ

1 Kalem Duvar Tipi Kiosk Sıramatik Cihazı Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/105093
1-İdarenin
a) Adresi : Cedit Mah. Turan Güneş Cad. No:34 İzmit/KOCAELİ 41100 İzmit İZMİT/KOCAELİ
b) Telefon ve faks numarası : 2623092524 - 2623092525
c) Elektronik Posta Adresi : kdhdssatinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 Kalem (16 Adet) Duvar Tipi Kiosk Sıramatik Cihazı Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Kocaeli Devlet Hastanesi Ayniyat Birimi
c) Teslim tarihi : Sözleşmede aksi belirtilmedikçe ürün temin, montaj işlemleri sözleşme tarihini takiben 4 (dört) hafta içerisinde tamamlanmalıdır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kocaeli Devlet Hastanesi Toplantı Salonu (Cedit Mh. Vezir Sk. No:20 İzmit-KOCAELİ)
b) Tarihi ve saati : 20.03.2020 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

1-Ürünler tüm alt bileşenleriyle birlikte yeni, TSE/CE onaylı ve en az 2 (iki) yıl garantili olmalıdır.
2-Garanti süresi muayene kabul tarihi itibariyle başlar.
3-Garanti süresi boyunca Hastanenin muhattabı yüklenici firmadır ve yüklenici firma tarafından teknik destek hizmeti sunulmalıdır. Yüklenici firma üreticinin yetkili tenik servis ekipleriyle iletişime geçerek gerekli hizmetin sunulmasını sağlamakla yükümlüdür.
4-Teknik servis iletişim bilgileri sözleşme aşamasında sunulmalıdır. Teklif veren firmalar 24 saat süresince, teknik servis taleplerinin iletilebileceği bir telefon, e-posta veya web sitesi bulundurmalıdır. Teknik servis talep süreleri, bu süre baz alınarak hesaplanacaktır.
5-Arızaya müdahale süreci hastane tarafından yüklenici firmaya yapılan telefon veya eposta bildirimiyle başlar. Arızalara en geç 8 (sekiz) saat içerisinde yerinde müdahale edilmeli ve arıza en geç 1 (bir) gün içerisinde giderilmelidir. Arızalı cihazlar Hastane tarafından kargoyla yükleniciye gönderilmez.
6-Garanti süresi boyunca dahili sıramatik yazılımı ve merkezi yönetim web sunucu yazılımı güncellemeleri ücretsiz olarak yapılacaktır.
7-Verilen teknik servis hizmetleri için servis formu düzenlenecek, yapılan işlemler açıkça belirtilecektir. Servis formlarının 1 kopyası kuruma teslim edilecek, diğer kopyası firmada kalacaktır.
8-Montajı takiben kurumca görevlendirilecek kişilere yazılım ve donanım eğitimi, ayrıca sorumlu teknik personele sistem kullanma eğitimi verilecektir.
9-Garanti süresi boyunca ve sonrasında sorun yaşanmaması için Ülkemizde doğrudan veya resmi yetkili distribütörü aracılığıyla ticari faaliyet gösteren, yaygın teknik destek ve yedek parça ağı olan üreticilerin ürünleri teklif edilmelidir. Ülkemize tek seferlik ithal olarak sokulmuş spot ürünler kabul edilmeyecektir.
10-Üretici tarafından 10 yıl boyunca parça garantisi verilecektir. İlgili doküman teklif dosyasına eklenmelidir.
11-Kurulum tamamlandıktan sonra Hastanemizden 5 (beş) personele cihaz başında en az  8 (sekiz) saat süreyle teknik ve kullanıcı eğitimi verilecek; sistemin teknik özellikleri, olası arızaların nasıl giderilebileceği ve yönetim yazılımının kullanımı detaylı anlatılacaktır. Eğitim tutanakla kayıt altında alınacaktır. Eğitim verilmeden muayene-kabul işlemi  yapılmayacaktır.

 

 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teknik şartnamede aranan tüm özellikler üreticinin internet sitesinde yayımlanmış olan ürün kataloğunda eksiksiz görülebilmelidir. Teklif vermeyi düşünen firmalar teknik şartnameye uygunluk dokümanı hazırlayacaklardır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kocaeli Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
1 Kalem Duvar Tipi Kiosk Sıramatik Cihazı Alımı 16 adet