İhale Dosya Nu. | : | 2017-46 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | 1 KALEM MALZEME ALIMI (VALF KONTROL BUTONU) |
İlan Kategorisi | : | SU TASFIYE VE KANALIZASYON CIHAZLARI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 1 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:2524210161 DEN 2613 Fax:(252) 421 0200AKSAZ ONARIM DESTEK KOMUTANLIGI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | MUGLAMUGLA |
İhale Tarihi * | : | 20.02.2017 |
İhale Saati * | : | 09:40 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 13.02.2017 |
İhale Türü | : | Mal Alımı |
İhale Yöntemi | : | 4734 - Dogrudan Temin (Madde 22) |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 112599 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. ONR.DES.K.LIGI/AKSAZ'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayili Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsaminda DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede AKSAZ ONARIM DESTEK KOMUTANLIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile DENIZ FILOLARI saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden %0,948 damga vergisi, %0,569 karar damga vergisi kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın 2 (IKI) YIL süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, AKSAZ ONARIM DESTEK KOMUTANLIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 15 (ONBES) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00a kadar taahhüt edildiği şekilde AKSAZ ONARIM DESTEK KOMUTANLIGI`NA teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 20/02/2017 saat 09:40 a kadar, faks yada kapalı zarf içinde AKSAZ ONARIM DESTEK KOMUTANLIGI teslim etmenizi rica ederim.
9. Malzemelerde aranacak özellikler :
a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
ç) KDV KANUNUNUN 13/F MADDESI GEREGI KDV ÖDENMEYECEKTIR.
d) Fiyat Teklifleri Türk Lirasi (TL) para biriminde, virgülden sonra 2 (iki) karakterli olacak sekilde verilecektir. (ÖRNEK:10,18)
e) Fiyat tekliflerinin tüm haneleri eksiksiz doldurulacaktir.
f) Dogrudan Temin Alimlarina iliskin kararlar, idare tarafindan yüklenici bazinda ve tutarlarinda belirtilerek, ilgili malzeme/hizmet aliminin neticelenmesinden sonra www.ekm.tsk.tr adresli kurumsal web adresinde açiklanacaktir. IHALE SONUCU HAKKINDA TELEFON ILE KESINLIKLE BILGI VERILMEYECEKTIR.
g) Alim tutari 2.000 TL. veya daha az ise sözlesme yapilmayacaktir ve teminat alinmayacaktir. Alim tutari 2000 TL. `den fazla ? 15.000 TL. ?den az ise ve teslim süresi 15 takvim günü veya daha az ise sözlesme yapilmayacak ve teminat alinmayacaktir. Diger durumlarda sözlesme yapilacak ve teminat alinacaktir.
g) Maliye Bakanligi Gelir Idaresi Baskanligi?nin 11 Agustos 2015 tarihli ve 49459651-105[29/231-665]-E.77581 sayili yazisinda `Fatura, kabul tarihinden sonra düzenlenecektir.? ibaresi yer almaktadir. Bu hususa önemle dikkat edilecek ve uyulacaktir.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : AKSAZ ONARIM DESTEK KOMUTANLIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz aksazonarim.destek@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 252 4411000`dan 2613-2629 , faks numaramiz 252 4210200
İlgili harcama talimatı no: 46
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | 12A135080 | VALF KONTROL BUTONU P/N:830130 EVAC SISTEMI. |
EA | 10 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|