1 KALEM GIDA MADDESİ ( YOĞURT )
İçişler i B a ka nlığ ı J a nda r ma Genel K o muta nlığ ı 1 2 5 . nci J a nda r ma Eğ it i m A. ko m. lığ ı( sa f ra nbo lu/ ka ra bü k)
1 Kalem Gida Maddesi ( Yoğurt ) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/106921
1-İda re nin
a) Adresi : 125.J.Egt.Alay.K.Ligi Yaziköy 78600 Safranbolu/Karabük
b) Telefon ve faks numarası : 3707432425 - 3707432021
c) Elektronik Posta Adresi : safran_125@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 428 Numarali Taşinir Mal Saymanliği Depolari.
c) Teslim tarihi : Sözleşme Taraflarca Imzalanmasina Müteakip Işe Başlanacaktir.
Idare Tarafindan Ayrica Bir Işe Başlama Talimati Tebliğ Edilmeyecektir. Işin Süresi Sözleşmeye Müteakip 360 (Üç Yüz Altmiş) Takvim Günüdür. Sözleşme Konusu Mallar 15 Eylül 2012
Ile 30 Temmuz 2013 Tarihleri Arasinda Teslim Edilecektir Ancak
Sözleşme 15 Eylül 2012 Tarihinden Önce Imzalanirsa Teslimat 15
Eylül 2012-30 Temmuz 2013 Tarihler Arasi, Sözleşme 15 Eylül
2012 Tarihinden Sonraya Sarkarsa, Sözleşme Tarihini Takip Eden Günden Itibaren Başlayacak Ve 30 Temmuz 2013 Tarihinde Sona Erecektir. Idare Bu Süreyi Ayni Şartlardan 15 (Onbeş) Gün Önce Başlatmaya Ve Sürenin 1/3ü Kadar Uzatmaya Yetkili Ve Serbestir. Ihale Konusu Yoğurt, Sözleşmenin Imzalanmasina Müteakip
Günden Itibaren, 360 (Üç Yüz Altmiş) Takvim Günü Içerisinde, 125
Inci J.Eğt.A.K.Liği 428 Numarali Taşinir Mal.Sym.Liği Tarafindan Verilecek Günlük, Haftalik Veya Aylik Siparişlere Göre Teslim Edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : 125'inci Jandarma Eğitim Alay Komutanliği, Ihale Komisyon
Başkanliği Safranbolu/Karabük
b) Tarihi ve saati : 15.08.2012 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 10 TRY (Türk Lirası) karşılığı 125'inci Jandarma Eğitim
Alay Komutanliği Safranbolu/Karabük adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 125'inci Jandarma Eğitim Alay Komutanliği Safranbolu/Karabük adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (Yüzelli) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
Ihale Dokümanlari 'Cd' Olarak Verilecektir
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
1 KALEM GIDA MADDESİ ALIMI | 42.000,000 | KG |